EMİNE BARIŞ
- Tarih: 16.01.2020Okunma: 1111
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 43 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 71 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 150 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 282 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 228 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 384 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 216 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 332 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 275 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 613 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.Artık materyaller kağıt tabak,şişe kapağı kullanılarak öğretmen tarafından hazırlanan kodlama çalışmasını ,öğrenciler büyük bir keyifle yaptılar. Sıfır Atıkla Kodluyorum, e- twinning projesi ile öğrencilerin;problem çözme,matematik becerilerini desteklemek,mekanda konum becerilerini desteklemek ,görsel materyalleri kullanarak sayı -şekil ilişkisi kurabilmelerini sağlamaktadır.Çalışmada bireysel ve grup olarak kodlama çalışması oyun temelli yapıldı.Çocuklar oynayarak hem eğlendiler hem de bilişsel alan gelişimleri desteklenmiş oldu.
Etiketler: