Fotoğraf | Başlık |
---|---|
FELSEFİK TASARIMLAR Bu etkinlikte öğrencilerin felsefik kavramları kendi alanlarıyla etkileşim halinde güncel yaşama uyarlamaları amaçlanmıştır. Bahar Yüksel |
|
ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Sıfır atık kapsamında başlattığımız Atma Dönüştür Tasarımını Konuştur projemizi tamamladık. Sibel Kaya |
|
ETWINNING PROJEMİZE HEYECANLA BAŞLADIK Atma Dönüştür, Tasarımını Konuştur projesi başladı. Sibel Kaya |
|
EKOTİMLERİMİZİN TİŞÖRT TASARIMI Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et projemizde,çevremiz için çalışan ekotimlerimiz, bu çalışmalarında proje içeriğimize uygun tişört tasarımı yaptılar. Seher Sayın |
|
3 BOYUTLU BAYRAM ÇİKOLATASI TASARIM ETKİNLİĞİMİZ 6. Sınıf bilişim teknolojileri ve yazılım dersimizde blok tabanlı kodlama etkinliklerimize 1 hafta ara vererek dinlenme etkinliği olarak 3 boyutlu tasarımlar yaptık. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ kurucusu olduğu Her Hikaye Bir STEAM projesi , Mart ayı ortak Hikaye ve Plan uygulamalarını , öğrencileriyle yüz yüze gerçekleştirdi. Emine BARIŞ |
|
OTİZM FARKINDALIĞI OLUŞTURMAK İÇİN 3 BOYUTLU TASARIM ETKİNLİĞİMİZ Öğrencilerin kendi yapbozlarını tasarlamaları ve bu etkinliği gerçekleştirirken Otizm farkındalığı oluşturmaları amaçlanmıştır. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
3 BOYUTLU İSME ÖZEL BARDAK TASARIMI Üç boyutlu tasarım ortamında kendi ihtiyacına yönelik bir nesne tasarlar. Farklı geometrik şekilleri birleştirerek yeni bir ürün tasarlar. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
STEMATEMATİK VE MASAL-BUZKIRAN TASARLIYORUZ Çay İlkokulu,Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri, Küresel ısınmaya bağlı olarak buzulların eridiğine dikkat çekmek- neler yapılabileceği konusunda bilinçlenmeleri- Buzkıran tasarımı yapma becerisi kazandırmak amacıyla plan ,uzaktan eğitim çerçevesinde tamamlandı. Emine BARIŞ |
|
EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR Çay İlkokulu ,Okul Öncesi Öğretmeni, Emine Barış, eTwinning Projesi ,Proje ortaklarıyla hazırladıkları 2. Plan ve öğrencilerle hazırlanan Hikaye büyük bir keyifle öğrencilerle yapıldı.5E Kuralına göre hazırlanan plan, uzaktan eğitim süresince Canlı Dersler aracılığı ile tamamlandı. Emine BARIŞ |
|
KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ VE E-SÖZLÜĞÜ TASARIMI Yöresel Atasözlerinin Belirlenmesi, Modellenmesi, Karekodlu Yöresel Atasözleri Sözlüğü ve E-sözlüğü Tasarımı etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz yöresel atasözlerimiz öğrencilerimize modellendirilerek karekodlu yöresel atasözlerim sözlüğü ve e-sözlüğü oluşturuldu. Abdullah TOSUN |
|
STEMATEMATİK VE MASAL -TAKVİM TASARIMI- ETWINNING Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ,STEMatematik ve Masal eTwinning projesi ,Ocak ayı proje ortakları ile oluşturulan etkinlik planını uzaktan eğitim ve canlı dersler aracılığıyla keyifle tamamladı. Emine BARIŞ |
|
STEMATEMATİK VE MASAL-TAKVİM TASARIMI Çay İlkokulu ,Okul öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri,eTwinning projesi çerçevesinde,Proje ortakları ile 5E kuralına göre oluşturulan etkinlik planlarının 3. sünü ,Uzaktan eğitim ve Canlı Dersler ile başarılı bir şekilde uyguladılar. Emine BARIŞ |
|
EVERY STORY ONE STEAM-ENERJİ TASARRUFU Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ve Öğrencileri eTwinning Projesi kapsamında ,Canlı Dersler aracılığıyla Enerji Tasarrufu Haftası kapsamında, doğal enerji kaynaklarımız, tasarruf ve Gereksiz ve aşırı tüketimin zararları ile ilgili çalışmalar yaptılar. Emine BARIŞ |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğrenmiş olduğumuz oyunlardan bir diğeri Skippity zeka oyunu oldu. Abdullah TOSUN |
|
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar. Abdullah TOSUN |
|
YÖRESEL ATASÖZLERİM Öğrencilerimiz tarafından modellenen yöresel atasözü modelleri kullanılarak wix web 2.0 aracı üzerinde yöresel atasözlerim sitesi tasarlandı. Abdullah TOSUN |
|
ETWINNING'DE BİZ DE VARIZ eTwinning okulu olma yolunda ilk adımımızı attık. Barış BUÇAN |
|
GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında hazırlamış olduğumuz plan doğrultusunda öğrenciler tarafından zeka oyunlarının araştırılmasını, sunumlar hazırlayarak sunumların gerçekleştirilmesini, öğrenilmiş zeka oyunlarının tasarlanmasını ve tasarlanan oyunlar ile aile üyelerinden biriyle oynayarak ona da oyunun öğretilmesini yani öğrencilerin öğrenmiş oldukları bilgileri başkaları ile paylaşmalarını sağlıyoruz. Abdullah TOSUN |
|
YÖRESEL ATASÖZLERİMİZİ MODELLİYORUZ Yöresel atasözlerinin belirlenmesi,modellenmesi, karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğü tasarımı adlı eTwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz yöresel atasözlerimizi modellemeye devam ediyoruz. Abdullah TOSUN |
|
ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR. Rize Kalkandere Çayırlı Ortaokulu 7-A sınıfı, eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında 10-25 Ekim kodlama haftasına katıldı. Zeynep Hellaç Aksu |
|
eTwinning PROJEMİZ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MODELLEME ÇALIŞMALARIMIZ Atasözlerinin modellenmesi karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğü tasarımı eTwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz yöresel atasözleri öğrencilerimiz tarafından modellenmeye başlandı. Abdullah TOSUN |
|
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük Abdullah TOSUN |
|
STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Okulumuz 4 yaş grubu öğretmeni Pınar ÖZTÜRK, sınıfı ile birlikte Stem at School( Okulda Stem) projesine katılım sağlamıştır. Projeyi 2019-2020 eğitim öğretim döneminde ve uzaktan eğitim sürecinde de öğrencileri ile birlikte devam ettirmiştir. BİNNUR KILIÇ |
|
MAKASLI KEŞANDAN MASKE ÜRETTİK Yöremizin geleneksel kumaşlarından makaslı keşanı maske üretiminde kullandık. MUSTAFA METE |
|
KIDS ARTS ADVENTURES İSİMLİ PROJEMİZİ TAMAMLADIK Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 3A sınıfı, öğretmenleri Emine KARAKAŞ rehberliğinde projelere devam ediyor. Emine KARAKAŞ |
|
UZAKTAN PROJE, YAKINDAN İLGİ Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 1-A sınıfı, öğretmenleri Cevahir KAYA rehberliğinde projelere devam ediyor. Cevahir KAYA |
|
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ETKİNLİKLERİMİZ EVDE DE SÜRÜYOR Öğrencilerimiz uzaktan eğitim sürecinde yaratıcı çalışmlarına evde de devam etmektedir. EBRU SADIKOĞLU |
|
ONLINE KİTAP SOHBETLERİMİZ DEVAM EDİYOR! Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A sınıfları olarak uzaktan eğitim döneminde de kitap okuyoruz ve 'online' olarak sohbetlerimize devam ediyoruz.. Zeynep Demir |
|
OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ OTOPARK TASARIMI Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri etwinning projesi ,mart ayı ikinci etkinliği olan Otopark tasarımı çalışmasını Çalışkan Arılar öğrencileriyle Keşfet-Yarat-Geliştir basamaklarına göre uyguladı. Emine BARIŞ |
|
OKUL ÖNCESİNDE OTOPARK TASARIMI Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri E-twinning "Otopark Tasarımı" projesi kapsamında öğrenciler problem durumuna uygun çizimler yaparak gruplar halinde tasarımlarını tamamladılar. Derya ATAY |
|
ERZURUM DA DÜZENLENEN 51.LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ KAPSAMINDA BÖLGE 2.OLDUK 2019-2020 Eğitim öğretim yılında 51.lise öğrencileri araştırma projeleri kapsamında Erzurum da düzenlenen yarışmada ' ZAYIF ARI KOLONİLERİ İÇİN ARI KUVÖZÜ' çalışması ile Bölge 2. olan öğrencilerimiz ve Öğretmenimizi kutlar başarılarının devamını dileriz Yusuf MELEKOĞLU |
|
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı. Emine BARIŞ |
|
HAYVAN EVİ TASARLADIK E-twinning kapsamında Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri Projesine yönelik çalışmamız HAYVAN EVİ tasarımı yapıldı.tasarımlar Keşfet Yarat Geliştir işlem basamaklarına uygun uygulandı Derya ATAY |
|
e twinning projesi Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri ŞAPKAMI TASARLIYORUM Çay İlkokulu, Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,öğrencileriyle Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri e twinning projesinin,şubat ayı ikinci tasarım çalışması olan Şapka tasarımı çalışmasını yaptı. Emine BARIŞ |
|
OKUL ÖNCESİNDE STEM ETKİNLİKLERİ eTWİNNİNG PROJESİYLE GÜNEŞTEN VE YAĞMURDAN KORUYAN ŞAPKA TASARIMI Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri eTwinning projesiyle Güneşten ve Yağmurdan Koruyan Şapka Tasarımı yapıldı. Anasınıfı öğrencileri şapkalarını çizdiler denediler tekrar geliştirdiler Derya ATAY |
|
MODA TASARIMI ALANI ÖĞRENCİLERİNİN ETKİNLİĞİ Okulumuz moda tasarımı öğrencileri doğal yapraklar kullanarak tasarlamış oldukları kıyafet çizimleri ile yeni fikirler oluşturmaya devam ediyor. Yusuf MELEKOĞLU |
|
VOLKAN PATLAMASI TASARIMI YAPILDI E-twinning kapsamında uyguladığımız Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri çalışmasında Volkan Patlaması Tasarımıyla çocukların Bilimsel düşünme becerilerini desteklemeye yönelik çalışmalar yapıldı. Derya ATAY |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR 5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar. Ebru SADIKOĞLU |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE OYUN TASARIMI WEB 2.0 araçları ile dersimizi zenginleştirip, eğlenceli ders yaparak kalıcı öğrenmeyi sağlıyoruz. Wep2 araçları |
|
HEYECAN DOLU BİR BAŞARI HİKAYESİ RTE Üniversitesi HAVSA(Hava Savunma Teknolojileri) topluluğu ve okulumuz inovasyon ekibi öğrencilerinden oluşturulan, Prof.Dr.Adnan MİDİLLİ ve Doç.Dr.Uğur AKBULUT liderliğinde kurulmuş olan IDEA-L ROKET TAKIMI daha ilk yılında 4 aşamayı başarılı bir şekilde geçerek 570 takım arasından Tuz Gölünde düzenlenen Teknofest Roket Yarışmasına katılmaya hak kazanmıştır. YAŞAR KESKİN |
|
RADYO TV BÖLÜMÜ 3D ARABA TASARIMI Radyo TV bölümü 11. sınıf öğrencisi İlhan ARI, kendi uğraşlarıyla Nesne Canlandırma dersinde 3DS MAX programı ile Lamborghini tasarladı. |
|
RADYO TV BÖLÜMÜ 3D TASARIMI Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Radyo TV bölümü öğrencisi Uğur Hocaoğlu'nun yaptığı 3D Müdür Odası Tasarımı. |
|
KOLİ KARTONU VE ARTIK MALZEMELERDEN PORTRE TASARIMLARI Hüseyin Yardımcı Ortaokulu Görsel Sanatlar Öğretmeni Hüsniye VURAL’IN hazırladığı etkinlikte amaç, kullanılmayan koli kutularından ve artık malzemelerden yararlanarak öğrencilerin kendi tasarımı olan portreler yapmak. |
|
USTA ADAYLARI SEKTÖR TEMSİLCİLERİ İLE BULUŞUYOR Tevfik İleri MTAL Elektrik Elektronik Tek. Alanı Usta adayları ilin Elektrik Alanı Sektör Temsilcileriyle beraber organize edilen iftar programına katılarak birbirlerinden beklentilerini konuştular. |
|
GÜLBAHAR HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDEN ÇAYKUR ORTAOKULUNA MESLEKİ TANITIM Rize Merkez Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi alan şefleri Çaykur Ortaokulu 8.sınıf kız öğrencilerine yönelik mesleklerini tanıtan sunumlar gerçekleştirdi. |
|
AHŞAP BOYAMA ÇALIŞMASI Sınıf öğretmenlerimiz farklı ders içi etkinliklerine devam ediyor. Mehmet Şahin YAZICI |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ MODA TASARIM YARIŞMASINA KATILDI Rize Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri Faruk Saraç Moda Tasarım Meslek Yüksek Okulu tarafından bu yıl 6.sı düzenlenen Marin (Deniz) temalı MODA TASARIM YARIŞMASINA katıldı. Nilgün DÜLGER |