
FİKRET ANDIÇ
PAZAR - PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
- Tarih: 05.12.2019Okunma: 951
Okuldan Benzer Haberler
-
Nilay Gizem Yılmaz 59 ÖĞRENCİLERİMİZE VE VELİLERİMİZE YÖNELİK "İLK YARDIM EĞİTİMİ"
-
N. Gizem YILMAZ 104 KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI GELİŞTİRME - DERS DIŞI ORTAMLAR
-
Fikret ANDIÇ 443 EVİNDE YOKSA OKULUNDA VAR DEĞERLİ ÖĞRENCİM
-
ÖMER ZİLAN 682 KARANTİNA GÜNLERİNİ ULUSLARARASI eTWINNING PROJESİNE DÖNÜŞTÜRDÜK
-
ÖMER ZİLAN 878 PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ DOLU DİZGİN
-
FİKRET ANDIÇ 949 MİSAFİRİNİZ VAR
-
FİKRET ANDIÇ 951 PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ NDE AKRAN ARABULUCULUK MODELİ
-
FİKRET ANDIÇ 794 NAMAZ DAVETÇİSİ
-
FİKRET ANDIÇ 548 SABAH BULUŞMALARI
-
626 GENÇLİK ŞÜHEDANIN İZİNDE
PAZAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ NDE AKRAN ARABULUCULUK MODELİ
Anlaşmazlık ve çatışma çözme yöntemi olan Akran Arabuluculuğu Modeli ile okulumuzda problem yaşayan öğrenciler, kendi sınıflarından seçtikleri arabulucular önderliğinde kendi problem ve anlaşmazlıklarını çözmeye çalışmaktadırlar.
Bu proje sayesinde;
*Okul disiplin sorunlarının öğretmenler ve okul yöneticileri üzerinde oluşturduğu baskı azalacaktır; disiplin sorunları ve bu sorunlara ayrılan zaman azalacaktır.
*Çatışma çözümü ve akran arabuluculuk eğitimi, sınıf ve okul atmosferini geliştirecektir. Okulda tansiyon düşecektir.
*Akran arabuluculuğu öğrenci-öğrenci ve öğrenci-öğretmen arasındaki ilişkilerin daha olumlu ve yapıcı geçmesine neden olacağı için okul iklimini olumlu yönde etkileyecektir.
*Arabuluculuk süreci, öğrencilere duygularını paylaşma, diğer öğrencileri anlama, empati ve gereksinimlerini olumlu yöntemlerle karşılama yollarını kazandırır.
*Problem çözme becerileri konusunda farkındalık düzeyleri artacak olan öğrencilerin kendi akranlarıyla daha sağlıklı iletişime geçecek ve öğrenciler kendi anlaşmazlıklarını çözmede daha fazla sorumluluk alacaklardır.
Etiketler: