
EMİNE BARIŞ
- Tarih: 16.01.2020Okunma: 1179
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 47 ÇAY İLKOKULUNDA RAMAZAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ
-
Hakkı GÜLTEKİN 110 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK"
-
Hakkı GÜLTEKİN 94 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK
-
Hakkı GÜLTEKİN 94 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 88 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 131 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 200 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 716 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 315 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 466 STEM'SİZ OLMAZ
eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.

Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.Artık materyaller kağıt tabak,şişe kapağı kullanılarak öğretmen tarafından hazırlanan kodlama çalışmasını ,öğrenciler büyük bir keyifle yaptılar. Sıfır Atıkla Kodluyorum, e- twinning projesi ile öğrencilerin;problem çözme,matematik becerilerini desteklemek,mekanda konum becerilerini desteklemek ,görsel materyalleri kullanarak sayı -şekil ilişkisi kurabilmelerini sağlamaktadır.Çalışmada bireysel ve grup olarak kodlama çalışması oyun temelli yapıldı.Çocuklar oynayarak hem eğlendiler hem de bilişsel alan gelişimleri desteklenmiş oldu.
Etiketler: