Fotoğraf | Başlık |
---|---|
Yeni Nesil Değerler Eğitimi Söylediğini Yaşayan, Yaşadığını Öğreten Öğretmenler HALİL İBRAHİM TOSUN |
|
DEĞERLER EĞİTİMİ TEMİZLİK Değerler Eğitimi kulübünün temizlik etkinliği AZİZE YANIK |
|
KİTAP KURDU Bir aylık periyotta öğrencilerimizin okuduğu kitap ve sayfa sayılarını belirleyip en çok okuma yapan öğrencilerimizi ödüllendirdik. Tüm öğretmenler |
|
MESLEKİ İNGİLİZCE DERSİ SINIF DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİĞİ Mesleki İngilizce dersi kapsamında okulumuzun meslek bölümü 10.sınıf öğrencileri ile Çamlıhemşin esnafını ziyaret ederek öğrencilerimize meyve ve sebzelerin İngilizce karşılıklarını öğrettik. deniz söyke |
|
KODLAYARAK ÖĞRENİYORUM Kodlama etkinlikleriyle çocukların problem çözme, grup çalışması ve yaratıcı düşünme gibi becerileri gelişir. Üst düzey düşünmelerine yardımcı olur. Bu etkinlikler sayesinde öğrendiğimiz bilgiler pekiştiği için kalıcı öğrenmeler gerçekleşir. NAZMİYE DALBASTI |
|
PLANETARYUMA GEZİ DÜZENLENDİ Bilim Sanat Merkezinde bulunan planetaryuma gezi düzenlendi. Öğrencilerin algılamakta zorlandığı dünyamızın yeri, gezegenlerin hareketleri, güneş sistemindeki gezegenlerin isimleri somutlaştırılarak kalıcı öğrenme sağlandı. Serap Çelik |
|
MİNİK TEMACILAR Minik TEMA bekçileri doğa olaylarını gözlemliyor. Nazmiye DALBASTI |
|
KARİYER GÜNLERİ ETKİNLİĞİ "Sosyal Okul Projesi" kapsamında okulumuz pdr öğretmenleri Mehmet USTA, Gökhan YILDIZIN öncülüğünde, Horasan Hukuk Bürosu ortakları Av Bedir Çağrı AĞUN, Av Beyza METİN AĞUN, Av. Cedde AĞUN 12. sınıf eşit ağırlık öğrencilerimize yönelik üniversite kazanma sırları, fakülte yılları, meslek deneyimleri konusunda etkili, kalıcı, yararlı söyleşide bulunmuşlardır. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Mehmet USTA - Gökhan YILDIZ |
|
ÇARPIM TABLOSU SAATLERİMİZ HAZIR Hamidiye Çözüm Koleji 2A sınıfı öğrencilerimiz çarpma işlemlerini öğrenmeye devam ediyor. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
PORTAKAL İLE MERİDYEN, BALON İLE PARALEL KARDEŞ OLMUŞLAR Hamidiye Çözüm Koleji Sosyal Bilgiler öğretmenimiz Nilay YENİAY, portakalın sadece vitamin vermesi için, balonun da sadece eğlenmek için kullanılmayacağını bizlere gerçekleştirdikleri etkinlik sayesinde göstermiş oldular. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
İÇ DONANIM DIŞ DONANIM Öğrencilerin derse etkin katılımını sağlamak ve dersimizi daha eğlenceli hale getirmek için wordwall da oyunlar hazırladık. Abdullah TOSUN |
|
HARÇLIĞIMI LÖSEV İLE PAYLAŞIYORUM Kalkandere Anaokulu öğrencileri dönem süresince kumbaralarındaki birikimleri LÖSEV'e bağışladı. Esma ÖZMEN |
|
BENDEN İÇE DOĞA ETWINNING PROJEMİZİN ARALIK AYI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADIK. Veliköy Uzun Mustafa KOPUZ İlkokulu Anasınıfı olarak Benden İçe Doğa eTwinning projemiz kapsamında Aralık ayı içerisinde "Aç Tırtıl" kitabı okunarak çeşitli etkinlikler uygulandı. ESRA SİPAHİOĞLU |
|
PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIR SEVGİLER Değerlerimiz Geleceğimizdir KALKANDERE ANAOKULU Merve KUL-Selin ALİOĞLU-Ayşegül ÖĞÜT |
|
