
ZEYNEP HELLAÇ AKSU
- Tarih: 11.12.2019Okunma: 959
Okuldan Benzer Haberler
-
AYLİN KAYA KOTO 46 İSTİKLAL MARŞI GÜZEL OKUMA YARIŞMASI MERKEZ İLÇE 3.LÜK DERECESİ
-
Elif Arıman 77 VELİ ZİYARETİ
-
AYŞEGÜL DEMİR 56 TUBİTAK 4006 BİLİM FUARI TOPLANTISI
-
EBUBEKİR SALİHOĞLU 67 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI SEMİNERİ
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 381 ÖĞRENCİLERİMİZ ALPER GEZERAVCI İLE BULUŞTU
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 394 MİSAFİRİNİZ VAR
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 354 GENÇLİK HAFTASI
-
Elif Arıman 174 YENİDEN KULLANMA ETKİNLİĞİ
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 640 I LOVE YOU MATH ETWINNING: KÜBİZM VE MATEMATİK
-
AYSUN ŞALCIOĞLU, Güven Şahin 417 MİSAFİRİNiz VAR
HİKAYELEŞTİREREK ÖĞRENİYORUZ
İngilizcedeki Geniş Zaman yapısını hikayeleştirme yöntemi ile daha kalıcı ve daha somut bir hale getirdik.

İngilizce dersinde bazı kavramlar öğrencilerimize soyut gelmektedir.Bunlardan bir tanesi Geniş Zaman yapısı. Bu konuyu öğrenirken öncelikle hikayemize uygun gerekli görsel materyaller önceden hazırlanır. Dersimiz için hazırlanan görsel materyaller hikayemize uygun bir şekilde kullanılır. Hikayemizi çok beğendik, oyuncularımız başarılı bir şekilde rollerini yerine getirdiler.Hem öğrendik, hem eğlendik. Geniş Zaman gözümüzde canlanmış oldu, hedefimize ulaştık. Öğrencilerimiz hikayeleştirerek anlatma yöntemini çok beğendiler.
Etiketler: