Merve Okumuş
KALKANDERE - ORMANLI İLKOKULU
- Tarih: 15.05.2021Okunma: 447
Okuldan Benzer Haberler
-
Merve Okumuş 330 KUKLALAR KONUŞUYOR!
-
Merve Okumuş 512 OKULDA 100. GÜNDE 100 YAŞINDA OLURSAK...
-
Nurcan HİMMETOĞLU 336 GÜVENLİ İNTERNET KULLAN - BENDEN İÇE DOĞA
-
Nurcan HİMMETOĞLU 442 KİTAPLARIN ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİSİ KONULU WEBİNARIMIZ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 438 “BENDEN İÇE DOĞA” ETWINNING PROJESİ OCAK AYI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 328 “BENDEN İÇE DOĞA” ETWINNING PROJESİ ARALIK AYI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
-
Merve Okumuş 310 SAĞLIK İÇİN "BESLENME"
-
Merve Okumuş 352 SAĞLIK AVCILARI SAHADA UZMAN DAVETLERİMİZ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 312 “10 PARMAĞIMDA 10 MARİFET KASIM AYI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADI”
-
Nurcan HİMMETOĞLU 412 "BENDEN İÇE DOĞA" KASIM AYI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADI
GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK
Öğrencilerimiz çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir.
Ormanlı İlkokulu 2/A Sınıfı öğrencileri Web 2.0 Araçlarıyla Geleneksel Ödevlerden Dijital Ödevlere Yolculuk projesi kapsamında çeşitli web 2.0 araçlarını kullanmayı ve bazı araçlarda ödev hazırlamayı öğrendi. Özellikle pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir.
Öğrencilerin çağın gerekliliklerini yakalamada önemli olan teknoloji okuryazarlığının gelişimini destekleyen projenin çocuklara katkısı her geçen etkinlikte artmaktadır. Her ay learningapps, quizizz, mentimeter, answergarden, Google form, canva, padlet vb en az 2 farklı web aracı ile karşılaşan öğrencilerin 21.yy temel becerilerine sahip olma düzeyi artmıştır.
Etiketler: