![](images/avatar/0.jpg)
Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 30.01.2024Okunma: 243
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 56 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 64 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 243 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 85 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 176 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 135 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 488 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1055 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 995 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 419 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
STEM'SİZ OLMAZ
Çay İlkokulu Anasınıfı öğrencileri stem etkinliklerini keyifle yapmaya devam ediyor. Depreme dayanıklı ev, Yumurta taşıyan paraşüt , En çok benim gemim taş taşır stem etkinliklerini sınırlı malzeme ve sürede keyifle yaptılar.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/112851706620421.jpeg)
Çocuklar etkinliklerini gruplar halinde ,verilen malzemeye göre tasarlayarak ,verilen süre içerisinde tamamlama becerilerini geliştirdiler. Arkadaşları ile işbirliği içinde çalışmayı, verilen malzemeleri amacına uygun olarak kullanabilmeyi öğrendiler. Yaptıkları tasarımları deneyerek başarılı olup olmadıklarını gözlemlediler, geliştirme fırsatları elde ettiler. Akran değerlendirmesi ile geliştirilmesi gereken noktalarını belirleme fırsatı elde ettiler. Kendilerini ifade etme ve daha iyisini yapabilme becerisini öğrendiler. STEM etkinlikleriyle Çay İlkokulu anasınıfı çocukları eğlenerek, işbirliği içinde,birçok yönde becerilerde gelişerek çok eğlenerek öğrenmeye devam ediyor
Etiketler: