Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 4.04.2021 Okunma: 624
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 40 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 129 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 184 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 203 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 359 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 195 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 295 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 256 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 590 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1337 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI
Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ kurucusu olduğu Her Hikaye Bir STEAM projesi , Mart ayı ortak Hikaye ve Plan uygulamalarını , öğrencileriyle yüz yüze gerçekleştirdi.
3.plan uygulaması ile Geri dönüşüm nedir,Geri dönüşüm işaretini tanıma, geri dönüşüm kutularını gözlemleme, atıkları ayırma, her atık doğada kaybolur mu?,Kompost yapımı, geri dönüşüm ile ilgili piksel Kodlama, hama boncukları ile kodlama, web 2 araçları ile oyunlar , geri dönüşüm kutu tasarımı çizip, somutlaştırılarak ,tasarımlar yapıldı.Plan uygulamalarını öğrencileri keyifle ve mutlu bir şekilde tamamladılar.Geri dönüşüm ile ilgili mühendislikleri tanıyarak,mühendislik becerilerinde artış olduğu gözlendi.
Etiketler: