TARİH EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ
21. yüzyılda tarih eğitiminde çağdaş ve yenilikçi standartlara ulaşılması için aktif öğrenme atmosferinde öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenme sürecine dâhil edilmesi bir zorunluluk halini almıştır. Öğrenme ve öğrenciyi merkeze alan öğretim strateji, yöntem ve tekniklerinin uygulandığı bu yüzyılda öğrencilerin
Volkan CİVELEK 9936
POPÜLER YAZILAR
-
Serdar YAZICI 112133 EL-CEZERİ
-
Osman ATALAY 53720 KANT’IN ÖDEV AHLAKI
-
Lokman BAYNAZOĞLU 44653 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINDA EV ÖDEVLERİNİN YERİ VE DEĞİŞİMİ
-
Kemal AKBAYRAK 39771 BİLSEM NEDİR, NE DEĞİLDİR?
-
Prof. Dr. Firdevs Güneş 25755 ÖDEVİN YARARLARI
-
Prof. Dr. Gülay Ekici 25491 EV ÖDEVİ
-
Prof. Dr. Özkul Çobanoğlu 22366 TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE MASAL KAVRAMI VE TÜRK MASAL GELENEĞİ ÜZERİNE TESPİTLER
-
Nuran CEVAHİR KARTAL 13351 ÇOCUK OLMAK
-
Cengiz AZMAN 13325 SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
-
Abdullah BAŞ 12733 BAKMADAN GÖREN ADAM: EŞREF ARMAĞAN
-
Özgür SEVİMLİ 12688 ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE
-
Emine BARIŞ 12449 ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
-
Dr. Serkan DÜZGÜN 11709 COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM
-
Serdar YAZICI 11305 MERYEM EL-İCLİYYE
-
Volkan CİVELEK 9936 TARİH EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