Fotoğraf | Başlık |
---|---|
YAPAY ZEKA İLE EĞİTİM ÖĞRETİMDE DÖNÜŞÜM Yapay Zeka ile Eğitim Öğretimde Dönüşüm HALİL İBRAHİM TOSUN |
|
EĞİTİM DEDİĞİN? Eğitim Dediğin? HALİL İBRAHİM TOSUN |
|
ULUSAL KALİTE ETİKETİ İLE ÖDÜLLENDİRİLDİK Okulumuz öğretmen ve öğrencileri tarafından gerçekleştirilen e-Twinning projelerimiz Türkiye Ulusal Destek Servisi tarafından "Ulusal Kalite Etiketi" ile ödüllendirilmiştir. MUAZZEZ TİKBAŞ |
|
ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA ÇEDES (Değerler Eğitimi) projesi çerçevesinde, "estetik" konusu kapsamında öğrencilerimizle birlikte ebru sanatı etkinliği düzenledik. SERTAÇ ERBİLİCİ |
|
2023-2024 8. SINIF MEZUNİYET TÖRENİMİZ 2023-2024 Eğitim Öğretim yılı 8. Sınıflar Mezuniyet Töreni idareci, öğretmen, veli ve öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleştirildi. Mustafa KALENDER |
|
GELECEĞİN TEKNOLOJİSİ: ROBOTİK KODLAMA Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, Young Guru Academy tarafından başlatılan Bilim Seferberliği kapsamında Rol Model Öğretmenler Programı eğitimlerine katılmaktadır. Bu kapsamda aldığı eğitimler ile okulumuzda Twin Bilim Setleri ile robotik kodlama çalışmaları yürütmektedir. Cevahir KAYA |
|
RENKLİ MASALLAR PROJESİ Hem okul hem de ailenin aktif rol alarak çocuklara rehberlik ederken onların yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini geliştirecek bir projedir. SERAP GENÇ |
|
AURORA ETWINNING PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulunda görev yapan Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA kuruculuğunda Romanya ve Portekiz ortaklı sanat temalı Aurora adlı eTwinning projesi başladı. Cevahir KAYA |
|
KODLAYARAK ÖĞRENİYORUM Kodlama etkinlikleriyle çocukların problem çözme, grup çalışması ve yaratıcı düşünme gibi becerileri gelişir. Üst düzey düşünmelerine yardımcı olur. Bu etkinlikler sayesinde öğrendiğimiz bilgiler pekiştiği için kalıcı öğrenmeler gerçekleşir. NAZMİYE DALBASTI |
|
DÜNYA ÇOCUK HAKLARI GÜNÜ Davetli öğrenciler ve okulumuz öğrencileri ile birlikte bu günün anlam ve önemine değinilen bir mutfak uygulaması gerçekleştirildi. arif arslan |
|
PRACTICE MAKES PERFECT Çekya, İspanya , Polonya ve Türkiye’den oluşan ortaklığımızda yürütücülüğünü Pazar Fen Lisesi İngilizce Öğretmeni Muazzez Tikbaş’ın yaptığı ve tamamlamış olduğu “Practice Makes Perfect" isimli proje ile öğrencilerin girişimci düşünce yapısı geliştirildi, inovasyon çağında eleştirel düşünmeleri desteklendi, yaratıcılık yönleri konusunda rehberlik yapıldı. Muazzez TİKBAŞ |
|
OKULUMUZDA ÇÖMLEK ATÖLYESİ KURULDU Okulumuz Anasınıfı öğrencilerini çömlek atölyesi etkinliğiyle el sanatlarıyla tanıştırdık. Halit Ziya SAĞBAŞ |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU-ULUSLARARASI NOKTA GÜNÜ KUTLAMASI Okulumuzda Peter H. Reynoldsın "Nokta" adlı kitabı ile yaratıcı okuma atölyesi gerçekleştirdik ve kitaptan ilham alarak nokta sergimizi açtık. Derya KAYA USTA |
|
BABALAR VE ÇOCUKLARI Rize Merkez Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK kuruculuğunu yaptığı , yine okulumuz Rehberlik ve Psikolojik Danışman Öğretmeni Betül KILIÇ ve Ankara, Elazığ, Tekirdağ, İstanbul , Antalya , Bursa illerinden 10 öğretmen eTwining projesi kapsamında Babalar ve Çocukları projesini başlattılar. Canan Aşık AVLUK |
|
KAĞIT UÇAK YARIŞMASI Klasik eğitim standartlarının dışında öğrencilerde pilotluk ve havacılık hevesi oluşturmak, yaratıcılık güçlendirip, el becerilerinin geliştirilmesi amacıyla okulumuzda kağıt uçak yarışması düzenlendi. Sudan Deniz Beytullah Kuru |
|
MAKE HAPPEN OUR NATUR OUR FUTURE ETWINNING PROJESİNİN SON ÇALIŞMALARINI TAMAMLADIK Make Happen Our Natur Our Future , Projemiz boyunca öğrencilerimizin, yaşadıkları dünyamızı korumak ve gelecek nesillere güzel ve yaşanabilir bir dünya bırakmaları için DEĞİŞİMİN İLK ÖNCE KENDİLERİNDE BAŞLADIĞI bilinci kazandırmaktı. Bu konuda uluslararası okul ağıyla birçok beceriyi işbirliği ve takım çalışmasıyla öğrencilerimize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Derya ATAY |
|
KALKANDERE ANAOKULU E TWINNING PROJESİ BİR DÜNYA MESELESİ Proje kapsamında Dünyayı keşfetme çağında olan okul öncesi çağı çocuklarına çevre bilinci kazandırmak ve öğrenmeyi eğlenceli hale getirmek için bir dizi sınıf içi,sınıf dışı etkinlik planlandı. Merve KUL,Selin ALİOĞLU,Ayşegül ÖĞÜT |
|
BİR HAFTA BİR PROJE Okulumuz 3A sınıfı öğrencilerinin yaratıcılık ve el becerilerinin geliştirilmesi amacıyla bazen ders konularıyla, bazen de serbest konulu projeler öğrencilerle belirleniyor. Ay sonunda projelerin sunumu ve sergisi gerçekleştiriliyor. Hüseyin GÜNER |
|
ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE MAKE İT HAPPEN:OUR NATURE OUR FUTURE MAKE İT HAPPEN:OUR NATURE OUR FUTURE (dünyamızı güzelleştirelim ) projesi kapsamında öğrencilerimiz çevremizdeki en önemli çevre sorunu hakkında yaratıcı yazı çalışmaları yaptılar. Derya ATAY |
|
CODE LEARN ENJOY PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA kuruculuğunda öğrencilere temel düzey kodlama becerileri kazandırma amaçlı Code Learn Enjoy adlı eTwinning projesi başladı. Cevahir KAYA |
|
SANAT ZİLİ ÇALIYOR BAKAR MISINIZ? Görsel sanatlar dersi boş ders değildir. Sanatın yoğrulduğu tezgahtır, pişirildiği mutfaktır. Disiplindir, hoşgörüdür, barıştır, kardeşliktir, saygıdır, sevgidir, yoldur, yordamdır, örftür, adettir, geçmiştir, gelecektir, velhasıl-ı kelam hayatın ta kendisidir. ÜMİT OCAKÇI |
|
ÇAYIRLI ORTAOKULU KODLUYOR AB Kod Haftası (Code Week), ekim ayı içinde uygulanan, herkes için kodlama ve dijital okuryazarlığı eğlenceli ve ilgi çekici bir hale getirmeyi amaçlayan bir etkinliktir. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
ARDEŞEN İMAM HATİP ORTAOKULU KODLUYOR Ardeşen İmam Hatip Ortaokulu Avrupa Kod Haftası Etkinlikleri Funda CİVELEK |
|
"ETWINNING SCHOOL" BAYRAĞIMIZ OKULUMUZDA DALGALANMAYA BAŞLADI Avrupa Ülkelerindeki okullara yönelik oluşturulmuş bir platform olan eTwinning portalı üzerinden yaptığımız başvuru neticesinde elde ettiğimiz "eTwinning School" ünvanımızı düzenlenen tören ile Rize İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Engin EMENden teslim aldık. Bu ünvan ile okulumuz eTwinning değerlerini ve pedagojisini tanıtmada aktif rol oynayan, yerel topluluklar için birer referans noktası olan ve diğer okullar için bir model teşkil eden okul haline gelmiştir. Büşra Kolcu |
|
SATIRDAN SANATA PROJEMİZ KAPSAMINDA MİYASE SERTBARUTLA BULUŞTUK Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmak , yaratıcı düşünmelerini sağlamak ve kendilerini etkin bir şekilde yazılı - sözlü ifade etmelerini sağlamak amacıyla yürüttüğümüz "Satırdan Sanata" projemizde Miyase Sertbarutun Ünsüz Youtuberin Günlüğü kitabını okuduk. Yazar-okur buluşmamızı gerçekleştirdik. Sultan balta |
|
ETWINNING FARKINDALIK PROJESİ Bir Dünya Mesele (A World Problems) adlı eTwinning projemiz çalışmalrını tamamlamış ve çıktısını oluşturmuştur. HAVVA NUR YETGİN |
|
MY ART TREE PROJEMİZ Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E sınıfı, öğretmenleri Cevahir KAYA rehberliğinde My Art Tree adlı eTwinning projesi yürüttüler. Cevahir KAYA |
|
Eylül ayında 10 Farklı ildeki Bilim Sanat Merkezleri Felsefe Birimleri yürütücülüğünde başladığımız "Felsefe Dedektifleri" adlı e Twinning Projemizde sona yaklaşıyoruz. Projemizde her Bilsem her ay farklı bir Bilsem Felsefe Dedektifleri ile zoom aracılığıyla buluşarak Çocuklar İçin Felsefe Soruşturmaları gerçekleştirdiler. Ebru Öner |
|
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ KARİKATÜR KİTAPLARINI HAZIRLIYORLAR Uzaktan eğitim sürecinde yürütmeye devam ettiğimiz eTwinning projemizde öğrencilerimiz proje ortaklarından gelen tohumların yetiştirilmesinde sorumluluk almış ve yaşadıkları süreci karikatür kitabına dönüştürmüştür. Derya KAYA USTA |
|
KOA KIDS WORLD İLE ETWINING PROJELERİNE DEVAM EDİYORUZ 2019 Yılı Eylül ayında hayata geçirilen yurt içi ve yurt dışı ortaklarıyla devam eden eTwinning projesi , 2021 yılında KOA KİDS WORLD adıyla çalışmalarına devam ediyor. Canan Aşık AVLUK |
|
DOĞAL MALZEMELERDEN SANAT ÇALIŞMAMIZ Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak sanat çalışması yaptık. Esma Çalhan Yıldız |
|
DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak kostümler tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
DOĞAL MALZEMELERLE İNŞA ÇALIŞMALARIMIZ Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak inşa çalışmaları yaptık. Esma Çalhan Yıldız |
|
ÇOCUK MASALLARI SAATİ Kurtuluş İlkokulu 4A sınıfı , öğretmenleri Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde sürdürdükleri projede içerisinde bulunduğumuz Pandemi sürecini daha aktif geçirmek , ilgi ,yetenek ve becerilerini geliştirmek amamcıyla her hafta hazırlanan etkinliklerde inanılmaz deneyimler yaşıyorlar . Canan AŞIK AVLUK |
|
FELSEFE GÜNÜ YAZAR-ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN BULUŞMASI Tobb İlkokulu sınıf öğretmeni Meryem Eğrioğlu ve Masalperest Yayınevi işbirliği ile ülkemizin çeşitli illerinden 25 öğretmenin öğrencileri ile yazar Serhan Kürşat Kansu ile biraraya geldi. Meryem EĞRİOĞLU |
|
KOA PARADİGMALAR BAŞLADI Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde eTwinning projesi olan yabancı ortaklı KOA PARADİGMALAR projesine başladılar . Canan AŞIK AVLUK |
|
RİZE İSTİKLAL İLKOKULU EVİMİZDEKİ MİNİK YAZARLAR Okulumuz 3-E ve 2-C Sınıfı öğrencileri öğretmenleri Esranur Aydemir ve Filiz Gedik Ersoy rehberliğinde eTwinning projesine başladı. FİLİZ GEDİK ERSOY |
|
e twinning PROJESİ- HER GÜNE BİR RİTİM Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış,Kurucu ortaklığını yürüttüğü etwinning projesi çerçevesinde,proje ortaklarıyla,Okul Dışarıda günü ders etkinliği olarak ,Yağmur Fırtınası yaratma etkinliğini öğrencileriyle birlikte yaptı. Emine BARIŞ |
|
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük Abdullah TOSUN |
|
DEREPAZARI ADEM ÖZDEMİR ANADOLU LİSESİ GÖRSEL SANATLAR TASARIM VE BECERİ ATÖLYEMİZ YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİMİZE YARATICILIKLARINI İFADE EDEBİLECEKLERİ UYGUN BİR ORTAM DAHA SAĞLADIK Ahmet Zeki BAKIRCI |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır. Abdullah TOSUN |
|
STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Okulumuz 4 yaş grubu öğretmeni Pınar ÖZTÜRK, sınıfı ile birlikte Stem at School( Okulda Stem) projesine katılım sağlamıştır. Projeyi 2019-2020 eğitim öğretim döneminde ve uzaktan eğitim sürecinde de öğrencileri ile birlikte devam ettirmiştir. BİNNUR KILIÇ |
|
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ETKİNLİKLERİMİZ EVDE DE SÜRÜYOR Öğrencilerimiz uzaktan eğitim sürecinde yaratıcı çalışmlarına evde de devam etmektedir. EBRU SADIKOĞLU |
|
ÇOCUKLAR EVDE DE YARATICI Çocuklar uzaktan eğitimde ders dışı eğlenceli aktivitelere devam ediyor. Nurcan GALİPOĞLU |
|
KENDİMİZ YAZAR KENDİMİZ OKURUZ Kurtuluş İlkokulu 3-A sınıfı öğrencileri öğretmenleri Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde KOA2 projesi çalışmalarına uzaktan eğitim kapsamında devam ediyorlar. Canan AŞIK AVLUK |
|
SMART KIDS(ZEKİ ÇOCUKLAR) EVDE EĞİTİME DEVAM EDİYOR Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine Barış, e twinning kapsamında SMART KİDS (Zeki Çocuklar)projesiyle evde yaptığımız etkinlikler ile Türkiye Azerbaycan ortak yapılan projede yer alan eğitim faaliyetleri ile devam ediyor. Emine BARIŞ |
|
E-TWINNING SMART KIDS PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ E twinning kapsamında SMART KİDS projesine yönelik evde kaldığımız sürece yaptığımız etkinliklerle hem öğrencilerimiz etkin vakit geçiriyor hemde uzaktan eğitimlere devam ediyoruz Derya ATAY |
|
eTwinning KAPSAMINDA SMART KİDS PROJESİ E twinning kapsamında SMART KİDS projesine yönelik evde kaldığımız sürece yaptığımız etkinlikler Türkiye Azerbaycan ile ortak yapılan projede uzaktan eğitim çalışmaları devam ediyor. Derya ATAY |
|
eTwinning OKULLARI ARASINDA YERİMİZİ ALDIK Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak büyük bir titizlikle ve özenle yürütmüş olduğumuz e-Twinning Projelerimiz ve e-Güvenlik Faaliyetlerimizle e-Twinning School Etiketini hak etmeyi başardık. Vedat MAZGAL |
|
BİL BAKALIM NE ? Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla “Movies(filmler )” ünitemizle ilgili olarak speaking becerilerini geliştiren bir tahmin oyunu oynadık. ESRA AKTAŞ |
|
"ÇORABINI KAP GEL" AİLE KATILIMI ETKİNLİĞİMİZ "Çorabını Kap Gel "aile katılımı etkinliğimizi gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Bir çoraptan yola çıkılarak velilerimiz ve çocuklarımızla yaratıcı ürünler ortaya çıkardık. Etkinliğimizle çocukların farklı özgün düşünme becerileri, sosyal ilişkileri, küçük kas becerileri geliştirilirken velilerimizde sınıf ortamında çocuklarıyla verimli vakit geçirdiler. Günay AYGÜN |
|
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı. Emine BARIŞ |
|
HAYVAN EVİ TASARLADIK E-twinning kapsamında Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri Projesine yönelik çalışmamız HAYVAN EVİ tasarımı yapıldı.tasarımlar Keşfet Yarat Geliştir işlem basamaklarına uygun uygulandı Derya ATAY |
|
Kitap Söyleşisi Onur Ömer DÜZGÜN tarafından kaleme alınan "Mistik Konağın Koruyucuları" isimli hikaye kitabı söyleşisi yapıldı. Bekir KÖROĞLU |
|
GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI Güvenli internet günü ile ilgili etkinlikler yapıldı.Tanıtım panosu hazırlandı. Derya KAYA |
|
HACKER CANLAR KODLUYOR Hacker Can kodlama platformunu kullanarak 5. sınıf öğrencilerine kodlamayı sevdiriyoruz. Abdullah TOSUN |
|
Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri ne merhaba Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ şubat ayında Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri e twinning projesine başladı.Proje de Artık materyal ile her hafta farklı bir STEM tasarım çalişmaları yapılacak. Emine BARIŞ |
|
ÇITÇIT ELEKTRONİK DEVRE İLE EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRDİK Okulumuz öğretmenlerinden Hazal Merve Varlı ve Sınıf öğretmenlerimiz Gülşah KARTAL MEMOĞLU,Sibel ÇOBANTÜRK,Mehmet TELATAR,Sema ULUŞAHİN işbriliği ile Elektronik Tasarım Devre setiyle bir ders saati etkinlik yaptılar. Hazal Merve VARLI |
|
LEGO EDUCATION V3 ÖĞRENMEYE BAŞLADIK Okulumuz Bilişim Teknoloji ve Yazılım dersi Destekleme ve Yetiştirme Kursunda ortaokul öğrencilerimiz Lego Educatıon V3 öğrenmeye başladılar.Rbot Kitinin legoları birleştirecekler ve sonra görsel bloklarla kodlama yapacaklar. Hazal Merve VARLI |
|
3D ANİMASYON FİLMİMİZİ YAPTIK 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersinde oluşturdukları karakterler ile 3d animasyon filmlerini yaptı. EMİNE SARAÇ |
|
MAKEY MAKEY KİTİ İLE RENKLİ SU BALONLARI Destekleme Yetiştirme Kursunda 5.sınıf öğrencileri ile Makey Makey kiti ile kodlama etkinlikleri yapmaya başladık. Hazal Merve BİLİR |
|
ÇİZGİ İZLEYEN MBOT Okulumuz Destekleme ve Yetiştirme Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kursunda Mbot Robotonun renk sensörlerini kullanarak Çizgi İzleyen Uygulamasını yaptık.Öğrencilerimizin günden güne daha heyecanlı oldukları Kodlama Derslerinden bizleri oldukça mutlu etmektedir. Hazal Merve BİLİR |
|
SAATLERE HAYAT VERDİK Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 5. Sınıflarda ingilizce dersimizde saatler konumuzla ilgili olarak öğrencilerimiz birbirinden güzel farklı farklı şekillerde saatler tasarladılar. ESRA AKTAŞ |
|
ÜNİVERSİTE İŞBİRLİĞİ İLE YARATICI DRAMA EĞİTİMLERİ Üniversite okul işbirliği çerçevesine öğrencilerimize 32 saat yaratıcı drama eğitimleri başlatıldı. Kasım ayında başlatılan yaratıcı drama eğitimleri stajyer drama eğitmenleri tarafından yıl boyunca bütün öğrencilerimizi kapsayacak şekilde devam ettirilecek. OĞUZ ÇELİK |
|
TEKNOLOJİ ve TASARIMDAN 3 BOYUTLU MİMARİ ÇİZİMLERE! 8. sınıf öğrencilerimiz Teknoloji ve Tasarım dersinde hayallerindeki ev ve çevre düzenlemesini mimari çizim SketchUp programıyla gerçeğe dönüştürdüler. SAYGÜN YANILMAZ |
|
OKULUMUZDA YARATICI DRAMA ETKİNLİĞİ "Yaratıcı Drama Etkinliği" YUSUF ARDIÇ |
|
DEYİM VE ATASÖZLERİ ÇALIŞMASI Demizciler İlkokulu 4-B sınıfı öğrencilerimiz Türkçe derslerinde yaratıcılıklarını kullanarak deyim ve atasözlerimizi üç boyutlu olarak bizlere anlattılar. Gülsüm METOĞLU |
|
FIRTINA SANATSAL ETKİNLİKTE 7. KOĞUŞTAKİ MUCİZE filmine öğrencilerle birlikte gidildi. osman kuyumcu |
|
ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI Öğrencilere kodlamayı sevdirmek, hayallerini tasarlamak ve tasarımlarını kodlamayla birleştirmek amacıyla arduino robotik kodlama eğitimlerine başladık. Abdullah TOSUN |
|
AYNI DENİZİN ÇOCUKLARIYIZ BİZ Ülkemizin üç tarafı denizlerle kaplı olmakla birlikte bu konudaki payı önemli ölçüde Karadeniz teşkil etmektedir. Vedat MAZGAL |
|
EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ 5.sınıf öğrencilerimiz Kodlama kulübünde bu hafta Microsoft’un eğlenceli ve öğretici bir yazılımı olan Kodu Game Lab ile kendi dünyalarını oluşturuyorlar. Kodu özellikle çocukların bilgisayar oyunu oluşturmaları için tasarlanmış görsel bir programlama dilidir. EMİNE SARAÇ |
|
BİRLİKTE DAHA KOLAY .. Mustafa DURAN |
|
OYUNLARLA İNGİLİZCE İngilizce dersi öğretmenimiz Yasemin AKSAKAL, ders kazanımlarından yola çıkarak öğrencilerin bireysel eksiklerini tespit edip öğrencilere rehberlik yaparak konu ile alakalı kendi oyunlarını tasarlamalarına ve oyun kurallarını oluşturmalarına yardımcı oluyor. Yasemin AKSAKAL |
|
BİR SINIF HAYAL ETTİK, GERÇEK OLDU Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar Anasınıfı öğrencileri Anasınıfı Öğretmeni Esma ÇALHAN'ın öncülüğüyle "Bir Sınıf Hayal Ediyorum." diyerek hayal ettikleri sınıfı gerçekleştirmek için tadilat ve yenileme çalışmalarına başladı. Esma Çalhan |
|
OKULUMUZDA BEN MÜZESİ ETKİNLİĞİ Ben Müzesi etkinliği ile öğrencilerimizin müze gezilerinde dikkat edecekleri kurallar ve bir envanterin müzeye nasıl ekleyeceği konusunda bilgiler edindiler ayrıca kendilerine ait bir envanteri müzeye kazandırırken Envanter Fişi oluşturma ve bu envanter hakkında bir hikaye yazarak yaratıcı düşünme becerilerinin gelişmesini amaçladık. Halil ÇIRAK |
|
MUTLULUK İÇİN PARA MI YOKSA SAĞLIK MI GEREKLİDİR? Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte keyifli bir münazara gerçekleştirdiler. |
|
BÜYÜKÇİFTLİK İLKOKULUNDA OKUL DIŞARIDA GÜNÜ İyidere Büyükçiftlik İlkokulu’nda açık havada öğrenmeyi zevkli hale getirmek, çevreyle daha kuvvetli bağlar kurmak amacıyla Okul Dışarıda Günü kutlandı. |
|
BİR KASPAROV NEDEN OLMASIN? Sınıfımızda satranç oyununu zevkle oynayan öğrencilerimiz zihin dünyalarını daha etkin kullanıyorlar. Ders saatlerinin bir kısmını zeka oyunları ve satranç için ayırdık. |
|
TEKNOLOJİK ÜRÜNLER TASARLIYORUZ Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte teknolojik ürünler tasarladılar. |
|
AB ERASMUS + PROJESİ Okulumuz AB Proje Ekibinin çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. |
|
AİLE KATILIM ETKİNLİĞİMİZİ OKUL İÇİ VE OKUL DIŞI KATILIMCILARLA PAYLAŞTIK Çocuklarımız hayallerindeki oyuncağı çizdiler,velilerimiz gerçekleştirdiler. |
|
7 RENK BİLEKLİKLERİMİZ Serbest etkinlikler dersi
kapsamında öğrencilerimizin el becerilerini geliştirmek, dikkat sürelerini
artırmak yapıcı ve yaratıcı yönlerini geliştirmek amacıyla okulumuz 3E sınıfı öğrencileri
önceden hazırladık |
|
Zeka Oyunları Sınıfımız Zeka oyunları sınıfımızda öğrencilerimiz kendilerini geliştiriyor. |
|
HÜSEYİN SARIOĞLU İLKOKULU NDA “OKUL DIŞARIDA GÜNÜ” “Okul Dışarıda Günü” ve “Dünya Oyun Oynama Günü” etkinlikleri kapsamında okul öncesi ve 1.sınıflarımız okulumuzun bahçesinde “Yağ Satarım Bal Satarım” oyunu oynadılar. |
|
TEKNOLOJİ VE TASARIM SERGİMİZ Teknoloji ve Tasarım Dersinin Yapım Kuşağında yapmış olduğumuz Mimari Tasarımlarımızı Sergiliyoruz. |
|
GÜLBAHAR HATUN ANAOKULU KİTAP FUARI . Geleneksel Kitap Fuarı İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Sn. Bülent İÇBUDAK ve Sn. Evren GÖRMÜŞ katılımları ile velilerin yoğun ilgisi ile 08 Nisan Pazartesi günü saat 12: 00 da Gülbahar Hatun Anaokulu bahçesinde başarılı bir şekilde yapıldı. Gülbahar Hatun Anaokulun’da 3-4-5 yaş grubu 20 şubede bulunan 350 öğrenci, öğretmenleri rehberliğinde resimli öykü kitapları hazırladılar. Kitap fuarında 4 şube ile özel eğitim öğrencilerinin hazırladığı kitapların bulunması öğrencilerimize ve velilerimize büyük mutluluk vermiştir. Ayrıca kitap bağış kutusu konularak kardeş koy okullarına kitap toplandı. |
|
ALİ SARUHAN ANAOKULU MÜZESİ Erken Çocukluk döneminde sunulan deneyimlerle elde edilecek temel bilgi,beceri ve tutumlar çocuğun sosyal yaşamına etki etmesinin yanı sıra sonraki eğitim hayatını da biçimlendirdiğinden,bu dönemde sunulan nitelikli eğitim hizmeti tüm eğitim sisteminin en önemli basamağı olarak görülmektedir.Çocuklarımızda farkındalık oluşturmak müze bilinci geliştirmek kültürlerine ait değerleri öğrenme fırsatı yaratmak amacıyla böyle bir proje hazırlamaya karar verdik.Biliyoruz ki müzelerçocuklara farklı öğrenme ortamları sunar.Alternatif öğrenme yolları ile tanışma olanağı sağlar.Çocukların gözlem,mantık,yaratıcılık,hayal gücü ve beğeni duygusunun oluşmasına ve gelişmesine katkıda bulunur.Müzelerde çocuklar ait olduğu kültürü öğrenir,farklı kültürleri tanırlar.Kültürel değerlerine sahip çıkma ve koruma bilinci edinirler.Bizler de bu sürece çocuklarımızı ve velilerimizi de dahil ederek okulumuzda alternatif bir öğrenme ortamı oluşturduk.Burada sergilenen somut nesnelerden esinlenilerek yaratıcı drama, hikaye anlatma gibi yöntemler uygulanarak etkinlikler planlanarak çocukların aktif olarak eğitime katılacağı eğitim etkinleri gerçekleştirme fırsatı sağladık.Ayrıca müzemiz ziyarete açık olduğundan müzemizi ziyaret eden yetişkinler için de tam bir nostalji yaşattı. |
|
HAYDE KİTAP OKUYALIM HAYDE! "Okuma ihtiyacı barut gibidir. Bir kez tutuşturunca artık sönmez!" AYŞE AKKAYA ELLİALTI |
|
ANBARLIK İLKOKULU KODLARİZEYE KATILDI Blok Tabanlı Kodlama |