Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 6.03.2021 Okunma: 400
Okuldan Benzer Haberler
-
Emine BARIŞ 192 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 36 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 106 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 76 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 412 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 879 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 843 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 369 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 446 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
-
Emine BARIŞ 496 HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI
STEMATEMATİK VE MASAL-BUZKIRAN TASARLIYORUZ
Çay İlkokulu,Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri, Küresel ısınmaya bağlı olarak buzulların eridiğine dikkat çekmek- neler yapılabileceği konusunda bilinçlenmeleri- Buzkıran tasarımı yapma becerisi kazandırmak amacıyla plan ,uzaktan eğitim çerçevesinde tamamlandı.
21 Eylülde başlayan Projemizin ,son planını da proje ortaklarımız ve öğrencilerimizle ortak oluşturulan,hikaye ve Planlar ile verimli ve keyifli bir şekilde tamamladık.Proje ortaklarım ile birlikte yardımlaşarak ve işbirliği içinde ,öğrencilerimize STEMatematik ve Masal Projesi ile matematik becerilerine ağırlık vererek Mühendislik becerilerini arttırmayı amaçladık.1. planımızı yüzyüze ,diğer 3 planımızı uzaktan canlı dersler aracılığı ile tamamladık.4.planımızıda 5E kuralına göre oluşturarak, Küresel ısınma ve Buzkıran tasarımı çocukların çok ilgisini çekti ve etkinlikleri keyifle uyguladıkları gözlendi.
Etiketler: