Fotoğraf | Başlık |
---|---|
ULUSLARARASI ORTAKLI eTWINNING PROJEMİZ BAŞLAMIŞTIR Okulumuz Müdür Yardımcısı ve 3-A Sınıfı İngilizce Öğretmeni Hamza KESKİN rehberliğinde İtalya, İspanya, Yunanistan ve Slovakya ortaklı Çocuk oyunları temalı Clapping Games adlı eTwinning projemiz başlamıştır. Hamza KESKİN |
|
PROJEMİZİN YUNAN EKİBİNDEN OKULUMUZA GELEN SÜRPRİZ KARTLAR Okulumuz 2/A sınıfı öğrencilerinin yürüttüğü CineMagic eTwinning projesi kapsamında Serres 4. İlköğretim Okulu öğrencilerinden okulumuza kartlar gönderildi. Within the scope of the CineMagic eTwinning project carried out by the 2/A class students of our school, cards were sent to our school from the students of Serres 4th Primary School. Name Kaya |
|
AURORA ETWINNING PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulunda görev yapan Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA kuruculuğunda Romanya ve Portekiz ortaklı sanat temalı Aurora adlı eTwinning projesi başladı. Cevahir KAYA |
|
ETWINNING PROJEMİZE ROMANYADAN ÖDÜL Şevket Yardımcı İlkokulu sınıf öğretmenlerinden Cevahir KAYA, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan Matematik Seferberliği kapsamında Our World Of Maths adlı eTwinning projesi yürütüyordu. Cevahir KAYA |
|
ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER Tema ile ilgili okulumuzda okul temsilcimiz tarafından resim çalışmaları yaptırılıp söyleşi düzenlenerek yapılan çalışmalar panolarda sergilendi. Hakkı GÜLTEKİN |
|
SÜMER ETWINNING EĞİTİMİNDE Sümer Okulu Öğretmenleri, ETwinning Eğitim Semineriyle Dijital Öğrenme Yolunda Yeniliklere Açıldı. Emre Halisdemir |
|
HÜSEYİN RÜŞTÜ ALTUNBAŞ ORTAOKULU MEVLİDİ NEBİ PROGRAMI Okulumuzda Mevlidi nebi programı düzenlendi. Ebrar KANDEMİR |
|
PRACTICE MAKES PERFECT Çekya, İspanya , Polonya ve Türkiye’den oluşan ortaklığımızda yürütücülüğünü Pazar Fen Lisesi İngilizce Öğretmeni Muazzez Tikbaş’ın yaptığı ve tamamlamış olduğu “Practice Makes Perfect" isimli proje ile öğrencilerin girişimci düşünce yapısı geliştirildi, inovasyon çağında eleştirel düşünmeleri desteklendi, yaratıcılık yönleri konusunda rehberlik yapıldı. Muazzez TİKBAŞ |
|
CUMHURİYETİMİZİN 100. YILINDA BİRLİKTE KODLUYORUZ Okulumuz Cumhuriyetimizin 100. Yılında 2/A Sınıfı Kodluyor etkinliğiyle #CodeWeek çalışmalarına katılım göstermiştir. Name Kaya |
|
OUR WORLD OF MATHS Şevket Yardımcı İlkokulu 3-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, öğrencileri ile birlikte matematik seferberliği kapsamında Our World of Maths adlı eTwinning projesi yürütüyor. Cevahir KAYA |
|
GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ eTwinning projemiz kapsamında arılar ile ilgili yapılan çalışmalar. FİKRET ARMUTCU |
|
GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ eTwinning Projemiz Kapsamında Su Samurları İle İlgili Yapılan Çalışmalar FİKRET ARMUTCU |
|
SAĞLIK AVCILARI SAHADA (S.A.S) PROJESİ SONA ERDİ Rize Kalkandere Ormanlı İlkokulu 3. Sınıf öğretmeni Merve OKUMUŞ ve Adana Cumhuriyet İlkokulu 2. Sınıf öğretmeni Cennet ERCİK kuruculuğunda yürütülen Sağlık Avcıları Sahada e Twinning projesi sona erdi. Merve Okumuş |
|
THINK, TALK, WRITE ... PROJEMİZ Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ile Denizli ilinden Selin SARIÇA kuruculuğunda, öğrencilere anadilde iletişim ve dijital yetkinlikler üzerine temellenen Think, Talk, Write ... adlı eTwinning projesinde sona yaklaşıldı. Cevahir KAYA |
|
İSLAM BİLİM GAZETESİ İLK SAYISI ÇIKTI Kalkandere Anadolu İmam Hatip Lisesi İslam Bilim Gazetesi ilk sayısı çıktı Emre Çelikörs |
|
ÖĞRENCİLER İZLDİKLERİ FİLMİ İNCELEMESİNİ YAZDI Rize İstiklal İlkokulu 4/C sınıfı öğrencileri 21 Şubat Pazartesi günü Şarkını Söyle 2 isimli animasyon filmine gittiler. Sınıf içerisinde yazma eğitimleri de veren Onur Ömer Düzgün bu seferki yazma etkinliğini "film incelemesi" olarak belirledi. Onur Ömer Düzgün |
|
PASSWORD OF FREE WINGS PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, çoklu zeka kuramının derslere entegrasyonunu sağlayacak olan Password of Free Wings adlı eTwinning projesine katıldılar. Cevahir KAYA |
|
ÇAYIRLI ORTAOKULU KODLUYOR AB Kod Haftası (Code Week), ekim ayı içinde uygulanan, herkes için kodlama ve dijital okuryazarlığı eğlenceli ve ilgi çekici bir hale getirmeyi amaçlayan bir etkinliktir. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
RİZE BORSA İSTANBUL MTAL KOD HAFTASI ÇALIŞMALARI Kodlama haftası; AB Kod Haftası (Code Week), herkes için kodlama ve dijital okuryazarlığı eğlenceli ve ilgi çekici bir hale getirmeyi amaçlayan bir inisiyatifidir. Burak TURGUT |
|
"ETWINNING SCHOOL" BAYRAĞIMIZ OKULUMUZDA DALGALANMAYA BAŞLADI Avrupa Ülkelerindeki okullara yönelik oluşturulmuş bir platform olan eTwinning portalı üzerinden yaptığımız başvuru neticesinde elde ettiğimiz "eTwinning School" ünvanımızı düzenlenen tören ile Rize İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Engin EMENden teslim aldık. Bu ünvan ile okulumuz eTwinning değerlerini ve pedagojisini tanıtmada aktif rol oynayan, yerel topluluklar için birer referans noktası olan ve diğer okullar için bir model teşkil eden okul haline gelmiştir. Büşra Kolcu |
|
DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE PROJEMİZİN ORTAK ÜRÜNÜMÜZ HAZIR Hacere Usta Anaokulu ve Kurtuluş İlkokulu öğrencilerinin yürütmüş olduğu Dijital kitaptan Hayale projesinde öğrencilerimizin çizmiş olduğu resim karakterleri kullanılarak oluşturulan MACERACILAR isimli hikaye kitabımız hazır. Meryem DEMİRCİ TÜRK |
|
PROJE SONU KUTLAMALARIMIZ BAŞLASIN! Okulumuz e twinning projelerine tatlı bir kapanış yaptı . Merve Okumuş |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA ETWINNING PROJESİ TAMAMLANDI Ocak 2021 tarihi ile başladığımız Çocuk Gözüyle Dijital Medya eTwinning projesini başarı ile tamamladık. Yeşim Telci |
|
