
Hazal Merve BİLİR
- Tarih: 11.12.2019Okunma: 952
Okuldan Benzer Haberler
-
Leyla Nişancı 89 DEĞERLER KULÜBÜ ÇEDES MART AYI ETKİNLİKLERİ
-
Leyla Nişancı 74 DEĞERLER EĞİTİMİ ARALIK AYI ETKİNLERİ
-
Leyla Nişancı 74 DEĞERLER KULÜBÜ ÇEDES EKİM AYI ETKİNLİKLERİ
-
Leyla Nişancı 101 ÇEDES KULUBÜ FAALİYETLERİMİZ
-
Leyla Nişancı 117 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI 101.YILI COŞKUYLA KUTLANDI.
-
Leyla Nişancı 337 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Yıldızlar kategorisinde Bilek Güreşi dalında Rizede dereceye giren öğrencilerimiz
-
Leyla Nişancı 395 "KÜLTÜRÜMÜZ İLE YAŞIYORUZ" ETKİNLİĞİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİMET BÜYÜK KATILIMI İLE GERÇEKLEŞMİŞTİR.
-
Leyla Nişancı 451 MİSAFİRİMİZ VAR PROJESİ KAPSAMINDA MİSAFİRLİKLERE DEVAM EDİYORUZ.
-
Metin TERZİOĞLU 1082 ÖĞRETMENELER KURULU TOPLANTIMIZI ZOOM ÜZERİNDEN YAPTIK.
-
Metin TERZİOĞLU 753 OKULUMUZ LGS'YE HAZIR
MAKEY MAKEY KİTİ VE SCRATCH İLE SURVIVOR ÖDÜL OYUNU
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kursunda öğrencilerimize bu hafta "SURVIVOR OYUNU" yaptık. Survıvor parkurunu tamamlayan öğrenciler Makey Makey kitinde elektronik devreyi de tamamlarsa puanı almış olur.İstenilen puanı kazan oyunu kazan.Öğrencilerimiz hem eğleniyorlar hem öğreniyorlar.

Oyunumuz gereği iki takım oluşturduk.Bu takımlar parkuru geçmek amacıyla parkurdaki görevlerini yerine getirip bilgisayarin olduğu masaya gelerek evaların üzerinde duran makey makey kiti kablolarının uçlarına elleriyle dokunacaklar.Bu dokunuş sayesinde topraklamadan gelen kabloyla bilisayar tuşunden gelen kabloyu kendi vucüduyla birleştirmiş olacak.devreyi tamamladığı anda Scratch Görsel Bloklama programında takımına 1puan kazandırmış olacak.Grup üyelerinde hedefe ulaşan takım oyununu kazanmış olacaktır.
Kodlama Öğrenmenin Çocuklarımız, problem çözme becerilerini kullanıp, akış diyagramları hazırlayarak, çalışan robot tasarımları için mantıksal düşünme becerilerini harekete geçirmeyi öğrenirler. Bu kazanımlarla analitik düşünme becerilerini geliştiren çocuklarımız, üretken ve keyifli zaman geçirmiş olurlar.
Etiketler: