![](images/avatar/0.jpg)
Hazal Merve BİLİR
- Tarih: 11.12.2019Okunma: 818
Okuldan Benzer Haberler
-
Leyla Nişancı 189 "KÜLTÜRÜMÜZ İLE YAŞIYORUZ" ETKİNLİĞİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİMET BÜYÜK KATILIMI İLE GERÇEKLEŞMİŞTİR.
-
Leyla Nişancı 195 MİSAFİRİMİZ VAR PROJESİ KAPSAMINDA MİSAFİRLİKLERE DEVAM EDİYORUZ.
-
Metin TERZİOĞLU 806 ÖĞRETMENELER KURULU TOPLANTIMIZI ZOOM ÜZERİNDEN YAPTIK.
-
Metin TERZİOĞLU 652 OKULUMUZ LGS'YE HAZIR
-
Metin TERZİOĞLU 905 EVDE KALSAK DA SPORSUZ KALMAYACAĞIZ.
-
Metin TERZİOĞLU 1389 EBA'DA CANLI DERSİMİZ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR
-
Metin TERZİOĞLU 697 EBA CANLI DERSLERE DEVAM
-
Metin TERZİOĞLU 802 HEMŞİRELER GÜNÜ
-
Metin TERZİOĞLU 875 EVDE SPOR YAPIYORUZ
-
Metin TERZİOĞLU 978 VELİLERİMİZE MİSAFİR OLDUK
MAKEY MAKEY KİTİ VE SCRATCH İLE SURVIVOR ÖDÜL OYUNU
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kursunda öğrencilerimize bu hafta "SURVIVOR OYUNU" yaptık. Survıvor parkurunu tamamlayan öğrenciler Makey Makey kitinde elektronik devreyi de tamamlarsa puanı almış olur.İstenilen puanı kazan oyunu kazan.Öğrencilerimiz hem eğleniyorlar hem öğreniyorlar.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/dosya_20191211095130.jpeg)
Oyunumuz gereği iki takım oluşturduk.Bu takımlar parkuru geçmek amacıyla parkurdaki görevlerini yerine getirip bilgisayarin olduğu masaya gelerek evaların üzerinde duran makey makey kiti kablolarının uçlarına elleriyle dokunacaklar.Bu dokunuş sayesinde topraklamadan gelen kabloyla bilisayar tuşunden gelen kabloyu kendi vucüduyla birleştirmiş olacak.devreyi tamamladığı anda Scratch Görsel Bloklama programında takımına 1puan kazandırmış olacak.Grup üyelerinde hedefe ulaşan takım oyununu kazanmış olacaktır.
Kodlama Öğrenmenin Çocuklarımız, problem çözme becerilerini kullanıp, akış diyagramları hazırlayarak, çalışan robot tasarımları için mantıksal düşünme becerilerini harekete geçirmeyi öğrenirler. Bu kazanımlarla analitik düşünme becerilerini geliştiren çocuklarımız, üretken ve keyifli zaman geçirmiş olurlar.
Etiketler: