Emine BARIŞ
- Tarih: 2.02.2021Okunma: 481
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 136 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 144 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 306 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 146 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 233 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 214 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 552 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1207 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 1103 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 479 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
STEMATEMATİK VE MASAL -TAKVİM TASARIMI- ETWINNING
Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ,STEMatematik ve Masal eTwinning projesi ,Ocak ayı proje ortakları ile oluşturulan etkinlik planını uzaktan eğitim ve canlı dersler aracılığıyla keyifle tamamladı.
Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.Bu kapsamda hazırlanan planlar doğrultusunda ,öğrencilerimizle keyifle ,çocukların problem durumlarını görerek tasarım ve üretimini sağlamaya yönelik planlamanın Ocak ayı planı uygulanmıştır.
Etiketler: