Abdullah TOSUN
- Tarih: 7.12.2020Okunma: 796
Okuldan Benzer Haberler
-
Abdullah TOSUN 160 CODEWEEK KODLAMA ÇALIŞMALARI
-
Nur AKKOYUN 247 EMPATİ ÇARKI ÇEVRİLİYOR
-
Gülsüm TİRYAKİ 206 GÖZLERİMİZİ KAPAYALIM ENGELLERİ HEP BİRLİKTE AŞALIM
-
Abdullah TOSUN 423 KODLABÜYÜ.KODRİS İLE KODLAMA ÇALIŞMALARI
-
Abdullah TOSUN 282 YERLİ MALI HAFTASI ETKİNLİKLERİ
-
Abdullah TOSUN 351 BİLGE KUNDUZ ULUSLARARASI ENFORMATİK VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ
-
Abdullah TOSUN 270 KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
-
Abdullah TOSUN 255 AVRUPA KOD HAFTASI
-
Abdullah TOSUN 265 CODEWEEK KODLAMA ÇALIŞMALARI
-
Abdullah TOSUN 320 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI ÇOŞKUYLA KUTLANDI
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında web 2.0 araçlarını etkin kullanmaya devam ediyoruz.
Proje planımız doğrultusunda öncelikle öğrencilerimize bir zeka oyunu hakkında araştırma yaptırarak sunum hazırlatıyoruz. Bir sonraki hafta geri dönüşüm malzemelerinden de yararlanarak oyunu tasarlamasını ve daha sonraki hafta oyunla ailesinden biriyle oynayarak onada oyunu öğretmesini yani bilgisini paylaşmasını sağlıyoruz. Öğrencilerimizin öğrendiklerini pekiştirmek, süreçte motivasyonunu artırmak, web 2.0 araçlarını öğrencilerin etkin kullanmasını sağlamak ve öğrenciler arasında etkileşim ve iletişimi artırmak için web 2.0 araçlarını kullanarak etkinlikler hazırlayarak proje whatsapp grupları üzerinden öğrencilere göndererek etkin katılmalarını sağlıyoruz. Öğrencilerimizden öncelikle etkinliğe katılmasını sağlayarak daha sonrada etkinlik hakkındaki görüşlerini alıyoruz. Learningapps.org ve Wordwall web 2.0 araçlarını kullanarak etkileşimli gruplu yapboz, at koşusu ve labirent kovalamaca etkinliklerimiz ile öğrenilen konuları pekiştirirken aynı zamanda öğrencilerimizin proje süresince motivasyonunu artırmayı sağlıyoruz.
Etiketler: