TASARLA için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
GÜLBAHAR HATUN MTAL ÖĞRENCİLERİ GÜLBAHAR HATUN MTAL ÖĞRENCİLERİ "ART JOURNEY IN RECYCLİNG" ETWİNNİNG PROJESİYLE GERİDÖNÜŞÜM FARKINDALIĞI KAZANIYOR
Gülbahar Hatun Mtal öğrencileri "Art Journey In Recycling" eTwinning projesiyle geridönüşümün doğaya faydaları konusunda farkındalık kazanıyorlar. atıkları kullanarak yeniden kullanabilir eşyalar üretiyorlar aynı zamanda proje çalışmalarını anlatan afiş kitap ayracı tasarlayarak toplumsal farkındalık oluşturuyorlar.

Derya ATAY
BİLİM VE TEKNOLOJİ HAFTASI ZENGİN ETKİNLİKLERLE KUTLANDI BİLİM VE TEKNOLOJİ HAFTASI ZENGİN ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
Bilim ve teknoloji haftası kapsamında okulumuz bilişim alanı öğrencilerinin hazırlamış olduğu projeler sergilendi.

BAHAR DÜNDAR ÖKSÜZ, HATİCE ÜMRAN BEKAR, ADEM ŞEN, ADİL BEKAR
HALKLA İLİŞKİLER ALANI TANITIM FAALİYETLERİNE DEVAM EDİYOR HALKLA İLİŞKİLER ALANI TANITIM FAALİYETLERİNE DEVAM EDİYOR
Tanıtım faaliyetleri dersi kapsamında 12.sınıf öğrencilerimizle kendi kurduğumuz markamız olan Pornar doğal sıkma meyve suyumuzun tadım etkinliği gerçekleştirdik.

DİLEK SOFU, YAVUZ UZUNİSMAİL
ÇİÇEKLERİN DÜNYASI ETWİNNİNG PROJE ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR ÇİÇEKLERİN DÜNYASI ETWİNNİNG PROJE ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Okulumuz 2/Asınıfı öğrencilerinin yürüttüğü çiçeklerin dünyası eTwinning proje ekibi yeni yıl takvimlerini kendileri tasarladı.

Name Kaya
STEM'SİZ OLMAZ STEM'SİZ OLMAZ
Çay İlkokulu Anasınıfı öğrencileri stem etkinliklerini keyifle yapmaya devam ediyor. Depreme dayanıklı ev, Yumurta taşıyan paraşüt , En çok benim gemim taş taşır stem etkinliklerini sınırlı malzeme ve sürede keyifle yaptılar.

Emine BARIŞ
GÜNEYSU SPOR LİSESİ ÖĞRENCİSİ UMUT KORK, TÜBİTAK 2204-A PROJESİYLE GÜNEŞ ENERJİSİYLE ÇALIŞAN ARABA GELİŞTİRDİ GÜNEYSU SPOR LİSESİ ÖĞRENCİSİ UMUT KORK, TÜBİTAK 2204-A PROJESİYLE GÜNEŞ ENERJİSİYLE ÇALIŞAN ARABA GELİŞTİRDİ
Güneş enerjisiyle çalışan ve robotik kodlarla kontrol edilen araba

Ömer ZİLAN
ETWINNING PROJEMİZE ROMANYADAN ÖDÜL ETWINNING PROJEMİZE ROMANYADAN ÖDÜL
Şevket Yardımcı İlkokulu sınıf öğretmenlerinden Cevahir KAYA, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan Matematik Seferberliği kapsamında Our World Of Maths adlı eTwinning projesi yürütüyordu.

Cevahir KAYA
GÜLBAHAR HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ATIK MALZEMLERLE ZEKA OYUNLARI    GÜLBAHAR HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ATIK MALZEMLERLE ZEKA OYUNLARI
Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölüm öğrencileri atık malzemeleri yeniden değerlendirerek zeka oyunları tasarladı.

Derya ATAY
ATATÜRK ORTAOKULU KİTAP TANITIMI ATATÜRK ORTAOKULU KİTAP TANITIMI
Gruplar halinde okuduğumuz kitapları görseller, materyaller ve kostümlerle tanıttık.

Zeynep Emiralioğlu
SÜMERDE YEŞİL DÖNÜŞÜM SÜMERDE YEŞİL DÖNÜŞÜM
Sümer Öğrenci ve Öğretmenleri, Okul Serasında Bitki ve Sebze Yetiştirdi

Emre Halisdemir
SORUMLULUK VE ÖZDENETİM (ÇEDES) SORUMLULUK VE ÖZDENETİM (ÇEDES)
OKULUMUZDA ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA KIZILAY HAFTASI ETKİNLİKLERİ DÜZENLENDİ

BETÜL YILMAZ
OUR WORLD OF MATHS OUR WORLD OF MATHS
Şevket Yardımcı İlkokulu 3-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, öğrencileri ile birlikte matematik seferberliği kapsamında Our World of Maths adlı eTwinning projesi yürütüyor.

Cevahir KAYA
ÇARPIM TABLOSU SAATLERİMİZ HAZIR ÇARPIM TABLOSU SAATLERİMİZ HAZIR
Hamidiye Çözüm Koleji 2A sınıfı öğrencilerimiz çarpma işlemlerini öğrenmeye devam ediyor.

RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU
BİL YANSIN BİL YANSIN
Eğlenceli bir şekilde çarpma işlemi öğreniyoruz.

Ayşe KORKMAZ
TUTUM,YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASINDA MİNİKLERİMİZ KUMBARA TASARLADI TUTUM,YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASINDA MİNİKLERİMİZ KUMBARA TASARLADI
Birikim kültürü ufak yaşlardan itibaren her öğrencimize kazandırmak istediğimiz değerlerimiz arasında geliyor.

RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU
TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR
Haydi hep birlikte boşluğu dolduralım. Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencileri bugün boşluğu doldurabilmek adına çok keyifli ve faydalı bir etkinlik gerçekleştirdi.

RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU
STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM) STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM)
STEMLE 21.yüzyıl eTwining Projemizde; Fen, Mühendislik, Teknoloji, Matematik gibi dört önemli disiplini bütünleştirerek gerçekçi, iş birliğine dayalı, düşünme ve problem çözme gibi öğrenme deneyimi kazandırmak istiyoruz.

Yeşim Telci
DIGIKIDS of DIGILIFE ETWINNING PROJE EKİBİ KENDİ KİTAP AYRAÇLARINI TASARLIYOR DIGIKIDS of DIGILIFE ETWINNING PROJE EKİBİ KENDİ KİTAP AYRAÇLARINI TASARLIYOR
2 ülke 11 okul öğrencisi küçük eTwinner web 2.0 aracı Canva ile kitap ayraçlarını tasarladı.

Name Kaya
ASKIDA EKMEK (SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ) ASKIDA EKMEK (SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ)
Okulumuz 2A sınıf öğretmeni Aykut AKYASAN ve 2A sınıfı öğrencileri bir Sosyal Sorumluluk Projesine imza attılar.

Mustafa DURAN
OUR TOURISM POSTERS OUR TOURISM POSTERS
8-A sınıfı ile 7. Ünitemizin sonuna geldik. Ünitemizin konusu ‘’Tourism’’ (Turizm) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik.

Zeynep OĞUZ
ÇALIŞMANIN MEYVESİ BAŞARMAKTIR ÇALIŞMANIN MEYVESİ BAŞARMAKTIR
Okulumuz iç mekan duvarına iki boyutlu "Başarı Ağacı" görseli tasarlanıp resmedildi.

Nihal HELLAÇ SEVİMLİKURT
 OKULDA 100. GÜNDE 100 YAŞINDA OLURSAK... OKULDA 100. GÜNDE 100 YAŞINDA OLURSAK...
Ormanlı İlkokulu 3A sınıfının yürüttüğü ve Ekim ayı itibari ile başlayan Sağlık Avcıları Sahada adlı eTwinning projesi sona yaklaşıyor.

Merve Okumuş
ETWINNING PROJEMİZE HEYECANLA BAŞLADIK ETWINNING PROJEMİZE HEYECANLA BAŞLADIK
Atma Dönüştür, Tasarımını Konuştur projesi başladı.

Sibel Kaya
YAMANTÜRK ORTAOKULUNDA SERAMİK EĞİTİMİ DEVAM EDİYOR YAMANTÜRK ORTAOKULUNDA SERAMİK EĞİTİMİ DEVAM EDİYOR
Yamantürk ortaokulunda tasarım beceri atölyesinde öğrencilerin yoğun katılımıyla birlikte seramik kili ile unutulmaya yüz tutan seramik sanatı yaşatılmaya çalışılıyor. Atölyede keyifli bir ortamda hünerlerini sergileyen öğrencilerin yüzlerindeki mutlulukları görülmeye değer.

AYHAN AVCI
PASSWORD OF FREE WINGS PROJESİ BAŞLADI PASSWORD OF FREE WINGS PROJESİ BAŞLADI
Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, çoklu zeka kuramının derslere entegrasyonunu sağlayacak olan Password of Free Wings adlı eTwinning projesine katıldılar.

Cevahir KAYA
EL EMEĞİ KRAVATLARIMIZ EL EMEĞİ KRAVATLARIMIZ
5-A sınıfı ile İngilizce dersinde 1. ünitemize başladık.

Zeynep Demir
EKOTİME KATIL ŞEHRİNİ İNŞAA ET ETWINNING PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ EKOTİME KATIL ŞEHRİNİ İNŞAA ET ETWINNING PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ
Proje etkinlikleri kapsamında öğrencilerimizle 5 aylık süreçte aktif olarak çalışılmıştır.

Fadime ENGİNER
 Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE  Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE
Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE eTwinning projesi kapsamında yapılan etkinliklerimiz sayesinde öğrencilerimiz bu zorlu süreci biraz daha eğlenceli ve eğitici geçirmelerini sağlarken Dijital eğitimde gelişmelerine katkı sağladık.

AYŞEGÜL AYAS
DOĞAMIZ İÇİN TİŞÖRT TASARLADIK. DOĞAMIZ İÇİN TİŞÖRT TASARLADIK.
Öğrencilerimiz doğamız için ellerindeki malzemeleri kullanarak yeni bir tişört tasarladılar.

Fadime KARAASLAN
EKOTİMLERİMİZİN TİŞÖRT TASARIMI EKOTİMLERİMİZİN TİŞÖRT TASARIMI
Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et projemizde,çevremiz için çalışan ekotimlerimiz, bu çalışmalarında proje içeriğimize uygun tişört tasarımı yaptılar.

Seher Sayın
GERİ DÖNÜŞÜM ALANLARI OLUŞTURMA GERİ DÖNÜŞÜM ALANLARI OLUŞTURMA
Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et Projesi kapsamında öğrencilerimiz evlerindeki atık malzemeleri kullanarak geri dönüşüm kutuları tasarladılar.

Ayşenur BAYRAKTAR
TİŞÖRT TASARIM ETKİNLİĞİMİZ TİŞÖRT TASARIM ETKİNLİĞİMİZ
Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et Projesi kapsamında fidan dikiminde giymek için tişörtlerimizi tasarladık.

Ayşenur BAYRAKTAR
ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri, yürütmekte oldukları Her Hikaye Bir STEAM, eTwinning projesinin 4.Planını yüzyüze eğitim sürecinde tamamladılar

Emine BARIŞ
ŞEHR-İ AY ŞEHR-İ AY
Türkiye Uzay Ajansının tanıtımı ve STEM faaliyetlerine dikkati çekmek amacıyla, RTÜ Eğitim Uygulaması kapsamında derslerimize katılan öğretmen adaylarının STAM planı hazırlama, 5E modeline uygun ders planlama becerilerini geliştirmek amacıyla ekip olarak planladık ve Uyguladık.

Meryem Eğrioğlu
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ PERİSKOP TASARLIYOR HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ PERİSKOP TASARLIYOR
Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri öğretmeni Büşra BUL koordinatörlüğünde kendi periskoplarını tasarladılar.

RECEP ŞAMLIOĞLU
OTİZM FARKINDALIĞI OLUŞTURMAK İÇİN 3 BOYUTLU TASARIM ETKİNLİĞİMİZ OTİZM FARKINDALIĞI OLUŞTURMAK İÇİN 3 BOYUTLU TASARIM ETKİNLİĞİMİZ
Öğrencilerin kendi yapbozlarını tasarlamaları ve bu etkinliği gerçekleştirirken Otizm farkındalığı oluşturmaları amaçlanmıştır.

Muhammed Abdullah CENGİZ
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU "UZAKTAN EĞİTİMDE OKULUM BENİMLE "TASARIMLARIMIZ
Evdeki Fen(a) İşler eTwinning proje takımımız, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak okulumuzu tasarladır.

Derya KAYA USTA
TASARIM BECERİ ATÖLYEMİZ DE AHŞAP ARABA YAPIM ETKİNLİĞİ TASARIM BECERİ ATÖLYEMİZ DE AHŞAP ARABA YAPIM ETKİNLİĞİ
1A sınıfı öğrencilerimiz ahşap atölyemizde ahşap araba yapımı etkinliği gerçekleştirdiler.

Merve DENİZ
3 BOYUTLU İSME ÖZEL BARDAK TASARIMI 3 BOYUTLU İSME ÖZEL BARDAK TASARIMI
Üç boyutlu tasarım ortamında kendi ihtiyacına yönelik bir nesne tasarlar. Farklı geometrik şekilleri birleştirerek yeni bir ürün tasarlar.

Muhammed Abdullah CENGİZ
GECE GÜNDÜZ NASIL OLUŞUR? GECE GÜNDÜZ NASIL OLUŞUR?
Bu sorunun cevabını somutlaştırmak adına artık materyallerden çocuklarla birlikte kostümler tasarladık, sanat etkinliği gerçekleştirdik.

Neslihan KARAL
DOĞADAN YARARLANDIK, KUKLA TASARLADIK DOĞADAN YARARLANDIK, KUKLA TASARLADIK
Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğadan yararlanarak kuklalar tasarladık.

Esma Çalhan Yıldız
EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR
Çay İlkokulu ,Okul Öncesi Öğretmeni, Emine Barış, eTwinning Projesi ,Proje ortaklarıyla hazırladıkları 2. Plan ve öğrencilerle hazırlanan Hikaye büyük bir keyifle öğrencilerle yapıldı.5E Kuralına göre hazırlanan plan, uzaktan eğitim süresince Canlı Dersler aracılığı ile tamamlandı.

Emine BARIŞ
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ PROJE KAPANIŞ WEBİNARI ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ PROJE KAPANIŞ WEBİNARI
Ağustos ayında başlamış olduğumuz Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Etwinning projemizin sonuna gelmiş bulunmaktayız.

Abdullah TOSUN
FEN DERSİNİ OYUNLAŞTIRMA AMAÇLI HAZIRLANAN FEN(A) MEHTER OYUNUMUZ FEN DERSİNİ OYUNLAŞTIRMA AMAÇLI HAZIRLANAN FEN(A) MEHTER OYUNUMUZ
Fen(a) Mehter Takımı isimli oyunumuz kurucusu olduğum Evdeki Fen(a) İşler projemizde şubat ayı etkinliği olarak kullanılacaktır.

Derya KAYA USTA
QUİZİZZ KARMA OKUL TAKIMLARI TURNUVAMIZ QUİZİZZ KARMA OKUL TAKIMLARI TURNUVAMIZ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ve öğrencilerimizden karma karma okul takımları yapılarak quizizz web 2.0 aracı üzerinden karma okul takımları turnuvamızı gerçekleştirdik.

Abdullah TOSUN
DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK
Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak kostümler tasarladık.

Esma Çalhan Yıldız
EVİMİZDEKİ   KİTAP KÖŞEMİZ EVİMİZDEKİ KİTAP KÖŞEMİZ
Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Uzaktan Eğitim Çocuklar Kitaplarla Yakın Temas " eTwinning projesi kapsamında evlerimizde keyifle kitap okuyacağımız kitap köşemizi tasarladık.

Esma Çalhan Yıldız
KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ VE E-SÖZLÜĞÜ TASARIMI KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ VE E-SÖZLÜĞÜ TASARIMI
Yöresel Atasözlerinin Belirlenmesi, Modellenmesi, Karekodlu Yöresel Atasözleri Sözlüğü ve E-sözlüğü Tasarımı etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz yöresel atasözlerimiz öğrencilerimize modellendirilerek karekodlu yöresel atasözlerim sözlüğü ve e-sözlüğü oluşturuldu.

Abdullah TOSUN
9 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ 9 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ
Imagine and Code to Produce etwinning proje ortakları okullarımızla birlikte 9 Şubat Güvenli İnternet Günü kapsamında öğrencilerimizi bilinçlendirici etkinlikler düzenledik.

Abdullah TOSUN
GÜVENLİ İNTERNET KULLANMA WEBİNARI GÜVENLİ İNTERNET KULLANMA WEBİNARI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımıza ve projemizde yer alan öğrencilerimize Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda görevli Sayın Aydın ÇATAK hocamız tarafından güvenli internet kullanma eğitimi verildi.

Abdullah TOSUN
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM 9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM
Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu.

Abdullah TOSUN
FUAT ERGENÇ ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ EVDE DENEYLER YAPIYOR FUAT ERGENÇ ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ EVDE DENEYLER YAPIYOR
Pandemi döneminde uzaktan eğitim sürecine dahil olan öğrencilerimiz Fen bilimleri dersi kapsamında evde deneyler yapıyor.

PINAR MAŞEROĞLU
EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ
Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir.

Elvan SEKBAN BİLGİN
EVLER BİLİMLE ŞENLENİYOR ETWINNING PROJEMİZ EVLER BİLİMLE ŞENLENİYOR ETWINNING PROJEMİZ
Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir.

Elvan SEKBAN BİLGİN
KAHOOT TURNUVAMIZ KAHOOT TURNUVAMIZ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ve öğrencilerimizin katılımıyla kahoot turnuvamız gerçekleştirildi.

Abdullah TOSUN
STEM EĞİTİMİNDE FARKLI STRATEJİLER, EN YÜKSEK KULE YAPIMI STEM EĞİTİMİNDE FARKLI STRATEJİLER, EN YÜKSEK KULE YAPIMI
STEM eğitiminde farklı stratejiler konulu webinarda kağıttan en yüksek kule yapımı  çalışmasını  öğrencilerimiz deneyimledi.

DERYA ATAY
ETWİNNİNG-STEMatematik ve Masal-Tohum Ambarı Tasarlıyorum ETWİNNİNG-STEMatematik ve Masal-Tohum Ambarı Tasarlıyorum
Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri,Aralık ayı tohum ambarı tasarlama planını canlı dersler ve ailelerin desteği ile eğlenceli ve başarılı bir şekilde tamamladı.

Emine BARIŞ
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ PROJEMİZİN ORTAK ŞİİRİ ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ PROJEMİZİN ORTAK ŞİİRİ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ve projemizde yer alan öğrencilerimiz tarafından 4 ay boyunca yapmış olduğumuz çalışmalar baz alınarak ortak ürünümüz olan Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş ortak şiirimiz öğrencilerimiz tarafından kaleme alınarak sonradan öğrencilerimiz tarafından seslendirilmesi yapılarak videomuz hazırlandı.

Abdullah TOSUN
SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ile birlikte artsteps web 2.0 aracı üzerinde sanal sergimizi hazırladık.

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğrenmiş olduğumuz oyunlardan bir diğeri Skippity zeka oyunu oldu.

Abdullah TOSUN
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU ZEKA TUTULMASI ADLI ETWİNNİNG PROJESİNE ORTAK OLDU KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU ZEKA TUTULMASI ADLI ETWİNNİNG PROJESİNE ORTAK OLDU
Zeka oyunları, çocukların eğlenirken zekasını geliştirmesi, zihnini açması ve yeni bir şeyler öğrenmesi için hazırlanmış oyunlar olmakla birlikte, çocuklar bu oyunlarla var olan zihinsel ve bilişsel yeteneklerini geliştirerek yeni yetenekler de kazanırlar. Zeka oyunları çocuklara; çabuk karar verme, sonraki aşamaları düşünme ve öngörme, olasılıkları hesaplama, mantığını etkili ve yetkin bir şekilde kullanma yeteneği kazandırır. Projemiz de zeka oyunlarının sözel oyunlar, sayısal oyunlar ve görev oyunları kategorileriyle öğrencilerimizin bilişsel gelişimlerine katkı sağlayarak öğrenimlerini daha kalıcı hale getirmeleri sağlanırken; karar verme ve problem çözme yeteneklerinde, özgüvenlerinde gelişme ve başarılı olma hissi gibi olumlu gelişmelerde beklenilmektedir.

Derya KAYA USTA
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ
Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar.

Abdullah TOSUN
YÖRESEL ATASÖZLERİM YÖRESEL ATASÖZLERİM
Öğrencilerimiz tarafından modellenen yöresel atasözü modelleri kullanılarak wix web 2.0 aracı üzerinde yöresel atasözlerim sitesi tasarlandı.

Abdullah TOSUN
MANGALA TURNUVASI MANGALA TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimizle mangala turnuvası düzenlendi.

Abdullah TOSUN
ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında nim zeka oyunun aşamalarını tamamlayarak nim zeka oyunu turnuvası gerçekleştirildi.

Abdullah TOSUN
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında web 2.0 araçlarını etkin kullanmaya devam ediyoruz.

Abdullah TOSUN
GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında hazırlamış olduğumuz plan doğrultusunda öğrenciler tarafından zeka oyunlarının araştırılmasını, sunumlar hazırlayarak sunumların gerçekleştirilmesini, öğrenilmiş zeka oyunlarının tasarlanmasını ve tasarlanan oyunlar ile aile üyelerinden biriyle oynayarak ona da oyunun öğretilmesini yani öğrencilerin öğrenmiş oldukları bilgileri başkaları ile paylaşmalarını sağlıyoruz.

Abdullah TOSUN
ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ekibi öğrencilerimiz arasında kura usulü belirlenen takımlar arasında online reversi ve mangala turnuvası düzenlendi.

Abdullah TOSUN
J.O.C.A. TAKIMININ TEKNOLOJİ BİZİMLE ETKİNLİKLERİ... J.O.C.A. TAKIMININ TEKNOLOJİ BİZİMLE ETKİNLİKLERİ...
Kalkandere Çayırlı Ortaokulu J.O.C.A. eTwinning projesi etkinlikleri kapsamında çeşitli web-2 araçlarını kullanarak Hindistan-Tac Mahal temalı etkinliklerine devam ediyorlar.

ZEYNEP HELLAÇ AKSU
FELSEFE GÜNÜ YAZAR-ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN BULUŞMASI FELSEFE GÜNÜ YAZAR-ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN BULUŞMASI
Tobb İlkokulu sınıf öğretmeni Meryem Eğrioğlu ve Masalperest Yayınevi işbirliği ile ülkemizin çeşitli illerinden 25 öğretmenin öğrencileri ile yazar Serhan Kürşat Kansu ile biraraya geldi.

Meryem EĞRİOĞLU
ÇAYIRLI MİNİKLERİ İNGİLİZCE BİLMECELERİ DENEYİMLİYORLAR. ÇAYIRLI MİNİKLERİ İNGİLİZCE BİLMECELERİ DENEYİMLİYORLAR.
Kalkandere Çayırlı İlkokulu eTwinning projeleri Let's Climb English Ladder Slide ! kapsamında müfredattaki konuları ile bağlantılı İngilizce bilmeceler öğreniyorlar.

Zeynep Hellaç Aksu
ETWINNING PROJE ETKİNLİKLERİMİZ ETWINNING PROJE ETKİNLİKLERİMİZ
Kalkandere Çayırlı İlkokulu minikleri proje kapsamında drama sınıfımızda sevimli kuklalarımızla şarkılarını söylediler.

ZEYNEP HELLAÇ AKSU
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ
Projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirmeyi amaçladığımız zeka oyunlarından ilk seçtiğimiz zeka oyunu "REVERSİ" oldu.

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA "REVERSİ ZEKA OYUNU"
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz zeka oyunlarının yaparak yaşayarak öğretimine başladık.

Abdullah TOSUN
ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR. ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR.
Rize Kalkandere Çayırlı Ortaokulu 7-A sınıfı, eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında 10-25 Ekim kodlama haftasına katıldı.

Zeynep Hellaç Aksu
TELL ME IF YOU CAN(ANLAT ANLATABİLİRSEN) TELL ME IF YOU CAN(ANLAT ANLATABİLİRSEN)
Temassız oyunlar kapsamında tasarlamış olduğumuz oyunumuzu oynadık.

Dursunali DİNÇ
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ
Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ  SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE
Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır.

Abdullah TOSUN
KENDİ OYUNUMU YAPIYORUM KENDİ OYUNUMU YAPIYORUM
Covid-19 sebebiyle uzaktan eğitime devam ettiğimiz süreçte öğrencilerimiz geri dönüşüm malzemeleri kullanarak kendi oyunlarını tasarladılar.

Abdullah TOSUN
İLKOKUL SINIFLARIMIZDA 19 MAYIS ETKİNLİKLERİ İLKOKUL SINIFLARIMIZDA 19 MAYIS ETKİNLİKLERİ
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı sebebi ile öğrencilerimiz tarafından çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Bu etkinlikleri bir başlık altında toplayarak paylaşmak istedik.

Hasan ÖZTÜRK
BANDIRMA VAPURU BANDIRMA VAPURU
1D sınıfı öğrencileri hayat bilgisi dersinde milli bayramlarımızı öğrendiler ve bu kapsam da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı konulu Bandırma Vapuru maketleri tasarladılar.

Duygu ALTUN KAYA
OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı veli okuma grubumuzla online kitap sohbetlerimiz devam ediyor.

Zeynep HELLAÇ AKSU
RESFEBE : “TASARLA KEŞFET” RESFEBE : “TASARLA KEŞFET”
Nasıl yapacağını belirlemek; işin çoğunu yapmaktır. Bir kere nasıl yapacağınızı öğrendiniz mi, üretime geçersiniz.

Metin YILDIRIM
KİTAP SOHBETİMİZİ RENKLENDİRDİK. KİTAP SOHBETİMİZİ RENKLENDİRDİK.
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı bibliyofilleri olarak kitap sohbetlerimize farklı etkinliklerle devam ediyoruz.

Zeynep HELLAÇ AKSU
SAATLERİ ÖĞRENDİK SAATLERİ ÖĞRENDİK
Kurtuluş İlkokulu 1-B sınıfı öğrencileri sınıf öğretmenleri Mehtap ERSOY öncülüğünde evde saat tasarladılar.

Mehtap ERSOY
OKUL ÖNCESİNDE OTOPARK TASARIMI OKUL ÖNCESİNDE OTOPARK TASARIMI
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri E-twinning "Otopark Tasarımı" projesi kapsamında öğrenciler problem durumuna uygun çizimler yaparak gruplar halinde tasarımlarını tamamladılar.

Derya ATAY
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM HAYVAN EVİ TASARLIYORUM
Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı.

Emine BARIŞ
ATIK MALZEMELERDEN ULAŞIM ARAÇLARI SERGİSİ ATIK MALZEMELERDEN ULAŞIM ARAÇLARI SERGİSİ
Doğuş Çay İlkokulu, 2-B sınıfı, öğretmenleri Emine Karali yönetiminde bir sergi hazırladı.

SÜLEYMAN YILMAZ
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ  TASARIM KARTLARIMIZ... 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ TASARIM KARTLARIMIZ...
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı olarak 8 Mart Dünya Kadınlar günü için rengarenk kartlar tasarladık.

Zeynep HELLAÇ AKSU
HAYVAN EVİ  TASARLADIK HAYVAN EVİ TASARLADIK
E-twinning kapsamında Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri Projesine yönelik çalışmamız HAYVAN EVİ tasarımı yapıldı.tasarımlar Keşfet Yarat Geliştir işlem basamaklarına uygun uygulandı

Derya ATAY
BİLİŞİMLE ÜRETTİK BİLİŞİMLE ÜRETTİK
MEB tarafından uygulanan Bilişimle Üretim Projesi ve ilimiz genelinde uyguladığımız KodlaRize Projesi kapsamında, Tinkercad platformu ile 5. Sınıflarımızla 3D tasarladığımız modelleri 3 boyutlu yazıcıdan bastık ve ilk ürünlerimizi aldık.

Emine Ekşioğlu
OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ eTWİNNİNG PROJESİYLE GÜNEŞTEN VE YAĞMURDAN KORUYAN ŞAPKA TASARIMI OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ eTWİNNİNG PROJESİYLE GÜNEŞTEN VE YAĞMURDAN KORUYAN ŞAPKA TASARIMI
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri eTwinning projesiyle Güneşten ve Yağmurdan Koruyan Şapka Tasarımı yapıldı. Anasınıfı öğrencileri şapkalarını çizdiler denediler tekrar geliştirdiler

Derya ATAY
MAKER ROBOT ÇALIŞMAMIZ MAKER ROBOT ÇALIŞMAMIZ
Robotun teknoloji tarafını keşfetmek için yapılabilecek basit bir uygulamayı okulumuzda bütün çocuklarımızla hayata geçirdik. Çocuklarla parçaları birleştirdikten sonra robotları hayata geçirmek ve istedikleri oyunları oynamak için kullanımı kolay bir uygulama olan “Maker Robot” çalışmasını yaptık. Kendi oyuncaklarını tasarlayan ve robotların hareketlerine yön vermeye çalışan öğrencilerimizin mutluluğu görülmeye değerdi.

FATMA ÖZYANIK DERECİ
MODA TASARIMI ALANI ÖĞRENCİLERİNİN ETKİNLİĞİ MODA TASARIMI ALANI ÖĞRENCİLERİNİN ETKİNLİĞİ
Okulumuz moda tasarımı öğrencileri doğal yapraklar kullanarak tasarlamış oldukları kıyafet çizimleri ile yeni fikirler oluşturmaya devam ediyor.

Yusuf MELEKOĞLU
51. LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJESİ YARIŞMA BAŞVURUMUZ KABUL EDİLDİ 51. LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJESİ YARIŞMA BAŞVURUMUZ KABUL EDİLDİ
Tubitak tarafından düzenlenen 51. Lise öğrencileri araştırma projeleri yarışmasına başvurduğumuz arı kovanı (sesli,ısıtıcılı) juri tarafından kabul edilip finallere çarıldık.

Yusuf MELEKOĞLU
VOLKAN PATLAMASI TASARIMI YAPILDI VOLKAN PATLAMASI TASARIMI YAPILDI
E-twinning kapsamında uyguladığımız Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri çalışmasında Volkan Patlaması Tasarımıyla çocukların Bilimsel düşünme becerilerini desteklemeye yönelik çalışmalar yapıldı.

Derya ATAY
MIKNATIS İLE ARABA SÜRÜYORUM MIKNATIS İLE ARABA SÜRÜYORUM
Mıknatısın çekim kuvvetini kullanarak oluşturulan düzenekte arabaların hareket etmesi sağlandı

Yasemin KOÇAN YANGIN
ÇİKOLATA YAPIM ÇALIŞMAMIZ ÇİKOLATA YAPIM ÇALIŞMAMIZ
Anasınıfı ve ilkokul öğrencilerimiz yaparak-yaşayarak öğrenme kapsamında işin uzmanlarından çikolata yapımının aşamalarını, kullanılan malzemeleri, sağlıklı ve sağlıksız çikolataların ayrımının yapılma yollarını öğrenerek kendi çikolatalarını tasarladı ve ailelerine de hediye olarak götürdü.

Aytekin BEKTAŞ
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR
5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar.

Ebru SADIKOĞLU
ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK
Minik Ellerle Sanata Dokun Sıfır Atıkla Kodluyorum ve Okul Öncesi STEM Etkinlikleri projelerinin ortak amacı olan atık ürünleri geri dönüşüm süreçlerini daha yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak için Çay İlkokulu anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleriyle birlikte düzenlendi

Derya ATAY
MY SAFE LIFE ETWINNING PROJESİ MY SAFE LIFE ETWINNING PROJESİ
My Safe Life eTwinning projesi başladı. Çayeli 9 Mart İlkokulu sınıf öğretmeni Ali Yılmaz ve Giresun Yeşilgiresun İlkokulu sınıf öğretmeni Semra Yavuz tarafından kuruculuğu yapılan My Safe Life (Güvenli Hayatım) projesi başladı. ülkemzden 10 ve Avrupa'nın çeşitli ülkelerinden 7 öğretmenin ortaklığında gerçekleşecek olan projede ilimizi Ali Yılmaz ile birlikte Çayeli 9 Mart İlkokul sınıf öğretmeni Gökçe Kııç Yılmaz da temsil edecek.

ALİ YILMAZ, GÖKÇE KILIÇ YILMAZ
3 BOYUTLU ÇİZİM VE UYGULAMALAR 3 BOYUTLU ÇİZİM VE UYGULAMALAR
Pazar MTAL Sivil Havacılık Alanı 11-S öğrencileri ile beraber 3 boyutlu ortamda, 3B karakterler kullanılarak oyun tasarlamayı ve programlamayı kolay hale getiren Microsoft tarafından geliştirilmiş görsel bir programlama dili olan Kodu ile kendi oyun evrenimizi tasarladık ve karakterlere komutlar verip kendi oyun senaryolarımızı kurguladık. Programlama ve algoritma mantığını kullanarak, görsel animasyonlar ve üç boyutlu tasarım yaptık

Burak TURGUT
MİNİKLERLE MAKER ÇALIŞMASI MİNİKLERLE MAKER ÇALIŞMASI
Meraklı minikler sınıfı #RobotikKodlama dersinde St. Thomas "Yumuşak Devre" etkinliği yaptılar.

Emine SARAÇ
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği
Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır.

Mahmut Dertli
ROBOTİK KODLAMA ROBOTİK KODLAMA
Merak et, araştır, tasarla, başar ve üret. 4.Sınıf öğrencilerimiz ile Robotik Kodlama dersinde bu hafta Makeblock Inventor Electronic Kitini kullandık.

EMİNE SARAÇ
KÜLLİYE İNŞA EDİYORUZ KÜLLİYE İNŞA EDİYORUZ
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kültür ve Miras Ünitesi kapsamında 7. sınıf öğrencilerimizle külliye inşa ettik..

SİNAN TAKAOĞLU
KİTAP AYRACI TASARLAMA ETKİNLİĞİMİZ... KİTAP AYRACI TASARLAMA ETKİNLİĞİMİZ...
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı Bibliyofiller kitapla büyüyen nesiller grubu olarak kitap sohbetlerimizin üçüncüsünü Rize Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezinde gerçekleştirdik.

Zeynep HELLAÇ AKSU
SIFIR ATIK EĞİTİM PROJESİ SIFIR ATIK EĞİTİM PROJESİ
..

Mustafa DURAN
MİNİK YÜREKLERDEN DEV KAMPANYA MİNİK YÜREKLERDEN DEV KAMPANYA
MESUT KARAOĞLU İLKOKULU

Ahmet TUTAN
 YAŞADIĞIM DEĞERLERİM YAŞADIĞIM DEĞERLERİM
E-Twinning

Mustafa DURAN
KENDİ CEP TELEFONLARIMIZI TASARLADIK! KENDİ CEP TELEFONLARIMIZI TASARLADIK!
8. sınıf öğrencilerimizle kendi telefonumuzu kendimiz tasarladık.

Zeynep Demir
STEM ÇOCUK KULÜBÜNDEN STEM ÇOCUK KULÜBÜNDEN
Tobb İlkokulu Stem Kulübü 4.Sınıf Öğrencileri Öğretmenleri Meryem Eğrioğlu Nezaretinde Probleme Dayalı Tasarım Yaptılar

Meryem Eğrioğlu
SAATLERE HAYAT VERDİK SAATLERE HAYAT VERDİK
Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 5. Sınıflarda ingilizce dersimizde saatler konumuzla ilgili olarak öğrencilerimiz birbirinden güzel farklı farklı şekillerde saatler tasarladılar.

ESRA AKTAŞ
3 BOYUTLU ÜRÜN TASARLIYORUZ. 3 BOYUTLU ÜRÜN TASARLIYORUZ.
Öğrencilerimiz Robotik Kodlama kulübünde üç boyutlu ürünler tasarlıyorlar.

Emine SARAÇ
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE OYUN TASARIMI WEB 2.0 ARAÇLARI İLE OYUN TASARIMI
WEB 2.0 araçları ile dersimizi zenginleştirip, eğlenceli ders yaparak kalıcı öğrenmeyi sağlıyoruz.

Wep2 araçları
ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI
Öğrencilere kodlamayı sevdirmek, hayallerini tasarlamak ve tasarımlarını kodlamayla birleştirmek amacıyla arduino robotik kodlama eğitimlerine başladık.

Abdullah TOSUN
EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ
5.sınıf öğrencilerimiz Kodlama kulübünde bu hafta Microsoft’un eğlenceli ve öğretici bir yazılımı olan Kodu Game Lab ile kendi dünyalarını oluşturuyorlar. Kodu özellikle çocukların bilgisayar oyunu oluşturmaları için tasarlanmış görsel bir programlama dilidir.

EMİNE SARAÇ
 HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ "ROBOTİK KODLAMA KULÜBÜ"
Hayal et, tasarla ve kodla sürecine başladık...

EMİNE SARAÇ
BİRLİKTE DAHA KOLAY BİRLİKTE DAHA KOLAY
..

Mustafa DURAN
YEŞEREN AĞAÇ YEŞEREN AĞAÇ
Şimdi Yeşillendi..

Mustafa DURAN
OYUNLARLA İNGİLİZCE OYUNLARLA İNGİLİZCE
İngilizce dersi öğretmenimiz Yasemin AKSAKAL, ders kazanımlarından yola çıkarak öğrencilerin bireysel eksiklerini tespit edip öğrencilere rehberlik yaparak konu ile alakalı kendi oyunlarını tasarlamalarına ve oyun kurallarını oluşturmalarına yardımcı oluyor.

Yasemin AKSAKAL
ATIK PİL TOPLAMA KAMPANYASINA DESTEK DEVAM EDİYOR ATIK PİL TOPLAMA KAMPANYASINA DESTEK DEVAM EDİYOR
Okulumuz öğrenci ve öğretmenleri atık pil toplama kampanyasına destek vermeye devam ediyor.

Yasemin AKSAKAL
YEŞEREN AĞAÇ YEŞEREN AĞAÇ
   2/G sınıf öğretmeni Asiye KARAMAN çocuklara kitap okuma alışkanlığı kazandırıp  onları  kitap okumaya teşvik edecek bir etkinlik tasarladı. 

Mustafa DURAN
ÖZGÜN MÜZİK ALETLERİMİZ RAFLARDA ÖZGÜN MÜZİK ALETLERİMİZ RAFLARDA
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte Fen Bilimleri dersinde ses konusunda kendi müzik aletlerini tasarladılar.

ŞİŞELERDEN BOWLİNG OYUNU TASARLADILAR ŞİŞELERDEN BOWLİNG OYUNU TASARLADILAR
TOBB İlkokulu 1-B Sınıfı öğrencileri 2023 Eğitim Vizyonu tasarım beceri atölyeleri kapsamında bowling oyunu tasarladılar.

SAĞLIKLI YAŞAM SAĞLIKLI YAŞAM
Sigaranın zararları

HAYALİMİZDEKİ EVLER HAYALİMİZDEKİ EVLER
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte hayallerindeki evleri tasarladılar.

ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR) ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR)
7.sınıf öğrencilerimizle çevre dostu bez çantalar tasarladık ve alışverişlerimizde kullandık.

HAYAL ÖTESİ BİR ÖĞRETİM MATERYALİ HAYAL ÖTESİ BİR ÖĞRETİM MATERYALİ
Hayal kurmanın tavanı yoktur.

TEKNOLOJİYİ SINAVLARLA BULUŞTURDUK. TEKNOLOJİYİ SINAVLARLA BULUŞTURDUK.
Son zamanlarda gündemde olan gözetmensiz sınavlardaki geçerlilik sorununu çözme amacıyla teknolojik imkanların desteğiyle zaman ve mekan sınırı olmayan sınavlar tasarladık, uyguladık ve bu uygulama verilerini bilimsel bir makaleye dönüştürdük.

MAKİNE BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ KÜÇÜLTÜLMÜŞ BANDIRMA VAPURU TASARLADI MAKİNE BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ KÜÇÜLTÜLMÜŞ BANDIRMA VAPURU TASARLADI
Makine Bölümü öğrencilerimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ev Spor Bayramı nedeniyle tasarladığı Bandırma Vapuru çok ilgi gördü.

KUŞLAR İÇİN YUVA YAPTIK KUŞLAR İÇİN YUVA YAPTIK
Okulumuz 3-A Sınıfı Öğretmeni Edip COŞGUN ve beraberindeki öğrenciler kuşlar için yuva tasarladılar.

KENDİ ÜRETTİĞİMİZ TAŞITLAR YOLLARDA KENDİ ÜRETTİĞİMİZ TAŞITLAR YOLLARDA
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte hayallerindeki ulaşım araçlarını tasarladılar.

TEKNOLOJİK ÜRÜNLER TASARLIYORUZ TEKNOLOJİK ÜRÜNLER TASARLIYORUZ
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte teknolojik ürünler tasarladılar.

RADYO TV BÖLÜMÜ 3D ARABA TASARIMI RADYO TV BÖLÜMÜ 3D ARABA TASARIMI
Radyo TV bölümü 11. sınıf öğrencisi İlhan ARI, kendi uğraşlarıyla Nesne Canlandırma dersinde 3DS MAX programı ile Lamborghini tasarladı.

SAATLER SAATLER
Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR, matematik dersinde saatler konusu ile ilgili öğrencilerine karton tabaktan saat yaptırdılar.

RADYO TV BÖLÜMÜ 3D TASARIMI RADYO TV BÖLÜMÜ 3D TASARIMI
Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Radyo TV bölümü öğrencisi Uğur Hocaoğlu'nun yaptığı 3D Müdür Odası Tasarımı.

EVRENE YOLCULUK EVRENE YOLCULUK
Ambarlık ilkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, Hayat Bilgisi dersi kapsamında yer alan konuyu somutlaştırmak için bir materyal tasarladı.

KÜÇÜK DOSTLARIMIZI UNUTMAYALIM! KÜÇÜK DOSTLARIMIZI UNUTMAYALIM!
Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, Hayat Bilgisi dersi kapsamında çocuklardan hayvanlar için bir yem kabı tasarlamalarını istedi.

TELESKOBUM ŞEKİL, ÖNÜMDEN ÇEKİL TELESKOBUM ŞEKİL, ÖNÜMDEN ÇEKİL
Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ öğrencilerinin uzay merakını arttırmak için öğrencileriyle birlikte teleskop tasarladı.

 EĞİTİCİ OYUNCAK TASARLIYORUM EĞİTİCİ OYUNCAK TASARLIYORUM
Anbarlık İlkokulu Anasınıfı Öğretmeni Neslihan ZEYVELİ , öğrencileriyle birlikte tasarladığı oyun ve oyuncaklarla okul ortamını daha eğlenceli hale getiriyor.

ÜLKEMİ TANIYORUM   ÜLKEMİ TANIYORUM
2.sınıf öğretmeni Hümeyra KAYA ve öğrencileri, Hayat Bilgisi dersi içerisinde yer alan “Ülkemizde Hayat” temasındaki kazanımlara ulaşmak için tasarladıkları etkinlik ve oyunlarla eğlenceli ve etkili bir öğrenme ortamı oluşturdular.

YERLİ VE MİLLİ YERLİ VE MİLLİ
Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR tarafından hayat bilgisi dersi kapsamındaki acil durumlarda aranacak numaralar konusu ile ilgili tasarladıkları telefonlarla pratik yapma.

MISS ve MISSES ANBARLIK ROBOT GÜZELLİK YARIŞMASI MISS ve MISSES ANBARLIK ROBOT GÜZELLİK YARIŞMASI
Anbarlık İlkokulu 2-A ve 2-B sınıfı öğrencilerinden geometrik şekilleri kullanarak bir robot tasarlamaları ve robotlarına bir isim vermeleri istendi.

TEFSİR DERSİ MATERYAL SERGİSİ TEFSİR DERSİ MATERYAL SERGİSİ
11.sınıf öğrencilerimiz arasında Kur´an surelerini materyal olarak tasarlayıp okulumuz koridorunda herkesin görebileceği şekilde sunum yaptılar.

MATEMATİK DERSİ TASARIM VE BECERİ SINIFIMIZ MATEMATİK DERSİ TASARIM VE BECERİ SINIFIMIZ
2023 Eğitim Vizyonu kapsamında okulumuzdaki bazı sınıflar beceri ve tasarım sınıflarında dönüştürüldü. Bunlardan biri de Matematik sınıfı oldu. Tasarım ve beceri alanları dikkate alınarak düzenlenen sınıfımızda öğrencilerimiz için güzel bir eğitim ortamı

PAZAR KODLAMA FESTİVALİNDE YERİMİZİ ALDIK PAZAR KODLAMA FESTİVALİNDE YERİMİZİ ALDIK
İlçemizde düzenlenen kodlama festivaline okulumuzu temsilen 5 robotik proje ile katıldık.

Mehmet Şahin YAZICI
“HALKLA İLİŞKİLER ALANI, RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’NİN ÖFKESİNİ KONTROL ETTİ.” “HALKLA İLİŞKİLER ALANI, RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’NİN ÖFKESİNİ KONTROL ETTİ.”
eTwining projesi kapsamında Türkiye genelinde 22 okulun daha katıldığı, Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Ticaret Meslek Lisesi) Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri Alanının yürüttüğü “Öfke Kontrolü” adlı projenin hedef kitlesini 9. Sınıf öğrencileri oluşturmaktadır.

Semih UYAN
''TRAFİKTE ÖNCE SEN ÖRNEK OL!'' ''TRAFİKTE ÖNCE SEN ÖRNEK OL!''
Çayeli Merkez Anaokulu olarak okul veli işbirliği ile ''Trafikte Önce Sen Örnek Ol...'' projesi kapsamında tasarlanan hava,kara ve su taşıtlarının sunulduğu sergi açılışı 18.04.2019 perşembe günü gerçekleştirildi.

ETKİNLİK DAVETİYEMİZİ ÖĞRENCİMİZ TASARLADI ETKİNLİK DAVETİYEMİZİ ÖĞRENCİMİZ TASARLADI
Okulumuzda yapılan sosyal kültürel etkinliklerin davetiyeleri okulumuz öğrencileri tarafından tasarlanmaktadır.

SELFIE PROJESİ SELFIE PROJESİ
Avrupa Komisyonu´nun Avrupa Birliğine üye ve aday ülkelerin eğitim öğretim sistemlerinin geliştirilmesi kapsamında Ocak 2018´de eğitimde teknoloji kullanımının ve dijital yetkinliklerin geliştirilmesi amacıyla Dijital Eylem Planında SELFIE aracının ülkelerde uygulanması eylemine yer verilmiştir.AB´ye üye ve aday ülkeler,okulların dijital kapasitelerini geliştirmek amacıyla,SELFIE öz - değerlendirme aracının bir milyon öğretmen, eğitmen ve öğrenciye ulaşmasını sağlayarak hem genel hem de meslek okullarının dijital hazır olma durumlarını desteklemektedir.