TARİH EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ
21. yüzyılda tarih eğitiminde çağdaş ve yenilikçi standartlara ulaşılması için aktif öğrenme atmosferinde öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenme sürecine dâhil edilmesi bir zorunluluk halini almıştır. Öğrenme ve öğrenciyi merkeze alan öğretim strateji, yöntem ve tekniklerinin uygulandığı bu yüzyılda öğrencilerin
Volkan CİVELEK 8766
POPÜLER YAZILAR
-
Osman ATALAY 33573 KANT’IN ÖDEV AHLAKI
-
Serdar YAZICI 27861 EL-CEZERİ
-
Lokman BAYNAZOĞLU 24274 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINDA EV ÖDEVLERİNİN YERİ VE DEĞİŞİMİ
-
Kemal AKBAYRAK 15851 BİLSEM NEDİR, NE DEĞİLDİR?
-
Prof. Dr. Firdevs Güneş 15371 ÖDEVİN YARARLARI
-
Prof. Dr. Özkul Çobanoğlu 14381 TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE MASAL KAVRAMI VE TÜRK MASAL GELENEĞİ ÜZERİNE TESPİTLER
-
Prof. Dr. Gülay Ekici 9167 EV ÖDEVİ
-
Volkan CİVELEK 8766 TARİH EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ
-
Dr. Serkan DÜZGÜN 7500 COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM
-
Volkan CİVELEK 6589 SON CEMRE
-
Emine BARIŞ 6151 ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
-
Lokman BAYNAZOĞLU 6021 EV ÖDEVİ: BİR ÖĞRETİM EFSANESİ
-
Nuran CEVAHİR KARTAL 5912 ÇOCUK OLMAK
-
Cem Tuncay ŞAHİNKAYA 5881 ÖZEL EĞİTİMDE TANILAMA SÜRECİ
-
Eminsafa Dilmaç 5142 HAYATA BAKIŞ