PASSWORD OF FREE WINGS PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, çoklu zeka kuramının derslere entegrasyonunu sağlayacak olan Password of Free Wings adlı eTwinning projesine katıldılar. Cevahir KAYA |
|
CODE LEARN ENJOY PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA kuruculuğunda öğrencilere temel düzey kodlama becerileri kazandırma amaçlı Code Learn Enjoy adlı eTwinning projesi başladı. Cevahir KAYA |
|
PROJEMİZ SNAPWORD ÇALIŞMASI Kalkandere Çayırlı İlkokulu olarak yürüttüğümüz projemiz Lets Climb English Ladder Slide ! olarak projemizin ortak ürünlerinden biri Snapwords çalışmalarımızdı. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
GECE GÜNDÜZ NASIL OLUŞUR? Bu sorunun cevabını somutlaştırmak adına artık materyallerden çocuklarla birlikte kostümler tasarladık, sanat etkinliği gerçekleştirdik. Neslihan KARAL |
|
KURALLARA UY SAĞLIKLI OL eTwinning Projesi-Bahar ALAGÖZ Projenin Adı: Kurallara Uy Sağlıklı Ol Projenin Amacı: Pandemi sürecinde uyulması gereken kuralların daha kolay kavratılması ve kalıcı öğrenmelerin sağlanması için " KURALLARA UY SAĞLIKLI OL" eTwinning projesinde zihinsel yetersizliği olan öğrencilerimizle biz de varız. Projemiz yüz yüze eğitimle başlayıp, uzaktan eğitimle devam ediyor. Projemizin içeriğinde okulöncesi eğitimde yer alan etkinliklerle entegrasyon, yaparak yaşayarak öğrenme deneyimleri ve Web 2.0 araçlarını kullanmayı amaçlayan etkinlikler yer alıyor. Bahar ALAGÖZ |
|
EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir. Elvan SEKBAN BİLGİN |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU EVDEKİ FEN(A) İŞLER E TWİNNİNG PROJESİNİ KURDU Evdeki Fen(a) İşler eTwinning Projesi Küçükçayır Ortaokulu Fen Bilimleri öğretmeni Derya KAYA USTA ve Hasan Sağır İmam Hatip Ortaokulu Fen Bilimleri öğretmeni Elvan SEKBAN BİLGİN tarafından kurulmuştur. Projemize Rize ilinden katılan diğer kurumlar arasında ise Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezi fen bilimleri öğretmeni kıymetli Serdar YAZICI, Ömer Halaç İşitme Engelliler Ortaokulu fen bilimleri Öğretmeni kıymetli Duygu GÜMÜŞ, Pazar Fuat Ergenç Ortaokulu değerli Fen bilimleri öğretmeni Pınar MAŞEROĞLU yer almaktadır. Derya KAYA USTA |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU ZEKA TUTULMASI ADLI ETWİNNİNG PROJESİNE ORTAK OLDU Zeka oyunları, çocukların eğlenirken zekasını geliştirmesi, zihnini açması ve yeni bir şeyler öğrenmesi için hazırlanmış oyunlar olmakla birlikte, çocuklar bu oyunlarla var olan zihinsel ve bilişsel yeteneklerini geliştirerek yeni yetenekler de kazanırlar. Zeka oyunları çocuklara; çabuk karar verme, sonraki aşamaları düşünme ve öngörme, olasılıkları hesaplama, mantığını etkili ve yetkin bir şekilde kullanma yeteneği kazandırır. Projemiz de zeka oyunlarının sözel oyunlar, sayısal oyunlar ve görev oyunları kategorileriyle öğrencilerimizin bilişsel gelişimlerine katkı sağlayarak öğrenimlerini daha kalıcı hale getirmeleri sağlanırken; karar verme ve problem çözme yeteneklerinde, özgüvenlerinde gelişme ve başarılı olma hissi gibi olumlu gelişmelerde beklenilmektedir. Derya KAYA USTA |
|
ONLINE DENEY YAPTIK Uzaktan eğitim deney yapmamıza engel olmadı. SİBEL KAYA |
|
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ 1A SINIFI I SESİNİ IHLAMUR ÇAYI İLE ÖĞRENDİ Bir gerçek var ki ilkokul öğrencilerine bir şeyler öğretmek istiyorsanız mutlaka bir farklılık oluşturmalı ve her dersi etkinliklerle yoğurarak geçirmelisiniz. Bu gerçek ses öğretiminde önemini bir o kadar daha arttırıyor. RECEP ŞAMLIOĞLU |
|
KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANLARI Kurtuluş İlkokulu 4-A sınıfı öğrencileri Öğretmenleri Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde Sosyal Bilgiler dersi Milli Mücadele Dönemi Kurtuluş Savaşı Kahramanlarını daha iyi tanımak , anlamak ve hissetmek amacıyla kahramanlarımızın hayatlarını araştırıp , canlandırdılar. Canan AŞIK AVLUK |
|
ARDEŞEN MTAL 11C ÖĞRENCİLERİYLE eTwinning PROJESİ KAPSAMINDA İNSAN HAKLARI KONULU ÇALIŞMALARI Ardeşen MTAL 11c sınıfı öğrencileriyle İNSAN HAKLARI KONULU kelime bulutu çalışması ve bilgilendirme toplantısı yapıldı DERYA ATAY |
|
SANATLA ÖĞRENİYORUZ Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Cevahir KAYA rehberliğinde sanat temalı eTwinning projesi yürütüyorlar. Cevahir KAYA |
|
TOBB ÖĞRENCİLERİ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE ÇARE ARIYOR... İlimiz Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği İlkokulu 3-B Sınıfı öğrencileri Öğretmenleri Meryem EĞRİOĞLU rehberliğinde Dünyadaki İklim Değişikliğine dikkat çeken CLIMATE ACTION PROJECT adlı projeye katılımcı oldular. Uğur KÖSE |
|
İLKOKUL SINIFLARIMIZDA 19 MAYIS ETKİNLİKLERİ 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı sebebi ile öğrencilerimiz tarafından çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Bu etkinlikleri bir başlık altında toplayarak paylaşmak istedik. Hasan ÖZTÜRK |
|
ÖRÜNTÜ YOLUYLA BİLEKLİK YAPALIM 1D sınıfı öğrencileri matematik dersinde öğrendikleri örüntüler konusunu daha iyi pekiştirmek için boncuklardan bileklik yaptılar. Duygu ALTUN KAYA |
|
MİKROSKOBİK CANLILAR İŞBAŞINDA Hasan Sağır İmam Hatip Ortaokulu 5B ve 5C öğrencileri Fen Bilimleri öğretmeni Elvan Sekban Bilgin eşliğinde evde kaldıkları bu süreci fırsata dönüştürüyor. Metin YILDIRIM |
|
DOKA'DAN ÖĞRETMENLERE PROJE EĞİTİMİ İlçe Kaymakamlığında oluşturulan "Proje Bürosu'nda görevli öğretmenimiz Ümmühan KAYMAKÇI'nın yaptığı proje eğitimi projesinin DOKA tarafından kabul edilmesiyle okullarımızda görev yapan 12 öğretmenimize ve diğer kurumlardan gelen personele 5 gün süreyle proje eğitimi verildi. Adem GÜNDÜZ |
|
COĞRAFYA DERSİ YERİNDE İŞLENDİ Okulumuz Coğrafya öğretmeni Aykurt AKYÜZ rehberliğinde 10-İnşaat Teknolojileri Alan öğrencileriyle okul dışı öğrenme ortamında "Dağmaran ve Ziraat Çay Bahçesi"'nde dersini işlemiştir. Sırrı Atalay KARAMAN |
|
BİL BAKALIM NE ? Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla “Movies(filmler )” ünitemizle ilgili olarak speaking becerilerini geliştiren bir tahmin oyunu oynadık. ESRA AKTAŞ |
|
ELLERİMİZDE İZOHİPSLER Pazar Kız Kulesi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri kendi izohips haritalarını oluşturuyor. TUNCAY CANCA |
|
ENGLISH LESSONS WITH WEB 2.0 TOOLS Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak interaktif bir ders işledik. ESRA AKTAŞ |
|
MİSAFİRİMİZ FİLOZOFLAR Felsefe Öğretmenimiz Bahar Yüksel rehberliğinde 11. sınıf öğrencilerimizle Felsefe derslerini dönemin filozoflarını canlandırarak işliyoruz. MUSTAFA METE |
|
MY DREAM JOB 6. Sınıf Occupations (Meslekler) ünitesi kapsamında, öğrencilerin hayallerindeki meslekleri karikatürlerle gerçeğe dönüştürdük. MERVE ÖZGÜL |
|
İNGİLİZCE DAVETİYE KARTLARIMIZ Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 7- B sınıfımızda partiler ünitemizle ilgili olarak çeşitli parti türlerini içeren İngilizce davetiyeler hazırladık. ESRA AKTAŞ |
|
MATEMATİK DERSİNDE "MUTLU YÜZDE" ETKİNLİĞİ 5.sınıfta işlenen "Yüzdeler" konusunu yaparak yaşayarak öğrenme öğretimine uygun şekilde kazandırmak amaçlanmıştır. Merve UZUN |
|
ETKİLİ VE KALICI ÖĞRENME YÖNTEMLERİ 20203 EĞİTİM VİZYONU ÇERÇEVESİNDE DEREPAZARI ADEM ÖZDEMİR ANADOLU LİSESİ OLARAK 9.10.11. SINIFLARA YÖNELİK ETKİLİ VE KALICI ÖĞRENME YÖNTEMLERİ SEMİNERİMİZİ EĞİTİMCİ ABDÜLKADİR ERDEM'İN SUNUMUYLA GERÇEKLEŞTİRDİK Ahmet Zeki BAKIRCI |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ KORKUT ATA DA Öğrencilerimiz tiyatroyla buluşuyor. Muhammet KAN |
|
PAST TENSE-IRREGULAR VERBS AQUARIUM IRREGULAR VERBS WITH RAP MUSIC Kalıcı öğrenmeyi artırmak ve akılda kalması zor olan bu fiilleri ezberlemeyi eğlenceli hale getirmek amaçlanmıştır . Ela Biçer |
|
KALP DİSEKSİYONU Yaparak yaşayarak öğrenmeye devam ediyoruz. Ercan TEMİZ |
|
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ Okulumuz Genç Tema Kulübü ile Değerler ve Medeniyetler Kulüpleri tarafından ortak bir Sosyal Farkındalık Projesi hazırlandı. SELİM ÖZCİHAN |
|
İNGİLİZCE DERSİ HAVA DURUMU ÜNİTEMİZİ YERİNDE İŞLEDİK Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6-A sınıfı olarak İngilizce dersimizdeki hava durumu ünitemizi işlemek üzere Rize meteoroloji müdürlüğüne gittik. ESRA AKTAŞ |
|
İL MİLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR HÜSEYİN SARIOĞLU İLKOKULUORTAOKULU’NDA İl Milli Eğitim Müdürümüz Yaşar KOÇAK beraberinde İl Milli Eğitim Şube müdürü Selman YILDIRTAN, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Nimet BÜYÜK, Şube Müdürümüz Mehmet Cesim YUFKACI ve İSG Uzmanı Mehmet ALTUN ile birlikte okulumuzu ziyaret ettiler. Metin TERZİOĞLU |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
ÜLKEMİZİN MUTLAK KONUMUNU ÖĞRENDİK 6.sınıf Sosyal Bilgiler dersinde ''konum ile ilgili kavramları kullanarak kıtaların okyanusların ve ülkemizin konumu tanımlar'' kazanımına uygun hem eğlenceli hem de eğitici bir etkinlik yaptık. Elif TÜNCER YAŞAR |
|
"OKULUM RİZE" OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI FAALİYETİ Okulumuz Coğrafya Öğretmeni Özlem TOPAL Okulum Rize Okul Dışı Öğrenme Ortamları faaliyetleri çerçevesinde 10. sınıf öğrencilerini Fırtına Vadisi Ziyaretçi Merkezine götürerek burada bulunan "üç boyutlu fiziki coğrafya maketi" üzerinde, "Akarsuların etkisini üç boyutlu maketlerde gözlemler" kazanım konusunu işledi. Halil ÇIRAK |
|
ÜRÜNLERİMİZ YERLİ Her yıl okullarda kutlanan ve bu yıl da 12-18 Aralık tarihlerini kapsayan Yerli Malı Haftası'nı okulumuz yeni bir bakış açısı ve farklı etkinliklerle kutladı. Mahmut Dertli |
|
İNGİLİZCE HAVA DURUMU SUNUMU Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu, 6-C sınıfı olarak Seçmeli İngilizce dersinde hava durumlarını ve hava koşullarının üzerimizdeki etkisi yani hislerimizi öğrenip, pekiştirdik. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
İMKB MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ ÖĞRENCİLERİNE YERİNDE EĞİTİM İMKB ve Mesleki Teknik Anadolu Lisesi Motorlu Araçlar Teknolojisi öğrencileri bu hafta ders eğitimini yerinde yaparak ve yaşayarak yaptılar. Yakup KARALİ |
|
VALİ ERDAL ATA ANASINIFI AYA YOLCULUK YAPTI:) Bugün Gezegenler ve Dünya'nın yörünge üzerindeki konumunu öncelikle etkileşimli tahtadan videolar ve görsellerle öğrenip ön bilgilerimizi oluşturduktan sonra Dünya'nın Güneş'e olan konumunu inceledik. SAYGÜN YANILMAZ |
|
YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUZ Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak ingilizce dersimizde 6. sınıflarımızda emotions(duygular) konumuzla ilgili olarak öğrencilerimizle farklı duygu durumlarını bildiren emojiler yaptık. ESRA AKTAŞ |
|
DEMOKRASİ HER YERDE :) Vali Erdal Ata İlkokuluna bağlı ana sınıfında bugün demokrasi şöleni vardı.Okul öncesi öğretmeni Neslihan Karal rehberliğinde gerçekleştirilen başkanlık seçiminde her öğrenci hür ve iradesiyle oyunu kullandı. SAYGÜN YANILMAZ |
|
HİKAYELEŞTİREREK ÖĞRENİYORUZ İngilizcedeki Geniş Zaman yapısını hikayeleştirme yöntemi ile daha kalıcı ve daha somut bir hale getirdik. ZEYNEP HELLAÇ AKSU |
|
SOSYAL BİLGİLER DERSİNİ MÜZEDE İŞLEDİK Okulumuz Sosyal Bilgiler öğretmeni Sevda ÖZYANIK, 5. sınıf öğrencileriyle Rize Atatürk Evi ve Müzesi ve Etnoğrafya Müzesi'ni ziyaret ederek dersi bu mekanlarda işledi. FUNDA GÜNER KAL |
|
BUTTERFLY VERBS (KELEBEK FİİLLER) Rize Merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 7. Sınıflarımızda ingilizce dersinde çok karıştırılan bir konu olan geçmiş zaman ünitesindeki fiillerin 1. ve 2. halleriyle ilgili bir etkinlik yaptık. ESRA AKTAŞ |
|
DERSİMİZ DRAMA Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 1-A sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA rehberliğinde katıldıkları Dersimiz Drama adlı e-Twinning projesinde dersleri drama yöntemi ile işliyorlar. Cevahir KAYA |
|
KARAOKE İLE MÜZİK DERSİ Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6-A sınıfı olarak müzik dersimizin bu haftaki kazanımı olan “Atatürk’le ilgili marşları,şarkıları anlamlarına uygun seslendirir.” kazanımını etkin bir şekilde öğrencilerimize kazandırabilmek adına karaoke salonunda dersimizi işledik. ESRA AKTAŞ |
|
BİR KAHRAMAN TANIYORUM Denizciler İlkokulu 4-B sınıfı öğrencileri milli mücadele kahramanlarımızı canlandırdı. Gülsüm METOĞLU |
|
AHMET TAHTAKILIÇ ORTAOKULU LESSONS WITH SONGS PROJESİNDE Okulumuz bir eTwinning projesi olan 'Lessons with Songs' projesine katılarak çalışmalara başladı. EBRU SADIKOĞLU |
|
OKULUMUZ RİZE! Tevfik İleri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan "Okulum Rize" projesini hayata geçirdik. Sevilay SEKMAN |
|
KİTABIMI OKUYORUM, PUZZLE TAMAMLIYORUM PROJESİ Kampüsümüzde kitap okuma alışkanlığını kazandırmak ve kalıcı olmasını sağlamak amacı ile 2.sınıflarımız arasında “Kitabımı Okuyorum,Puzzle Tamamlıyorum” projesini başlattık. ALİ HAŞİMOĞLU |
|
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE OYUN TASARIMI WEB 2.0 araçları ile dersimizi zenginleştirip, eğlenceli ders yaparak kalıcı öğrenmeyi sağlıyoruz. Wep2 araçları |
|
BİR GENÇ ARANIYOR 2023 Eğitim Vizyon Belgesinde okul; çocuğun değerine değer, mutluluğuna mutluluk katan, evrensel ve milli-manevi erdemlerle birlikte yaşam becerilerinin içselleştirildiği mekanlar olarak tanımlanmıştır. Mahmut Dertli |
|
FOSİL ETKİNLİĞİ Bitki ve hayvan kalıntıları nasıl uzun süre bozulmadan kaldığını gözlemlemek amacıyla 4-B sınıfı mum ile deney yaptı. Gülsüm METOĞLU |
|
MİLLİ KÜLTÜR ÖĞELERİMİZ 4-B sınıfı velilerin desteğiyle sınıfta milli kültür öğelerimizin sergilendiği bir müze oluşturdu. Gülsüm METOĞLU |
|
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINI ÇOŞKUYLA GURURLA KUTLADIK Ardeşen Nene Hatun Anaokulu olarak Cumhuriyetimizin 96.Yılını hazırladığımız özel bir sunum ile kutladık. Cumali YAZICI |
|
OKUL HAYATIN KENDİSİDİR – YAPARAK VE YAŞAYARAK ÖĞRENMEK Bazı bilgiler tahtada yazılır, deftere geçirilir ve ezberlenerek öğrenilir. Bu işin kolay yoludur. Kemal SEMİZOĞLU |
|
İNGİLİZCEDE EĞLENEREK ÖĞRENMEYE DEVAM O ZAMAN Rize Merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak eğlenilerek öğrenilen dersin çok sevildiğini ve bu nedenle edinilen bilginin kalıcı olduğuna olan inancımızla İngilizce dersimizde bol bol etkinlikler yapıyoruz . ESRA AKTAŞ |
|
TOHUM EKME ETKİNLİĞİ Serbest Etkinlikler dersinde öğrencilerin yaşam becerilerini geliştirmek amacıyla Tohum Ekme Etkinliği gerçekleştirdi. Hasan Ali ÇOBANTÜRK |
|
ANASINIFI ÖNEMLİDİR Anasınıfında yapılan etkinlikler, çocukta kalıcı izle davranışlar oluşturmakta ve bir üst öğrenime hazırlık açısından çok büyük önem arz etmektedir. Servet ÇALIŞIR |
|
SANAL MÜZE GEZİMİZ Sosyal Bilgiler derisinde 5.sınıf öğrencilerimizle Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesini sanal ortamda gezdik. Elif TÜNCER YAŞAR |
|
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi) VECİHİ GÜNTEPE |
|
MİNİK KALPLER KARİYER AVCILIĞINDA ÇAYKUR GENEL MÜDÜRÜ YUSUF ZİYA ALİM İLE ROPÖRTAJ Rize İmam Hatip Ortaokulu Öğrencileri “Kariyer Avcılığı” Projesi kapsamında Çaykur Genel Müdürü Sayın Yusuf Ziya Alim’i ziyaret etti. Zeki KUVEL |
|
MEKTUPLARLA GÖNÜL KÖPRÜSÜ KURDUK Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte İstanbul'a bir okulda kendilerine mektup arkadaşı edindiler. |
|
GELENEKSEL NAFİLE ORUÇ VE İFTAR ETKİNLİKLERİMİZ 2014 yılından itibaren her yıl 7.Sınıf(bu yıl yapılan müfredat değişikliği ile artık 5.Sınıf) “Ramazan Ayı ve Oruç” ünitesi kapsamında, öğrencilerimizle nafile oruç tutup, oruç ile ilgili sahur, imsak, iftar gibi kavramları yaşayarak öğreniyor, orucun biz |
|
MODEL UÇAK KURSU Fikri Keçeli İlkokulu olarak Model Uçak Kursu çalışmalarının yapıldığı sınıfımızı Tasarım Beceri Atölyesine dönüştürdük. |
|
ÇAMLIHEMŞİN MERKEZ CAMİİNE ZİYARET Öğrencilerimiz ile yaparak yaşayarak, somut ve kalıcı öğrenme sağlamak amacıyla Çamlıhemşin Merkez Camii’ne ziyaret gerçekleştirdik. |
|
DERSİMİZ DEMOKRASİ 2.sınıf öğretmeni Hümeyra KAYA ve öğrencileri, Hayat Bilgisi dersi “Bizi Yönetenler“temasında öğrenilenlerin kalıcılığını arttırmak ve yerinde öğrenmeyi sağlamak için Belediye Başkanımız Prof.Dr.Reşat KASAP’ı makamında ziyaret ettiler |
|
ÖĞRENMEDE KALICILIK İSTASYONU İstasyon tekniği ile öğrendiklerimi kalıcı hale getiriyorum. |
|
ANAOKULUM PAZAR Okulumuz Zübeyde Hanım Anaokulu öğrencileri 2023 Eğitim Vizyonu çalışmaları kapsamında okul dışı bir dizi etkinlikler gerçekleştirdi. |
|
COĞRAFYA TASARIM VE BECERİ SINIFIMIZ Adem Özdemir Anadolu Lisesinde bulunan Coğrafya Sınıfımız barındırdığı içerik ve materyallerle 2023 Eğitim Vizyon Belgesine uygun bir şekilde hizmet vermeye devam ediyor. |
|
4-C Sınıfımızın Bilim İnsanları ve Milli Mücadele Kahramanlarının Tanıtılması Kitaplarda okudukları, tarihe geçmiş insanları canlandırarak, kalıcı bir öğrenme gerçekleştirmeye çalışıldı. |
|
OKULUM PAZAR Okulumuz Zübeyde Hanım Anaokulu 5 yaş grubu öğrencileri; Pazar Kız Kulesi, Pazar Postane ve Halkbank Pazar şubesine gezi düzenlediler. Bilgilerin daha kalıcı hale geldiği okul dışı öğrenme ortamlarında öğrencilerimiz eğlenceli, kaliteli ve etkili zamanl |
|
DEĞERLER EĞİTİMİ KORİDORU Öğrencilerimize bazı ahlaki değerleri benimsetmek amacıyla okul kantininin bulunduğu koridoru değerler eğitimi koridoru yaptık. Bu koridoru kullanmamızdaki maksat bizlere yön veren bu değerlerin sürekli göz önünde bulundurularak öğrenmeyi kalıcı hale get |
|
OKULUMU SEVİYORUM VE TEMİZ TUTUYORUM Projemizin içeriği okulda temizlik, araç gereçlerin korunması, enerji verimliliğinin sağlanması ve en önemlisi öğrencilerimizin güzel davranışlar sergilemesidir. Denetleyen ve denetlenen öğrenciler olduğundan davranışlar kalıcı olmaktadır. |
|
BİLİM MERKEZİNE GEZİ Ahmet Mesut Yılmaz İlkokulu Anasınıfı (A-B-C Şubeleri) öğrencileri, Okul Müdürü Mustafa DURAN ve sınıf öğretmenleri ile birlikte Rize Fatma-Nuri Erkan Bilim ve Sanat Merkezine gidilerek çocukların görerek öğrenmesine akılda kalıcı bilgiler sağlanmasına fırsat tanındı. |
|
MİLLİ DEĞERLERİMİZ 4.sınıflar milli kültürümüz yöresel kültür sergisi düzenledi. |
|
ŞEHİRLER NEREDE? Türkiye siyasi haritasındaki illerin yerlerini kalıcı bir şekilde ve eğlenerek öğretmek.Bu etkinliğin sonunda öğrencilerimizdeki siyasi haritada şehirlerin yerlerini bulmadaki eksikliğin ciddi ölçüde azaldığını gördük. Bunun yanı sıra yarışma bittikten sonrada öğrencilerin teneffüslerde siyasi harita üzerinde yarış yaptıklarını gözlemledik. Bu durumda bize öğrencilerin kendi istekleriyle katıldıkları ve eğlendikleri etkinliklerdeki öğrenmelerin sürdürülebilir ve kalıcı olduğunu göstermiş oldu. HIZIR İLYAS DÖNE |
|
MİNİKLER KODLUYOR Ülkemizin bölgelerinde en çok yetişen tarım ürünlerinin, kodlama etkinliğiyle kalıcı ve eğlenceli hale getirildi. Metin TERZİOĞLU |
|
7-A SINIFIYLA MÜZE ZİYARETİ 7-A Sınıfı öğrencilerimiz ilçemizde bulunan Ahmet Hamdi YAZICI müzesini ziyaret ettiler. Sami Kemal OĞUZ |
|
COĞRAFYA KORİDORU Coğrafya sınıfının olduğu koridor en çok merak edilen ve ihtiyaç duyulan coğrafi konuların yer aldığı resimlerle duvarlar doldurularak görerek kalıcı öğrenmeye yönelik bir etkinlik düşünüldü. SELİM ÖZCİHAN |