TARİH EĞİTİMİNDE AİLENİN ROLÜ
21. yüzyılda tarih eğitiminde çağdaş ve yenilikçi standartlara ulaşılması için aktif öğrenme atmosferinde öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenme sürecine dâhil edilmesi bir zorunluluk halini almıştır. Öğrenme ve öğrenciyi merkeze alan öğretim strateji, yöntem ve tekniklerinin uygulandığı bu yüzyılda öğrencilerin
Volkan CİVELEK 9997
POPÜLER YAZILAR
-
Serdar YAZICI 128799 EL-CEZERİ
-
Osman ATALAY 57683 KANT’IN ÖDEV AHLAKI
-
Lokman BAYNAZOĞLU 47072 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINDA EV ÖDEVLERİNİN YERİ VE DEĞİŞİMİ
-
Kemal AKBAYRAK 40912 BİLSEM NEDİR, NE DEĞİLDİR?
-
Prof. Dr. Gülay Ekici 28053 EV ÖDEVİ
-
Prof. Dr. Firdevs Güneş 27148 ÖDEVİN YARARLARI
-
Prof. Dr. Özkul Çobanoğlu 23184 TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE MASAL KAVRAMI VE TÜRK MASAL GELENEĞİ ÜZERİNE TESPİTLER
-
Nuran CEVAHİR KARTAL 14599 ÇOCUK OLMAK
-
Cengiz AZMAN 14580 SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
-
Özgür SEVİMLİ 14186 ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE
-
Abdullah BAŞ 13764 BAKMADAN GÖREN ADAM: EŞREF ARMAĞAN
-
Emine BARIŞ 12537 ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
-
Dr. Serkan DÜZGÜN 12525 COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM
-
Serdar YAZICI 12403 MERYEM EL-İCLİYYE
-
Emrah KAR 10606 ANNE BABALARA ÇOCUK EĞİTİMİ İÇİN 10 GÜZEL ADIM