YEGANE E-DERGİ

Yegane e-Dergi

PULİ EDEBİYAT E-DERGİ

Puli edebiyat e-Dergi
Zarftaki Evrenler

Küçükçayır Ortaokulu öğrencilerinin öykülerinden oluşan bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığının yirmi ikinci kitabıdır.


Çokça Özlem

Rize Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği İlkokulu dördüncü sınıf öğrencilerimizin sınıf öğretmenleri Özlem Süküt rehberliğinde hazırladığı bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığının on dokuzuncu kitabıdır.


2. Sayı
Yolcu Yolu
Yolcu Yolu

Zaman akıp giderken nelere şahit oluyoruz diye düşünüyorum uzun zamandır. Her birimiz olmak istediğimiz yerde değil gibiyiz. Eksiğiz belki de yarım. Tamamlanmayı bekleyen kaç kalp vardır şu dünyada kim bilir.


Hilal Hatipoğlu 106
2. Sayı
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri

Çağımızda her alanda baş döndüren bir hızla devam eden gelişmeler beraberinde yeni kavramları, yeterlilikleri, ihtiyaçları zorunlu hale getirmektedir. Meydana gelen bu gelişmelerin gerek takip edilmesi gerekse bu gelişmelerin öznesi olunması her zamankinden çok daha fazla önem taşımaktadır.


Cengiz Azman 201
2. Sayı
Dilimizin Öyküsü
Dilimizin Öyküsü

TDK Sözlüğü yurt ve vatan kelimelerini birbirine eş anlamlı kılıyor. Bir anlamda lügat diliyle konuşacak olursak ‘Yurt: Bkz, vatan’ durumu… Hakikatte öyle mi peki? 


Nadir Aşçı 142
2. Sayı
Okullarda İşbirlikçi Anlayış ve Öğretmenin Rolü
Okullarda İşbirlikçi Anlayış ve Öğretmenin Rolü

Günümüzde eğitim sistemleri, bireysel başarı kadar toplu öğrenme ve birlikte çalışma becerilerini de ön plana çıkarmaya odaklanmıştır.


Emre Arslan 132
11. Sayı
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM

Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar


Emine BARIŞ 12575
11. Sayı
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK

Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı


Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 2068
11. Sayı
BİRLİKTE YÖNETELİM
BİRLİKTE YÖNETELİM

Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.


Erman ŞAHİN 2113
11. Sayı
MERYEM EL-İCLİYYE
MERYEM EL-İCLİYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.


Serdar YAZICI 12675
BİLGİ YARIŞMASI

Hamide Erdoğan     11.05.2023

SOSYAL BİLGİLER TABUSU

Elif TÜNCER YAŞAR     15.11.2019

PEÇETEDEN SANAT

Recep Terzi     10.10.2019

DİVAN-I HÜMAYUN

Selma ALKAN ÇOLAK     06.11.2019

KAHRAMANLARIMIZ

Meryem Döne     7.12.2019

PARAŞÜTLERİ YARIŞTIRIYORUZ

Bahar TOPAL     27.12.2019

SON ETKİNLİKLER