PROBLEM için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
GELECEĞİN TEKNOLOJİSİ: ROBOTİK KODLAMA GELECEĞİN TEKNOLOJİSİ: ROBOTİK KODLAMA
Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, Young Guru Academy tarafından başlatılan Bilim Seferberliği kapsamında Rol Model Öğretmenler Programı eğitimlerine katılmaktadır. Bu kapsamda aldığı eğitimler ile okulumuzda Twin Bilim Setleri ile robotik kodlama çalışmaları yürütmektedir.

Cevahir KAYA
RENKLERLE KODLAMA RENKLERLE KODLAMA
Kar tanesi sınıfı kodlama yapıyor.

Ebru Yazıcı
GEZEGENLER SINIFI KODLUYOR GEZEGENLER SINIFI KODLUYOR
Öğrencilerle eğlenceli kodlama oyunu oynadık.

Nalan Kabaoğlu
OKULUMUZDA AKIL VE ZEKA OYUNLARI TURNUVASI YAPILDI OKULUMUZDA AKIL VE ZEKA OYUNLARI TURNUVASI YAPILDI
Çocuklarımızın düşünen, üreten ve karşılaştıkları problem karşısında çözümler bulabilen bireyler olarak yetişmesi, bireysel ve grup oyunları ile öğrencilerimizin yeteneklerinin geliştirilmesi, sosyal gelişimlerinin desteklenmesi, öğrencilere kendilerini ifade edebilme fırsatının sunulması, öğrenciler arasındaki iletişim ve dostluk duygularının geliştirilmesi amacıyla okulumuzda akıl ve zekâ oyunları turnuvası yapıldı.

Samet ÇALIK
KODLAYARAK ÖĞRENİYORUM KODLAYARAK ÖĞRENİYORUM
Kodlama etkinlikleriyle çocukların problem çözme, grup çalışması ve yaratıcı düşünme gibi becerileri gelişir. Üst düzey düşünmelerine yardımcı olur. Bu etkinlikler sayesinde öğrendiğimiz bilgiler pekiştiği için kalıcı öğrenmeler gerçekleşir. 

NAZMİYE DALBASTI
BİLİM GÜNLERİ BİLİM GÜNLERİ
Deney yapıyorum ve anlatıyorum. Her hafta bir öğrenci evde çalıştığı bir deneyi arkadaşlarına gösteriyor ve anlatıyor. Neden sonuç ilişkisini açıklama, problem çözme becerilerini geliştirme, araştırmaya teşvik etme desteklenmektedir.

Serap Çelik
BİLGE KUNDUZ ULUSLARARASI ENFORMATİK VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ BİLGE KUNDUZ ULUSLARARASI ENFORMATİK VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ
Bu yıl 7-11 ve 14-18 Kasım 2022 tarihleri arasında iki hafta süren Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliğine okul olarak 4. kez katıldık.

Abdullah TOSUN
REHBERLİK SERVİSİMİZ OKULUMUZ ÖĞRETMENLERİNE BİLİNÇLİ TEKNOLOJİ KULLANIMI KONUSUNDA SEMİNER VERDİ REHBERLİK SERVİSİMİZ OKULUMUZ ÖĞRETMENLERİNE BİLİNÇLİ TEKNOLOJİ KULLANIMI KONUSUNDA SEMİNER VERDİ
Bilinçli Teknoloji Kullanımı toplumumuzun hatta tüm dünyanın bilmesi ve uygulaması gereken kritik bir beceridir.

Ali Çolak
KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Kodlama çalışmalarımız devam ediyor.

Abdullah TOSUN
STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM) STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM)
STEMLE 21.yüzyıl eTwining Projemizde; Fen, Mühendislik, Teknoloji, Matematik gibi dört önemli disiplini bütünleştirerek gerçekçi, iş birliğine dayalı, düşünme ve problem çözme gibi öğrenme deneyimi kazandırmak istiyoruz.

Yeşim Telci
ETWİNNİNG ETWİNNİNG "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" PROJESİNDE SONA GELDİK
Ali Saruhan Anaokulu öğretmenlerinden Rukiye Sert ve öğrencileri ile birlikte dahil olduğu "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" eTwinning projesi sona ermiştir. Projede Türkiye, Polonya ve Azerbaycandan 12 ortak okul bulunuyor.

Rukiye Sert
TÜRKİYE ZEKA OYUNLARI BÖLGE FİNALİNE KALDIK TÜRKİYE ZEKA OYUNLARI BÖLGE FİNALİNE KALDIK
Türkiye Zeka Vakfı tarafından düzenlenen öğrencilerin düşünme, karar verme, problem çözme becerilerini geliştirme, yardımlaşma ve takımla birlikte çalışma alışkanlığı kazandırmayı amaçlayan okullar arası online zeka oyunları turnuvasında okulumuz il finallerinde başarı göstererek bölge finallerine katılmaya hak kazandı. Yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi tebrik eder, bölge finallerinde öğrencilerimize başarılar dileriz.

Abdullah TOSUN
BABALAR VE ÇOCUKLARI BABALAR VE ÇOCUKLARI
Rize Merkez Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK kuruculuğunu yaptığı , yine okulumuz Rehberlik ve Psikolojik Danışman Öğretmeni Betül KILIÇ ve Ankara, Elazığ, Tekirdağ, İstanbul , Antalya , Bursa illerinden 10 öğretmen eTwining projesi kapsamında Babalar ve Çocukları projesini başlattılar.

Canan Aşık AVLUK
MATEMATİK DERGİM MATEMATİK DERGİM
Matematiğin sadece sınıflarda öğrenilmesi gereken, sınavlarda geçilmesi gereken bir disiplin olmadığını, aslında 7 den 70e herkesin günlük hayatında matematik kullandığını ve matematiğin hayatlarını kolaylaştırdığını,problem çözme becerilerini geliştirdiğini gösterdiğimiz "Matematik Dergim" projesini başarıyla tamamladık...

Aysun ÖZDEMİR
ÇAYIRLI ORTAOKULU KODLUYOR ÇAYIRLI ORTAOKULU KODLUYOR
AB Kod Haftası (Code Week), ekim ayı içinde uygulanan, herkes için kodlama ve dijital okuryazarlığı eğlenceli ve ilgi çekici bir hale getirmeyi amaçlayan bir etkinliktir.

Muhammed Abdullah CENGİZ
ARDEŞEN İMAM HATİP ORTAOKULU KODLUYOR ARDEŞEN İMAM HATİP ORTAOKULU KODLUYOR
Ardeşen İmam Hatip Ortaokulu Avrupa Kod Haftası Etkinlikleri

Funda CİVELEK
MATHEMATIC CAFE PROJEMİZ SONA ERDİ MATHEMATIC CAFE PROJEMİZ SONA ERDİ
Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, 2020-2021 eğitim-öğretim yılı boyunca Mathematic Cafe adlı uluslar arası eTwinning projesi yürüttüler.

Cevahir KAYA
ETWINNING FARKINDALIK PROJESİ ETWINNING FARKINDALIK PROJESİ
Bir Dünya Mesele (A World Problems) adlı eTwinning projemiz çalışmalrını tamamlamış ve çıktısını oluşturmuştur.

HAVVA NUR YETGİN
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ ETKİNLİKLERİ DEVAM EDİYOR ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ ETKİNLİKLERİ DEVAM EDİYOR
Rize genelinde 10 öğretmenin katılımıyla yürütülen "Çocuk Gözüyle Dijital Medya" eTwinning projesi mayıs ayı etkinliklerini gerçekleştiriyor.

Yeşim Telci
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ TAM GAZ DEVAM EDİYOR ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ TAM GAZ DEVAM EDİYOR
Rize genelinde 10 öğretmenin katılımıyla yürütülen "Çocuk Gözüyle Dijital Medya" eTwinning projesi mayıs ayı etkinliklerini gerçekleştiriyor.

Rukiye Sert
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMİNE KATKI PROGRAMI ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMİNE KATKI PROGRAMI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Katkı Programı Kapsamında BAİBU Özel Eğitim Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Elif SAZAK ile Problem Davranışların Nedenlerine Yönelik Müdahaleleri konuştuk.

Feyyaz ŞENTÜRK
STEMATEMATİK VE MASAL -TAKVİM TASARIMI-  ETWINNING STEMATEMATİK VE MASAL -TAKVİM TASARIMI- ETWINNING
Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ,STEMatematik ve Masal eTwinning projesi ,Ocak ayı proje ortakları ile oluşturulan etkinlik planını uzaktan eğitim ve canlı dersler aracılığıyla keyifle tamamladı.

Emine BARIŞ
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU ZEKA TUTULMASI ADLI ETWİNNİNG PROJESİNE ORTAK OLDU KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU ZEKA TUTULMASI ADLI ETWİNNİNG PROJESİNE ORTAK OLDU
Zeka oyunları, çocukların eğlenirken zekasını geliştirmesi, zihnini açması ve yeni bir şeyler öğrenmesi için hazırlanmış oyunlar olmakla birlikte, çocuklar bu oyunlarla var olan zihinsel ve bilişsel yeteneklerini geliştirerek yeni yetenekler de kazanırlar. Zeka oyunları çocuklara; çabuk karar verme, sonraki aşamaları düşünme ve öngörme, olasılıkları hesaplama, mantığını etkili ve yetkin bir şekilde kullanma yeteneği kazandırır. Projemiz de zeka oyunlarının sözel oyunlar, sayısal oyunlar ve görev oyunları kategorileriyle öğrencilerimizin bilişsel gelişimlerine katkı sağlayarak öğrenimlerini daha kalıcı hale getirmeleri sağlanırken; karar verme ve problem çözme yeteneklerinde, özgüvenlerinde gelişme ve başarılı olma hissi gibi olumlu gelişmelerde beklenilmektedir.

Derya KAYA USTA
KOA PARADİGMALAR BAŞLADI KOA PARADİGMALAR BAŞLADI
Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde eTwinning projesi olan yabancı ortaklı KOA PARADİGMALAR projesine başladılar .

Canan AŞIK AVLUK
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ
Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük

Abdullah TOSUN
ROBOTICS IQ ETWINNING PROJEMİZİN ÇALIŞMALARI ROBOTICS IQ ETWINNING PROJEMİZİN ÇALIŞMALARI
Okulumuz öğretmenlerinde Pınar ÖZTÜRK 4 yaş öğrenci grubuyla ROBOTICS IQ eTwinning projesini gerçekleştirdiler.

BİNNUR KILIÇ
STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK
Okulumuz 4 yaş grubu öğretmeni Pınar ÖZTÜRK, sınıfı ile birlikte Stem at School( Okulda Stem) projesine katılım sağlamıştır. Projeyi 2019-2020 eğitim öğretim döneminde ve uzaktan eğitim sürecinde de öğrencileri ile birlikte devam ettirmiştir.

BİNNUR KILIÇ
THE VALUE OF VALUES ETWINNING PROJEMİZ TÜM ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLAMIŞTIR THE VALUE OF VALUES ETWINNING PROJEMİZ TÜM ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLAMIŞTIR
Okulumuz e-Twinning Kulübü olarak yürütmekte olduğumuz "The Value Of Values" projemiz bir çok ortak çalışmayı da tamamlayarak sona ermiştir.

SERPİL YILDIZ MAHMUTOĞLU
OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ OTOPARK TASARIMI OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ OTOPARK TASARIMI
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri etwinning projesi ,mart ayı ikinci etkinliği olan Otopark tasarımı çalışmasını Çalışkan Arılar öğrencileriyle Keşfet-Yarat-Geliştir basamaklarına göre uyguladı.

Emine BARIŞ
OKULUMUZDA KODLAMA EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR OKULUMUZDA KODLAMA EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR
5 ve 6. sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi ve destekleme kursları kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar.

EBRU SADIKOĞLU
OKUL ÖNCESİNDE OTOPARK TASARIMI OKUL ÖNCESİNDE OTOPARK TASARIMI
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri E-twinning "Otopark Tasarımı" projesi kapsamında öğrenciler problem durumuna uygun çizimler yaparak gruplar halinde tasarımlarını tamamladılar.

Derya ATAY
ÇÖZÜM VAR, PROBLEM YOK! ÇÖZÜM VAR, PROBLEM YOK!
Okulumuz konferans salonunda ÇAP topluluğu öğrencilerimiz 'Koronavirüs Bilgilendirme Semineri' düzenledi.

Emine SARAÇ
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM HAYVAN EVİ TASARLIYORUM
Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı.

Emine BARIŞ
HACKER CANLAR KODLUYOR HACKER CANLAR KODLUYOR
Hacker Can kodlama platformunu kullanarak 5. sınıf öğrencilerine kodlamayı sevdiriyoruz.

Abdullah TOSUN
OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ eTWİNNİNG PROJESİYLE GÜNEŞTEN VE YAĞMURDAN KORUYAN ŞAPKA TASARIMI OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ eTWİNNİNG PROJESİYLE GÜNEŞTEN VE YAĞMURDAN KORUYAN ŞAPKA TASARIMI
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri eTwinning projesiyle Güneşten ve Yağmurdan Koruyan Şapka Tasarımı yapıldı. Anasınıfı öğrencileri şapkalarını çizdiler denediler tekrar geliştirdiler

Derya ATAY
MATEMATİK DERSİNDE MATEMATİK DERSİNDE "MUTLU YÜZDE" ETKİNLİĞİ
5.sınıfta işlenen "Yüzdeler" konusunu yaparak yaşayarak öğrenme öğretimine uygun şekilde kazandırmak amaçlanmıştır.

Merve UZUN
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri ne merhaba Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri ne merhaba
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ şubat ayında Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri e twinning projesine başladı.Proje de Artık materyal ile her hafta farklı bir STEM tasarım çalişmaları yapılacak.

Emine BARIŞ
VOLKAN PATLAMASI TASARIMI YAPILDI VOLKAN PATLAMASI TASARIMI YAPILDI
E-twinning kapsamında uyguladığımız Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri çalışmasında Volkan Patlaması Tasarımıyla çocukların Bilimsel düşünme becerilerini desteklemeye yönelik çalışmalar yapıldı.

Derya ATAY
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR
5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar.

Ebru SADIKOĞLU
ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK
Minik Ellerle Sanata Dokun Sıfır Atıkla Kodluyorum ve Okul Öncesi STEM Etkinlikleri projelerinin ortak amacı olan atık ürünleri geri dönüşüm süreçlerini daha yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak için Çay İlkokulu anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleriyle birlikte düzenlendi

Derya ATAY
CODE.ORG İLE KODLUYORUZ CODE.ORG İLE KODLUYORUZ
Code.org adresinde her seviyeden çocuk için oyunlar mevcuttur. Kodlamaya yeni başlayan çocuklar için kullanılacak güzel bir kodlama öğrenme platformudur. Çocuklar oyun oynarken kodlama mantığını kazanabiliyor. Onlar fark etmese dahi algoritma, mantıksal sınama ve problem çözme gibi üst düzey kazanımlarda gelişim sağlayabiliyorlar.

Abdullah TOSUN
eTwinning  SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.

EMİNE BARIŞ
UÇTU UÇTU ÇATILAR UÇTU UÇTU UÇTU ÇATILAR UÇTU
Öğrenciler , bölme işlemi gerektiren problemleri eğlenceli bir şekilde çözdüler.

Yasemin KOÇAN YANGIN
ÇITÇIT ELEKTRONİK DEVRE İLE EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRDİK ÇITÇIT ELEKTRONİK DEVRE İLE EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRDİK
Okulumuz öğretmenlerinden Hazal Merve Varlı ve Sınıf öğretmenlerimiz Gülşah KARTAL MEMOĞLU,Sibel ÇOBANTÜRK,Mehmet TELATAR,Sema ULUŞAHİN işbriliği ile Elektronik Tasarım Devre setiyle bir ders saati etkinlik yaptılar.

Hazal Merve VARLI
MAKEY MAKEY İLE BALIK KRAKER TUT VE KAZAN UYGULAMASI YAPTIK MAKEY MAKEY İLE BALIK KRAKER TUT VE KAZAN UYGULAMASI YAPTIK
Okulumuz Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Destekleme ve Yetiştirme Kursunda Scratch,Makey Makey Kiti ile Balık Kraker Tut ve Kazan oyunu yaptık.

Hazal Merve VARLI
TÜKETİM ÇILGINLIĞINA DUR DE! TÜKETİM ÇILGINLIĞINA DUR DE!
İlçe Müftüsü israf konusunda öğrencilerimizi bilgilendirdi.

Sefer YAZICI
3D ANİMASYON FİLMİMİZİ YAPTIK 3D ANİMASYON FİLMİMİZİ YAPTIK
6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersinde oluşturdukları karakterler ile 3d animasyon filmlerini yaptı.

EMİNE SARAÇ
ERGENLİK DÖNEMİNDE YAŞANAN PSİKOLOJİK PROBLEMLER SEMİNERİ ERGENLİK DÖNEMİNDE YAŞANAN PSİKOLOJİK PROBLEMLER SEMİNERİ
Okul rehber öğretmenimiz tarafından velilerimize, son zamanlarda medyada sıklıkla dile getirilen ergenlik dönemi psikolojik problemleri ve riskleriyle ilgili bilgilendirme semineri yapıldı.

FATİH DAĞ
KODLAMAYI EĞLENEREK ÖĞRENİYORUZ KODLAMAYI EĞLENEREK ÖĞRENİYORUZ
Doc Robot ile Kodlama, Mantıksal düşünme ve problem çözme yeteneklerinin gelişimine yardımcı olur. Harfleri, sayıları, renkleri ve hayvan adlarını öğretir.

EMİNE SARAÇ
FİLOZOFLARLA KAHVALTI FİLOZOFLARLA KAHVALTI
Dünya Felsefe Gününü farklı bir etkinlikle kutladık.

Osman BAYKAL
STEM ÇOCUK KULÜBÜNDEN STEM ÇOCUK KULÜBÜNDEN
Tobb İlkokulu Stem Kulübü 4.Sınıf Öğrencileri Öğretmenleri Meryem Eğrioğlu Nezaretinde Probleme Dayalı Tasarım Yaptılar

Meryem Eğrioğlu
MAKEY MAKEY KİTİ VE SCRATCH İLE SURVIVOR ÖDÜL OYUNU MAKEY MAKEY KİTİ VE SCRATCH İLE SURVIVOR ÖDÜL OYUNU
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kursunda öğrencilerimize bu hafta "SURVIVOR OYUNU" yaptık. Survıvor parkurunu tamamlayan öğrenciler Makey Makey kitinde elektronik devreyi de tamamlarsa puanı almış olur.İstenilen puanı kazan oyunu kazan.Öğrencilerimiz hem eğleniyorlar hem öğreniyorlar.

Hazal Merve BİLİR
ÇİZGİ İZLEYEN MBOT ÇİZGİ İZLEYEN MBOT
Okulumuz Destekleme ve Yetiştirme Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kursunda Mbot Robotonun renk sensörlerini kullanarak Çizgi İzleyen Uygulamasını yaptık.Öğrencilerimizin günden güne daha heyecanlı oldukları Kodlama Derslerinden bizleri oldukça mutlu etmektedir.

Hazal Merve BİLİR
ALİ SARUHAN ANAOKULU BECERİ ATÖLYESİNDE ALİ SARUHAN ANAOKULU BECERİ ATÖLYESİNDE
2023 Eğitim Vizyon Belgesi’nde yer alan Tasarım Beceri Atölyeleri fikrinden esinlenerek okulumuzda okul öncesi çocukların gelişim düzeylerine uygun beceri atölyeleri oluşturduk.

Handan YENİGÜN
PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ NDE AKRAN ARABULUCULUK MODELİ PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ NDE AKRAN ARABULUCULUK MODELİ
Anlaşmazlık ve çatışma çözme yöntemi olan Akran Arabuluculuğu Modeli ile okulumuzda problem yaşayan öğrenciler, kendi sınıflarından seçtikleri arabulucular önderliğinde kendi problem ve anlaşmazlıklarını çözmeye çalışmaktadırlar.

FİKRET ANDIÇ
ÖĞRENCİLERDEN STRATEJİK HAMLELER ÖĞRENCİLERDEN STRATEJİK HAMLELER
Okulumuzda Satranç Eğitimi Çalışmalarımız.

Sami DELİBAŞ
  ÇAYIRLI İLK-ORTA OKULU AKIL VE ZEKA OYUNLARI TURNUVASI ÇAYIRLI İLK-ORTA OKULU AKIL VE ZEKA OYUNLARI TURNUVASI
Akıl ve Zeka Oyunları Turnuvası düzenledik.

Ferdi KORKMAZ
BİLGE KUNDUZ ETKİNLİĞİMİZ BİLGE KUNDUZ ETKİNLİĞİMİZ
11-15 Kasım haftası Düzenlenen Bilge Kunduz Etkinliğimize 5. ve 6. Sınıflarla Katılım Sağladık.

Yavuz ERTENLİ
BİLGE KUNDUZ ULUSLARARASI ENFORMATİK VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ BİLGE KUNDUZ ULUSLARARASI ENFORMATİK VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ
Okulumuz Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Ebru Sadıkoğlu koordinatörlüğünde Bilge Kunduz etkinliklerine katılımlarımız devam etmektedir.

Ebru SADIKOĞLU
AİLE İLETİŞİM ATÖLYESİ AİLE İLETİŞİM ATÖLYESİ
Hasan Yılmaz ilkokulunda iletişim engelleri,anne baba tutumları ve disiplin oluşturma ile ilgili konulara değinilerek bir farkındalık kazandırmak amacıyla “AİLE İLETİŞİM ATÖLYESİ” oluşturuldu.

ADEM TOPÇU
ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI
Öğrencilere kodlamayı sevdirmek, hayallerini tasarlamak ve tasarımlarını kodlamayla birleştirmek amacıyla arduino robotik kodlama eğitimlerine başladık.

Abdullah TOSUN
MiNiK MASALCILAR YETiŞiYOR! MiNiK MASALCILAR YETiŞiYOR!
Fındıklı Anaokulu'nda her hafta bir ''Türk Masalı'' ile tanışan çocuklar zamanla kendi masallarını üretmeye başladılar. Kültürüyle büyüyen minik masalcılar geliyorrr!!

Kevser ŞAHiN
EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ
5.sınıf öğrencilerimiz Kodlama kulübünde bu hafta Microsoft’un eğlenceli ve öğretici bir yazılımı olan Kodu Game Lab ile kendi dünyalarını oluşturuyorlar. Kodu özellikle çocukların bilgisayar oyunu oluşturmaları için tasarlanmış görsel bir programlama dilidir.

EMİNE SARAÇ
KODLAYARAK ÖĞRENİYORUZ KODLAYARAK ÖĞRENİYORUZ
Çayırlı İlkokulu Minik yıldızlar anasınıfı öğrencileri Anasınıfı Öğretmeni Esma Çalhan'ın hazırladığı Kodlama materyali ile kodlamaya giriş yaparak kodlama öğrenmeye başladı.

Esma Çalhan
GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI OYNATMANIN YARARLARI GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI OYNATMANIN YARARLARI
Öğrencilerimiz tenefüslerde ve öğle vakti okul bahçesinde GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI oynayarak hem vakit geçiriyorlar hem de çok eğleniyorlar. Çocuk oyunlarının yararları saymakla bitmez:

Gülşah KARTAL MEMOĞLU
REHBERLİK SEMİNERİ REHBERLİK SEMİNERİ
"Çocuğum Okula Başlıyor"

Mustafa DURAN
KENDİME YETİYORUM KENDİME YETİYORUM
Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 4-A sınıfı öğrencileri, sınıf öğretmenleri Ayşe KALYON GÜNTÜRK rehberliğinde 2019-2020 eğitim-öğretim yılında Kendime Yetiyorum adlı e-Twinning projesi yürüteceklerdir.

AYŞE KALYON GÜNTÜRK
ÜÇ PROJE ÜÇ KALİTE ETİKETİ ÜÇ PROJE ÜÇ KALİTE ETİKETİ
TOBB İlkokulu Sınıf Öğretmeni Meryem Eğrioğlu yürüttüğü eTwinning projelerinden hem kendi hem de 35 öğrencisi 'Kalite Etiketi' almıştır.

Meryem Eğrioğlu
SINIF LİGİ SINIF LİGİ
Sınıf Ligi, sosyal ve akademik etkinlikler bütünüdür.Sınıflar arası yarışmaları esas almaktadır.Bu yarışmalar spor,tiyatro,kısa film,uçurtma şenliği,fotoğraf çekme,kitap okuma,şiir okuma,en güzel pano,bilgi ve zeka oyunları yarışmalarıdır.

HÜSEYİN SARIOĞLU İLKOKULU NDA “OKUL DIŞARIDA GÜNÜ” HÜSEYİN SARIOĞLU İLKOKULU NDA “OKUL DIŞARIDA GÜNÜ”
“Okul Dışarıda Günü” ve “Dünya Oyun Oynama Günü” etkinlikleri kapsamında okul öncesi ve 1.sınıflarımız okulumuzun bahçesinde “Yağ Satarım Bal Satarım” oyunu oynadılar.

“HALKLA İLİŞKİLER ALANI, RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’NİN ÖFKESİNİ KONTROL ETTİ.” “HALKLA İLİŞKİLER ALANI, RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’NİN ÖFKESİNİ KONTROL ETTİ.”
eTwining projesi kapsamında Türkiye genelinde 22 okulun daha katıldığı, Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Ticaret Meslek Lisesi) Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri Alanının yürüttüğü “Öfke Kontrolü” adlı projenin hedef kitlesini 9. Sınıf öğrencileri oluşturmaktadır.

Semih UYAN
PARALİMPİK YÜZME MİLLİ TAKIMI OKULUMUZDA PARALİMPİK YÜZME MİLLİ TAKIMI OKULUMUZDA
lkemizi ulusal ve uluslararası müsabakalarda başarıyla temsil eden yüzme milli takımımızın sporcularını ve antrenörlerini okulumuzda ağırladık.

ALPER AVLUK
GÜLBAHAR HATUN ANAOKULU  KİTAP FUARI GÜLBAHAR HATUN ANAOKULU KİTAP FUARI
. Geleneksel Kitap Fuarı İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Sn. Bülent İÇBUDAK ve Sn. Evren GÖRMÜŞ katılımları ile velilerin yoğun ilgisi ile 08 Nisan Pazartesi günü saat 12: 00 da Gülbahar Hatun Anaokulu bahçesinde başarılı bir şekilde yapıldı. Gülbahar Hatun Anaokulun’da 3-4-5 yaş grubu 20 şubede bulunan 350 öğrenci, öğretmenleri rehberliğinde resimli öykü kitapları hazırladılar. Kitap fuarında 4 şube ile özel eğitim öğrencilerinin hazırladığı kitapların bulunması öğrencilerimize ve velilerimize büyük mutluluk vermiştir. Ayrıca kitap bağış kutusu konularak kardeş koy okullarına kitap toplandı.

GİRİŞİMCİLİK KONFERANSI GİRİŞİMCİLİK KONFERANSI
Ardeşen Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi çok amaçlı salonunda Ardeşen Ticaret Ve Sanayi Odası Başkanı İsmail Kuyumcu ve girişimcilik eğitimcisi Bora Çolak ´ın katılımıyla düzenlediğimiz konferans öğrenciler tarafından ilgiyle dinlendi.

ANBARLIK İLKOKULU KODLARİZEYE KATILDI ANBARLIK İLKOKULU KODLARİZEYE KATILDI
Blok Tabanlı Kodlama

ALGORİTMA GELİŞTİRME VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ ALGORİTMA GELİŞTİRME VE BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ
Okulumuz Bilişim Teknolojileri dersi kapsamında gerek ders esnasında gerekse EBA üzerinden öğrencilerimizde algoritma becerileri geliştirme çalışmaları