Fotoğraf | Başlık |
---|---|
Yeni Nesil Değerler Eğitimi Söylediğini Yaşayan, Yaşadığını Öğreten Öğretmenler HALİL İBRAHİM TOSUN |
|
KURUM İÇİ MESLEKİ GELİŞİM FAALİYETLERİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERİMİZİ GELECEĞE HAZIRLAMAYI KONUŞTUK Maltepe Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Atilla CAVKAYTARın katılımı ile Ailelerle İşbirliği ve Öğrencilerimizi Geleceğe Hazırlama konulu seminerimizi okulumuz ve ilçemizde görev yapan öğretmenlerimizle gerçekleştirdik. Feyyaz ŞENTÜRK |
|
YEMEKHANEDEN YAŞAM BECERİ ATÖLYESİNE Okulumuz yemekhanesini bundan böyle yemek saatleri dışında, yaşam beceri atölyesi olarak öğrencilerimizin hizmetine sunuyoruz. Veliköy Uzun Mustafa Kopuz İlkokulu Öğretmenleri |
|
LOVE YOUR PLANET! 7-A sınıfı ile 9. ünitemizin sonuna geldik. Birçok kez yaptığımız gibi ünite sonunda bir pano hazırlamaya karar verdik. Zeynep OĞUZ |
|
OUR TOURISM POSTERS 8-A sınıfı ile 7. Ünitemizin sonuna geldik. Ünitemizin konusu ‘’Tourism’’ (Turizm) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik. Zeynep OĞUZ |
|
KAHOOT İLE ÖLÇME DEĞERLENDİRME Bilgisayar İşletmenliği kursu 3.modül sonunda kahoot uygulamasını kullanarak ölçme değerlendirme yaptık. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
OUR MOVIE POSTERS! 5-A sınıfı ile 6. Ünitemizin sonuna gelmek üzereyiz. Ünitemizin konusu ‘’Movies’’ (Filmler) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik. Zeynep Oğuz |
|
"TEMİZ TUNA TEMİZ KARADENİZ" ERASMUS+ KA229 PROJEMİZ İLK HAREKETLİLİĞİNİ MACARİSTANIN BAŞKENTİ BUDAPEŞTEDE GERÇEKLEŞTİRDİ Okulumuz eTwinning Kulübü Olarak Yürütmekte Olduğumuz "Temiz Tuna Temiz Karadeniz" Erasmus+ KA229 Projemiz İlk Hareketliliğini Başarı İle Tamamlamıştır Serpil Yıldız Mahmutoğlu |
|
KENDİNİ ARAYAN ÇOCUK ETWİNİNG PROJESİ Projemizin kuruculuğunu Rize Merkez Kurtuluş İlkokulu Sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK ve Istanbul Tuzla Mimar Sinan İlkokulu Sınıf öğretmeni Perihan Söngüt Akgöz öğretmenlerimiz yapmaktadır . Projemizin Bursa , Tekirdağ , Kırklareli , Ankara , Erzurum , Muğla ve İstanbul’dan 10 ortak ile yürütülmektedir. Canan Aşık AVLUK |
|
ÖMER HALAÇ İŞİTME ENGELLİLER İLKOKULU PROJELERİ Kukla arkadaşım sınıfımda eTwinning projesi çalışmaları Yeşim Telci |
|
MY ART TREE PROJEMİZ Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E sınıfı, öğretmenleri Cevahir KAYA rehberliğinde My Art Tree adlı eTwinning projesi yürüttüler. Cevahir KAYA |
|
"Clean Danube Clean Black Sea" Projemiz Öğretmen ve Öğrencileri Proje Sonuç Ürünü Olarak Bir Manifesto Kitabı Hazırladı Serpil Yıldız Mahmutoğlu |
|
GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK Öğrencilerimiz çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir. Merve Okumuş |
|
ANNELER GÜNÜ Büyükköy İlkokulu 4-A sınıfı öğrencilerinden anneler günü mesajları Ekrem ÇEPNİ |
|
"CLEAN DANUBE CLEAN BLACK SEA" ETWINNING PROJEMİZDE YAPBOZ ETKİNLİĞİ Karadeniz veya Tuna Nehri Temalı Yapboz Etkinliğimizde Öğrencilerimiz Bölgemizin Fotoğraflarından Oluşan Yapbozlar hazırladı Serpil Yıldız Mahmutoğlu |
