
Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 6.03.2021 Okunma: 529
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 98 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK"
-
Hakkı GÜLTEKİN 85 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK
-
Hakkı GÜLTEKİN 87 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 78 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 120 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 184 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 704 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 296 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 452 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 256 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
STEMATEMATİK VE MASAL-BUZKIRAN TASARLIYORUZ
Çay İlkokulu,Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri, Küresel ısınmaya bağlı olarak buzulların eridiğine dikkat çekmek- neler yapılabileceği konusunda bilinçlenmeleri- Buzkıran tasarımı yapma becerisi kazandırmak amacıyla plan ,uzaktan eğitim çerçevesinde tamamlandı.

21 Eylülde başlayan Projemizin ,son planını da proje ortaklarımız ve öğrencilerimizle ortak oluşturulan,hikaye ve Planlar ile verimli ve keyifli bir şekilde tamamladık.Proje ortaklarım ile birlikte yardımlaşarak ve işbirliği içinde ,öğrencilerimize STEMatematik ve Masal Projesi ile matematik becerilerine ağırlık vererek Mühendislik becerilerini arttırmayı amaçladık.1. planımızı yüzyüze ,diğer 3 planımızı uzaktan canlı dersler aracılığı ile tamamladık.4.planımızıda 5E kuralına göre oluşturarak, Küresel ısınma ve Buzkıran tasarımı çocukların çok ilgisini çekti ve etkinlikleri keyifle uyguladıkları gözlendi.
Etiketler: