Elvan SEKBAN BİLGİN
MERKEZ - HASAN SAĞIR İMAM HATİP ORTAOKULU
- Tarih: 18.01.2021Okunma: 490
Okuldan Benzer Haberler
-
Elvan SEKBAN BİLGİN 467 GERİ DÖNÜŞÜM BAŞLIKLI BELEDİYE BAŞKANIMIZ SAYIN RAHMİ METİN İLE RÖPORTAJ
-
Elvan SEKBAN BİLGİN 437 EVDEKİ FEN(A) İŞLER PROJESİ ÖĞRETMENLERİNDEN İŞARET DİLİYLE MESAJ VAR!
-
Elvan SEKBAN BİLGİN 490 EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ
-
Elvan SEKBAN BİLGİN 421 EVLER BİLİMLE ŞENLENİYOR ETWINNING PROJEMİZ
-
Metin YILDIRIM 665 RESFEBE : “TASARLA KEŞFET”
-
Metin YILDIRIM 774 ÜRETİM ETKİNLİĞİ: “ UMUT OKULU”
-
Metin YILDIRIM 767 MİKROSKOBİK CANLILAR İŞBAŞINDA
-
Metin YILDIRIM 715 EVDE KAL TASARIMA DEVAM ET
-
Metin YILDIRIM 889 EKMEK İSRAFINA DUR! DİYELİM
-
Metin YILDIRIM 560 SEMİNER ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA MASTERMENEMEN YARIŞMASI DÜZENLEDİK
EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ
Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir.

"EVDEKİ FEN(A) İŞLER" Fen Bilimleri Öğretmenimiz Elvan SEKBAN BİLGİN ile Küçükçayır Ortaokulu Fen Bilimleri Öğretmeni Derya USTA KAYA'nın kurucu ortak olarak yürüttükleri e- twinning projesi UDS'den onay aldı.
Modern dünyada hayatımızın her alanına girmeyi başaran teknoloji, aktif öğrenmenin en önemli destekçilerinden biridir. Aktif öğrenme ortamlarında öğrencinin 21. yy becerilerini kazandığı ve öğrenmenin üst düzeyde gerçekleştiği bilinmektedir. Salgın dolayısıyla eğitim alanında meyda gelen değişmeler sonucunda, uzaktan eğitimin daha bir önem kazandığı günümüzde aktif öğrenme eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmanın önemli bir yoludur.
öğrenciler süreçte yaoarak yaşayarak kalıcı öğrenmeler gerçekleştirirler. bu projede öğretmenler, uzaktan eğitim sürecini yönlendiren bir rehber konumunda olacak, öğrencilere web 2.0 araçlarını kullanma becerileri ile donanacak, etkinlik ve oyunlar sayesinde z kuşağı öğrencileriyle aynı dilde bir eğitim verme imkanı bulacaklardır.
Etiketler:
YORUMLAR
Tebrikler, bu ekip çok güzel işler çıkaracak. Başarılar dilerim.