|
TEKNOLOJİK FARKINDALIK VE DİJİTAL DERS MATERYALİ HAZIRLAMA EĞİTİMİ İmagine and Code to Produce etwinning projemizi yaygınlaştırma çalışmalarımız kapsamında Marmara Üniversitesi öğretim görevlisi Sayın Doç. Dr. Ahmet BENZER tarafından öğretmenlere ve öğrencilere yönelik eğitim verildi. Abdullah TOSUN |
|
ARDEŞEN MTAL ETWINNING PROJESİNDE TEKNOLOJİNİN YENİ LİDERİ Z KUŞAĞI GENÇLERİ Ardeşen Mesleki Teknik Anadolu lisesi eTwinning projesi kapsamında Teknolojinin Yeni Lideri Z Kuşağı Gençleri projesi kapsamında web2.0 araçlarından Quizizz programıyla test hazırlamayı öğrendiler ve derse entegre ederek kendi testlerini hazırladılar Derya ATAY |
|
ŞEHR-İ AY Türkiye Uzay Ajansının tanıtımı ve STEM faaliyetlerine dikkati çekmek amacıyla, RTÜ Eğitim Uygulaması kapsamında derslerimize katılan öğretmen adaylarının STAM planı hazırlama, 5E modeline uygun ders planlama becerilerini geliştirmek amacıyla ekip olarak planladık ve Uyguladık. Meryem Eğrioğlu |
|
ARDEŞEN MTAL ETWİNNİNG PROJESİNDE ARDEŞEN MTAL öğrencileri Etwinning projesi (teknolojinin yeni lideri z kuşağı gençleri)kapsamında e güvenlik ve siber zorbalık konusunda çalışmalarına devam ediyor. Derya ATAY |
|
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğrenmiş olduğumuz oyunlardan bir diğeri Skippity zeka oyunu oldu. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında nim zeka oyunun aşamalarını tamamlayarak nim zeka oyunu turnuvası gerçekleştirildi. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ekibi öğrencilerimiz arasında kura usulü belirlenen takımlar arasında online reversi ve mangala turnuvası düzenlendi. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ Projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirmeyi amaçladığımız zeka oyunlarından ilk seçtiğimiz zeka oyunu "REVERSİ" oldu. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA "REVERSİ ZEKA OYUNU" Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz zeka oyunlarının yaparak yaşayarak öğretimine başladık. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır. Abdullah TOSUN |
|
UZAKTAN EĞİTİM BOYUNCA KODLADIK Covid-19 sebebiyle başlamış olduğumuz uzaktan eğitim sürecinde kodlama çalışmalarımızı ara vermeden sürdürdük. Abdullah TOSUN |
|
STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Okulumuz 4 yaş grubu öğretmeni Pınar ÖZTÜRK, sınıfı ile birlikte Stem at School( Okulda Stem) projesine katılım sağlamıştır. Projeyi 2019-2020 eğitim öğretim döneminde ve uzaktan eğitim sürecinde de öğrencileri ile birlikte devam ettirmiştir. BİNNUR KILIÇ |
|
THE VALUE OF VALUES ETWINNING PROJEMİZ TÜM ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLAMIŞTIR Okulumuz e-Twinning Kulübü olarak yürütmekte olduğumuz "The Value Of Values" projemiz bir çok ortak çalışmayı da tamamlayarak sona ermiştir. SERPİL YILDIZ MAHMUTOĞLU |
|
EVDEYİZ EBA'DAYIZ Canlı derslerle eğitimimize ve hayallerimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Yasemin TAŞÇI |
|
ÖDEV VE PROJELERİMİZE DEVAM EDİYORUZ Öğrencilerimiz uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerinden gelen ödev ve çalışmaları aksatmadan yapmaya devam ediyor EBRU SADIKOĞLU |
|
23 NİSAN KUTLAMALARIMIZ Evde eğitime devam ettiğimiz bu süreçte 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamalarımızı da evde yapıyoruz. EBRU SADIKOĞLU |
|
EVSEL ATIKLAR VE GERİ DÖNÜŞÜM ETKİNLİKLERİMİZ e-Twinning kulübü olarak yürütmekte olduğumuz "Children of the same sea" adlı projemizde evde vakit geçirmekte olduğumuz bu günlerde evsel atıklar ve bunların geri dönüşümünü destekleyici etkinlikler yaptık. Vedat MAZGAL |
|
EVİMDE KENDİME YETİYORUM Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 4-A Sınıfı öğrencileri öğretmenleri Ayşe KALYON GÜNTÜRK'ün verdiği yaşam beceri görevlerini evlerinde gerçekleştiriyor. AYŞE KALYON GÜNTÜRK |
|
RENGARENK DAVET KARTLARIMIZ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B ve 5-D sınıflarımız İngilizce dersinde kendi davet kartlarını hazırladılar. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
BİL BAKALIM NE ? Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla “Movies(filmler )” ünitemizle ilgili olarak speaking becerilerini geliştiren bir tahmin oyunu oynadık. ESRA AKTAŞ |
|
ENGLISH LESSONS WITH WEB 2.0 TOOLS Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak interaktif bir ders işledik. ESRA AKTAŞ |
|
PAZAR AHMET MESUT YILMAZ İLKOKULUNDA TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ AÇILDI 04 Mart 2020 tarihinde Pazar Ahmet Mesut Yılmaz İlkokulunda Pazar Kaymakamı Ayhan TERZİ, Belediye Başkanı Ahmet BASA, İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar KOÇAK, İlçe Milli Eğitim Müdürü Nimet BÜYÜK ve çok sayıda saygıdeğer davetlinin katıldığı açılış programına ilgi yüksekti. Mustafa DURAN |
|
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI 11B SINIFI "AĞ KABLOSU HAZIRLAMA" ETKİNLİĞİ Bilişim Teknolojileri Alanı 11B sınıf öğrencileri ile Ağ Sistemleri ve Yönlendirme dersinde "Ağ Kablosu Hazırlama" çalışması gerçekleştirildi. Sırrı Atalay KARAMAN |
|
BÜYÜK ÇİFTLİK İLKOKULUNDA KARNE HEYECANI VE MÜDÜR BEYİN KARNE MESAJI Bugün İlçe Kaymakamımız Sn.Murat AKYÜZ ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sn. Tarık ER Büyük Çiftlik İlk okulunda karne törenine katılarak öğrencilere karnelerini verdiler. Tarık ER |
|
MÜZECİLİK VE MÜZE EĞİTİMİ OKUL MÜZESİ İstiklal İlkokulu öğretmenlerinden Filiz Gedik Ersoy ve 2E Sınıfı öğrencilerinin yürüttüğü Müzecilik Ve Müze Eğitimi konulu projenin okul müzesi etkinliği yapıldı FİLİZ GEDİK ERSOY |
|
E-TWİNNİNG HAYAT GÜLÜNCE GÜZEL PROJESİYLE YARDIM KAMPANYASI Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış rehberliğinde ,e-twinning hayat gülünce güzel projesi ile sınıf içi ve sınıf dışı etkinliklerin ardından, öğrencilerin aileleri ile birlikte hediye hazırlamaları sağlanarak ,dezavantajlı okullarda eğitim gören çocuklara gönderildi. EMİNE BARIŞ |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
ALİ SARUHAN ANAOKULUNDAN YÖREMİZDEN SİZE Yerli Malı Haftasında ülkemizin farklı bölgelerini,farklı şehirlerinin kültürel özelliklerini,tarım ürünlerini,tarihi eserlerini tanımak,bilgi sahibi olmak çocuklarımıza farkındalık kazandırmak amacıyla gerçekleştirdiğimiz 'Yöremizden Size ' etkinliği için 6 bölgemize velilerimizin de yardımı ve çocukların katkısıyla yöresel ürünlerin yer aldığı Karadeniz kutusu hazırlayarak her bölgeden iletişime geçtiğimiz 1 okula gönderdik. Handan YENİGÜN |
|
PROJE ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİ RİZE GIDA KONTROL LABORATUVARI MÜDÜRLÜĞÜNÜ ZİYARET ETTİLER. Proje Çalışmaları kapsamında okulumuz öğrencileri Rize Gıda Kontrol Laboratuvarı Müdürlüğünü ziyaret ettiler. TEKİN IŞIK |
|
TEST HAZIRLAMA ETKİNLİĞİ 5. sınıf öğrencilerimiz kendi testlerini kendileri hazırladılar. Hasan ÖZTÜRK |
|
BENİM ADIM ÖĞRETMEN Öğretmen neydi... Sadece dört duvar arasında öğrencilere bilgi aktaran kişilere verilen unvan mı ? HAMZA BÜLBÜL |
|
OKUL İÇİ ORYANTİRİNG YARIŞI Bilgisayarın iç ve dış donanım birimlerini öğretebilmek amacıyla hazırlamış olduğum okul içi oryantiring yarışını gerçekleştirdik. Abdullah TOSUN |
|
"PROFESSION EXPERTS" E-TWINNING PROJEMİZ Rize Hasan Kemal Yardımcı Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi olarak "Profession Experts" e-Twinning projesine başlamış bulunmaktayız. Vedat MAZGAL |
|
MİNİKLERİMİZ TURŞU HAZIRLIĞINI ÖĞRENDİ Hamidiye Çözüm Koleji Meraklı Minikler Sınıfı olarak turşu hazırlamayı uygulamalı olarak öğrendik. EMİNE SARAÇ |
|
AMBARLIK İLKOKULU ORTAOKULU 3. GELENEKSEL HAMSİ FESTİVALİ Okulumuzda Hamsi Festivali geleneğimizi bu yıl da yoğun katılımla gerçekleştirdik. Yavuz YILDIRIMKAYA |
|
KODLAMA HAFTASINDA KODLUYORUZ Pazar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak seçmeli proje hazırlama dersimizde çeşitli bilimsel araştırmalar yapıyor ve "CODEWEEK" haftasında kodlama etkinlikleri yapıyoruz. Metin DEMİR |
|
ÖĞRENCİLERİMİZE “GİRİŞİMCİLİK VE PROJE HAZIRLAMA EĞİTİMİ” VERİLDİ Milli Eğitim Bakanlığımız ile Anadolu Eğitim Vakfı arasında yapılan protokol gereği okulumuzda 10.sınıf öğrencilerine “Sosyal Girişimcilik ve Proje Hazırlama Eğitimi” verildi. TEKİN IŞIK |
|
ÖLÇME DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ Çayeli Ahmet Hamdi Nurzan İshakoğlu Anadolu Lisesi olarak yıl sonu seminer çalışmaları kapsamında RTE Eğitim Fakültesi Öğretim Görevlisi Dr. Fazilet TAŞDEMİR okulumuz öğretmenlerine ölçme değerlendirme ve yazılı sorusu hazırlama teknikleri semineri gerçke |
|
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ KONUSUNDA İSTASYON TEKNİĞİNİ KULLANDIK Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte 2023 hedeflerimiz doğrultusunda eğitimde etkili öğrenme tekniklerinden birisi olan "İSTASYON" tekniğini güncel ders konularıyla ilişkilendirdi. |
|
MİNİKLERİN ELLERİNDEN SPOR ÇEŞİTLERİ Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ'nün, Türkçe dersi kapsamındaki "Gerçek Bir Meslek" konusu ile ilgili 2-B sınıfına yaptırmış olduğu materyaller. |
|
SİVİL HAVACILIĞA GELEN UÇAK MALZEMELERİ ÖĞRETMEN VE İDARE İŞBİRLİĞİ İLE KAMYONLARDAN İNDİRİLDİ PAZAR SİVİL HAVACILIK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMENLERİ VE İDARESİ GELEN UÇAK MALZEMELERİNİ EL BİRLİĞİ İLE İNDİREREK EĞİTİME SADECE BİLGİLERİ İLE DEĞİL BEDENLERİ İLE DE DESTEK OLDUKLARINI GÖSTERDİLER. Halil ÇIRAK |
|
OKULUMUZDAN İL BİRİNCİSİ ÇIKARDIK Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından Türkiye genelinde yapılan ve İl Müftülükleri tarafından organize edilen ' Ramazan ve İnfak' konulu kompozisyon yarışmasında öğrencimiz Remziye KIZMIŞ ilçe ve il birincisi olarak bizleri gururlandırdı. NİZAMETTİN YILMAZ |
|
USTA ADAYLARI SEKTÖR TEMSİLCİLERİ İLE BULUŞUYOR Tevfik İleri MTAL Elektrik Elektronik Tek. Alanı Usta adayları ilin Elektrik Alanı Sektör Temsilcileriyle beraber organize edilen iftar programına katılarak birbirlerinden beklentilerini konuştular. |
|
ÇEVREMİZİ GÜZELLEŞTİRDİK Okul bahçemizi el birliği ile düzenledik. |
|
GÜLBAHAR HATUN ANAOKULU KİTAP FUARI . Geleneksel Kitap Fuarı İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Sn. Bülent İÇBUDAK ve Sn. Evren GÖRMÜŞ katılımları ile velilerin yoğun ilgisi ile 08 Nisan Pazartesi günü saat 12: 00 da Gülbahar Hatun Anaokulu bahçesinde başarılı bir şekilde yapıldı. Gülbahar Hatun Anaokulun’da 3-4-5 yaş grubu 20 şubede bulunan 350 öğrenci, öğretmenleri rehberliğinde resimli öykü kitapları hazırladılar. Kitap fuarında 4 şube ile özel eğitim öğrencilerinin hazırladığı kitapların bulunması öğrencilerimize ve velilerimize büyük mutluluk vermiştir. Ayrıca kitap bağış kutusu konularak kardeş koy okullarına kitap toplandı. |
|
ALİ SARUHAN ANAOKULU MÜZESİ Erken Çocukluk döneminde sunulan deneyimlerle elde edilecek temel bilgi,beceri ve tutumlar çocuğun sosyal yaşamına etki etmesinin yanı sıra sonraki eğitim hayatını da biçimlendirdiğinden,bu dönemde sunulan nitelikli eğitim hizmeti tüm eğitim sisteminin en önemli basamağı olarak görülmektedir.Çocuklarımızda farkındalık oluşturmak müze bilinci geliştirmek kültürlerine ait değerleri öğrenme fırsatı yaratmak amacıyla böyle bir proje hazırlamaya karar verdik.Biliyoruz ki müzelerçocuklara farklı öğrenme ortamları sunar.Alternatif öğrenme yolları ile tanışma olanağı sağlar.Çocukların gözlem,mantık,yaratıcılık,hayal gücü ve beğeni duygusunun oluşmasına ve gelişmesine katkıda bulunur.Müzelerde çocuklar ait olduğu kültürü öğrenir,farklı kültürleri tanırlar.Kültürel değerlerine sahip çıkma ve koruma bilinci edinirler.Bizler de bu sürece çocuklarımızı ve velilerimizi de dahil ederek okulumuzda alternatif bir öğrenme ortamı oluşturduk.Burada sergilenen somut nesnelerden esinlenilerek yaratıcı drama, hikaye anlatma gibi yöntemler uygulanarak etkinlikler planlanarak çocukların aktif olarak eğitime katılacağı eğitim etkinleri gerçekleştirme fırsatı sağladık.Ayrıca müzemiz ziyarete açık olduğundan müzemizi ziyaret eden yetişkinler için de tam bir nostalji yaşattı. |