![](images/avatar/0.jpg)
Emine BARIŞ
- Tarih: 10.03.2020Okunma: 876
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 56 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 64 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 244 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 85 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 176 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 135 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 488 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1056 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 995 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 419 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM
Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/dosya_20200310212158.jpeg)
Hayvanlar ve yuvaları ile ilgili çalışma öncesi sohbet ve görseller ardından aslan kuklası ile olay anlatımı ve problemi belirleme çalışması yapıldı.Ardından öğrenciler atık materyallere göre bir hayvana tasarladıkları evi çizdiler.Tasarım sonrası belirlenen tasarımlar artık materyaller ile yapıldı ve geliştirilmesi gereken yerler geliştirildi.kEŞFET-YARAT-GELİŞTİR basamakları dikkatli bir şekilde çalışıldı.Öğrenciler de problem çözme becerisi ,yaratıcılık becerilerindeki gelişimin arttığı gözlendi.
Etiketler: