![](images/avatar/0.jpg)
- Tarih: 30.05.2019Okunma: 917
Okuldan Benzer Haberler
-
Fadime KARAASLAN 432 DOĞAMIZ İÇİN TİŞÖRT TASARLADIK.
-
Seher Sayın 587 EKOTİMLERİMİZİN GERİ DÖNÜŞÜM KUTULARI
-
Seher Sayın 515 EKOTİMLERİMİZİN TİŞÖRT TASARIMI
-
Fadime KARAASLAN 475 FİDAN DİKİM ETKİNLİĞİMİZ
-
Fadime KARAASLAN 460 EVLERİMİZ GERİ DÖNÜŞÜM YUVASI
-
Seher Sayın 485 FİDAN DİKME ETKİNLİĞİMİZ
-
Meryem Eğrioğlu 468 ŞEHR-İ AY
-
Meryem EĞRİOĞLU 697 FELSEFE GÜNÜ YAZAR-ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN BULUŞMASI
-
Meryem Eğrioğlu 680 STEM ÇOCUK KULÜBÜNDEN EL BECERİSİ ETKİNLİĞİ
-
Meryem Eğrioğlu 815 STEM everyway that we can Projesi İle Romanya ve Azerbaycan'a Ulaştılar
ŞİŞELERDEN BOWLİNG OYUNU TASARLADILAR
TOBB İlkokulu 1-B Sınıfı öğrencileri 2023 Eğitim Vizyonu tasarım beceri atölyeleri kapsamında bowling oyunu tasarladılar.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/dosya_20190530135653.jpg)
Öğretmenleri Meryem Eğrioğlu rehberliğinde topladıkları cam şişeleri geri kazanmak becerilerini ve de yeni bir oyunu sınıfa kazandırmak amacıyla, STEM yaklaşımını kullanmak suretiyle bowling oyununu sınıfa kazandırdılar.
Cam şişeleri önce at
Etiketler:
YORUMLAR
Z
A
Ayten bülbül 30.05.2019
Cevapla
Bu etkinliği yapan önce öğretmenimize sonra çocuklarımıza çok teşekkür ederim harika bir etkinlik olmuş.
Bu etkinliği yapan önce öğretmenimize sonra çocuklarımıza çok teşekkür ederim harika bir etkinlik olmuş.
M
R
Raziye Uzun 30.05.2019
Cevapla
Hem atıkları değerlendirmek hem de el göz koordinasyonu becerisini geliştirmek adına güzel bir çalışma.Tebrikler.
Hem atıkları değerlendirmek hem de el göz koordinasyonu becerisini geliştirmek adına güzel bir çalışma.Tebrikler.
E
Eylem Tantoğlu 31.05.2019
Cevapla
Atık değerlendırmek ve çocuklarızın el becerilerini arttırmak adına güzel bir çalışma tebrik ve teşekkür ediyorum. Ozaman nediyoruz çocuklarımızı geleceği için SIFIR ATIK DİYORUZ
Atık değerlendırmek ve çocuklarızın el becerilerini arttırmak adına güzel bir çalışma tebrik ve teşekkür ediyorum. Ozaman nediyoruz çocuklarımızı geleceği için SIFIR ATIK DİYORUZ
E
H
F
M