Fotoğraf | Başlık |
---|---|
Mesleki Gelişimi Anlamak Öğretmenlikte kendini tanımak ve öğrenciyi tanımak makbuldür. Nasıl bir öğrenci ile karşı karşıyayız? Yapılan araştırmalarda; karşımızda duran çocukların, öğrencilerin, gençlerin; dijital yerliler, z-kuşağı, i-nesli (ben nesli) gibi niteliklerine vurgu yapılarak tanımlandığını görüyoruz |
|
Cemre Usulca saçlarımıza düşen yağmurlarla merhaba diyoruz bu mevsimin baharına. Sahi, bahar sadece bir mevsimden mi ibarettir? Yoksa zaman ve mekânın içinde sır gibi saklanan baharlar var mıdır? |
|
Akademik Başarının Formülü Akademik başarı doğru öğretim uygulamalarıyla tüm çocuklarımızın kendi potansiyelinin en üst düzeyinde başarıya ulaşmasıdır. İnsan beyni öyle bir yapıya sahiptir ki sürekli kapasitesini arttırmaktadır. |
|
Unutulmayan Öğretmen Olmak Öğretmenlik; geçmişten geleceğe giden yolda gerçekleştirilen, evrensel nitelikler taşıyan, özel bir mesleğin adıdır. |
|
Ne Güzel İnsanlardı Ayakkabı Tamircileri “Alibey ve Yusuf Ustalarımız” Çayeli’nin yüksek binalara teslim olmadığı, hemen hemen her esnafın dükkânlarını açmadan en samimi halleriyle birbirlerine “Hayırlı bereketli bir gün temenni ederim!” dediği günlerde “Eski Caminin” hemen yanında küçük bir “ayakkabı tamircisi dükkânı” vardı. |
|
Yapay Zekâ ve Tarih Dersi Türk Dil Kurumu’nda “Bir bilgisayarın, bilgisayar kontrolündeki bir robotun veya programlanabilir bir aygıtın insana benzer biçimde algılama, öğrenme, fikir yürütme, karar verme, sorun çözme, iletişim kurma vb. işlevleri sergileyebilme yeteneği” olarak tanımlanan Yapay Zekâ (Artificial Intelligence/AI) günümüzde birçok sektörde (otomotiv, sağlık, eğitim, finans, vb.) büyük bir etkiye sahip olmuştur. |