MATHEMATIC CAFE PROJEMİZ SONA ERDİ Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, 2020-2021 eğitim-öğretim yılı boyunca Mathematic Cafe adlı uluslar arası eTwinning projesi yürüttüler. Cevahir KAYA |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ Medya Okuryazarlığı ve Dijital Dezenformasyon Farkındalık Semineri Zehra POLAT |
|
Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE eTwinning projesi kapsamında yapılan etkinliklerimiz sayesinde öğrencilerimiz bu zorlu süreci biraz daha eğlenceli ve eğitici geçirmelerini sağlarken Dijital eğitimde gelişmelerine katkı sağladık. AYŞEGÜL AYAS |
|
MEDYA OKURYAZARLIĞI VE DİJİTAL DEZENFORMASYON SEMİNERİ Çocuk Gözüyle Dijital Medya ve Kardeş Projemiz olanDijital Dünyada Kendin Kal Proje ekipleri olarak ortak düzenlediğimiz Medya Okuryazarlığı ve Dijital Dezenformasyon Farkındalık Semineri ile Çocuklarımızı dijital çağda internet imkanlarından yararlanmasını desteklerken dijital dünyanın tehlikelerinden nasıl korumalıyız? Zuhal Gür Yazıcı |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ SONA ERDİ Çocuk gözüyle dijital medya projesi sona erdi. Nurcan HİMMETOĞLU |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ ETKİNLİKLERİ DEVAM EDİYOR Rize genelinde 10 öğretmenin katılımıyla yürütülen "Çocuk Gözüyle Dijital Medya" eTwinning projesi mayıs ayı etkinliklerini gerçekleştiriyor. Yeşim Telci |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA E TWİNNİNG PROJESİNDE SONA YAKLAŞILDI Rizede 10 okul öncesi öğretmenin katılımıyla ocak ayında başlanılan ve mayıs ayında bitecek olan proje başarıyla, eğlenceli bir şekilde yürütüldü. Nurcan HİMMETOĞLU |
|
PROJEMİZDEN SİZLERE DİJİTAL ETKİNLİK KİTABI eTwinning projemiz Lets Climb English Ladder and Slide ! kapsamında yaz tatili için hazırladığımız İngilizce etkinlik kitabımız. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
ÇOCUK GÖZÜYLE DİJİTAL MEDYA PROJESİ TAM GAZ DEVAM EDİYOR Rize genelinde 10 öğretmenin katılımıyla yürütülen "Çocuk Gözüyle Dijital Medya" eTwinning projesi mayıs ayı etkinliklerini gerçekleştiriyor. Rukiye Sert |
|
GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK Öğrencilerimiz çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir. Merve Okumuş |
|
ETWINNING PROJEMİZ J.O.C.A. ORTAK ÜRÜNLERİMİZ eTwinning projemiz JOCAnın final ürünlerini oluşturmaya başladık. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ KARİKATÜR KİTAPLARINI HAZIRLIYORLAR Uzaktan eğitim sürecinde yürütmeye devam ettiğimiz eTwinning projemizde öğrencilerimiz proje ortaklarından gelen tohumların yetiştirilmesinde sorumluluk almış ve yaşadıkları süreci karikatür kitabına dönüştürmüştür. Derya KAYA USTA |
|
TEKNOLOJİK FARKINDALIK VE DİJİTAL DERS MATERYALİ HAZIRLAMA EĞİTİMİ İmagine and Code to Produce etwinning projemizi yaygınlaştırma çalışmalarımız kapsamında Marmara Üniversitesi öğretim görevlisi Sayın Doç. Dr. Ahmet BENZER tarafından öğretmenlere ve öğrencilere yönelik eğitim verildi. Abdullah TOSUN |
|
DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE ETWINNING PROJEMİZ TAMAMLANDI Kurtuluş İlkokulu ve Hacere Usta Anaokulu olarak ortak yürüttüğümüz "Dijital Kitaptan Hayale" isimli projemiz üç haftalık ara tatil boyunca 2 farklı okul öğrencileri ile tamamlandı. Meryem DEMİRCİ TÜRK |
|
DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE ETWINNING PROJEMİZ Kurtuluş İlkokulu ve Hacere Usta Anaokulu olarak ortak yürüttüğümüz "Dijital Kitaptan Hayale" isimli projemiz üç haftalık ara tatil boyunca 2 farklı okul öğrencileri ile tamamlandı. Meryem DEMİRCİ TÜRK |
|
VEFA PROJESİ ETKİNLİĞİMİZ İmam hatipte öğrenci olmak akademik başarının yanında milli ve manevi değerleriyle bütünleşmiş bireyler olmayı gerektirmektedir. Hüseyin İZZETHAN |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULUNDAN YENİ ETWİNNİNG PROJESİ Rize Küçükçayır Ortaokulu ile Ömer Halaç İşitme Engelliler okulunun öncülüğünde kurulmuş olan eTwinning projesine Türkiyenin 7 farklı bölgesinden 10 Türk öğretmen ve 6 Avrupa ülkesinden 8 öğretmen dahil olmuştur. Derya KAYA USTA |
|
GERİ DÖNÜŞÜM VE TASARRUFTA BU HAFTA Yaşanılabilir bir Dünya için geri dönüşüm ve tasarruf konulu afişler ve posterler hazırladık. SİBEL KAYA |
|
E-GÜVENLİK ETKİNLİKLERİMİZ DEVAM EDİYOR... Kalkandere Çayırlı Ortaokulu e-güvenlik etkinliklerine tüm hızıyla devam ediyor. Bu kapsamda çok kıymetli meslektaşımız Burak TURGUT öğretmenimiz bizlere E-güvenlik ile ilgili konularda sunum yaptılar. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
DİJİTAL BİRLER Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, öğrencileri ile birlikte Mathematic Cafe adlı uluslar arası eTwinning projesi yürütüyor. Cevahir KAYA |
|
DİJİTAL ÇOCUKLARA DİJİTAL YERLİ MALI KUTLAMASI Uzaktan eğitimde Yerli Malı Haftası kutlanamaz mı ? Merve OKUMUŞ |
|
DİJİTAL ORTAMDAKİ FAYDALI UYGULAMALAR ETKİNLİĞİMİZ Çayırlı Ortaokulu E-güvenlik ekibi olarak bu haftaki etkinliğimizde Denizli ilimizden Bilişim Teknolojileri Öğretmeni, Stem Eğitmeni, Scientix Elçisi Çaylar AKÇAY okulumuza seminer verdi. Zeynep Hellaç Aksu |
|
Z KUŞAĞI ÇOCUKLARINA WEB 2.0 ARAÇLARIYLA DİJİTAL ÖDEVLER Yeni nesile yeni nesil ödevler... Merve OKUMUŞ |
|
RİZE İSTİKLAL İLKOKULU YAŞAYAN KÜLTÜRÜMÜZ GELECEĞE KÖPRÜMÜZ Okulumuz 3-E Sınıfı öğrencileri sınıf öğretmenleri rehberliğinde "Yaşayan Kültürümüz Geleceğe Köprümüz" konulu eTwinning projesine başladı. FİLİZ GEDİK ERSOY |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU KODLAMA HAFTASI ETKİNLİKLERİ BAŞLADI AB Kod Haftası (Code Week), 10-25 Ekim tarihleri arasında uygulanan, herkes için kodlama ve dijital okuryazarlığı eğlenceli ve ilgi çekici bir hale getirmeyi amaçlayan bir etkinliktir. Derya KAYA USTA |
|
UZAKLARI YAKIN ETTİK Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E sınıfı öğrencileri canlı derste EBA TV İlkokul kanalı Okuyorum-Yazıyorum ekibi öğretmenlerinden Havva AY ile bir araya geldi. Okul Müdürü Hacı Ali ÖZTÜRK de canlı derse katılarak Havva AY öğretmenimize teşekkürlerini sundu. Cevahir KAYA |
|
UZAKTAN EĞİTİM BOYUNCA KODLADIK Covid-19 sebebiyle başlamış olduğumuz uzaktan eğitim sürecinde kodlama çalışmalarımızı ara vermeden sürdürdük. Abdullah TOSUN |
|
UZAKTAN İLK VELİ TOPLANTIMIZI YAPTIK Okulumuz 12. Sınıf öğrenci ve velilerimizle ilk dijital veli toplantımızı yaptık. CENGİZ AZMAN |
|
OKULUMUZDA EĞİTİM TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını nedeniyle yüz yüze eğitime verilen ara uzaktan eğitimle tüm hızı ile devam ediyor. Tüm öğrencilerimizle öğretmenlerimiz dijital sınıflarını oluşturdu ve Milli Eğitim Bakanlığımızın uzaktan eğitim programına dahil olmaları sağlandı. Ayrıca öğretmenlerimiz eba, tv ve sosyal ağlar vasıtasıyla öğrencilere canlı konu anlatımı, ödevlendirme ve yönlendirme yaparak sınıflarımızı evlere taşıdık. Eğitime her daim devam. CENGİZ AZMAN |
|
EVDE LGS DENEMESİ Lgs ye hazırlanan öğrencilerimiz başarılarını artırmak amacıyla Cuma günleri evde deneme sınavı oluyorlar. Mehmet İnal |
|
BEZ BEBEK,TAHTA ARABA VE KAŞIKTAN KUKLA SERGİLERİMİZ Geçmişten Günümüze Köprü Projesi kapsamında, çocuklarımızı günümüz dünyasının karmaşık dijital ortamından bir an olsun uzaklaştırabilmek; dokunarak, hissederek elleriyle bir ürün yaratmalarına olanak sağlamak, estetik anlayış ve zevklerinin farkına vardırmak, görsel eğitim çalışmaları ile çocukların zeka ve sezgi yeteneklerinin geliştirilmesini desteklemek amacıyla anne babalarıyla bez bebek, tahta araba, tahta kaşıktan kukla yapmalarını istedik. Ortaya çıkan ürünlerle yaptığımız sergiler öğrencilerimizin oldukça ilgisini çekti. Katkı sunan bütün anne babalarımıza teşekkür ediyoruz. FATMA ÖZYANIK DERECİ |
|
LEGO EDUCATION V3 ÖĞRENMEYE BAŞLADIK Okulumuz Bilişim Teknoloji ve Yazılım dersi Destekleme ve Yetiştirme Kursunda ortaokul öğrencilerimiz Lego Educatıon V3 öğrenmeye başladılar.Rbot Kitinin legoları birleştirecekler ve sonra görsel bloklarla kodlama yapacaklar. Hazal Merve VARLI |
|
KODLAMA SERÜVENİMİZDE "ARDUNİO"ÖĞRENİYORUZ. Seçmeli Bilişim Teknoloji ve yazılım dersinde 7.sınıf öğrencileriyle Potansiyometre ile Yürüyen Işık Uygulaması yaptık. Potansiyometre Akım kolunu çevirerek direnç artırıp azaltma özelliğine sahip bir sensördür. Belirli aralıklarla direnç değerlerine göre LED yakma-sönme uygulaması yaptık.Analog pinlerin nasıl kullanacağımızı nasıl kullanacağımızı öğrendik.Artık Ardunio da Dijital Pinleri ve Analog Pinleri biliyoruz. Hazal Merve BİLİR |
|
BİLGİSAYAR SINIFI KORİDORUNU AFİŞLERLE DONATTIK Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde öğretmiş olduğumuz konuları derslerden sonrada pekiştirmeye devam ediyoruz. Abdullah TOSUN |
|
DİJİTAL ORTAMDA TARİHİMİZ Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi etkinlikleri kapsamında bizim için önemli olan günlerde dijital ortamda bilgi yarışması yaparak, tarihimiz hakkında bilgi sahibi oluyoruz. |
|
SELFIE PROJESİ Avrupa Komisyonu´nun Avrupa Birliğine üye ve aday ülkelerin eğitim öğretim sistemlerinin geliştirilmesi kapsamında Ocak 2018´de eğitimde teknoloji kullanımının ve dijital yetkinliklerin geliştirilmesi amacıyla Dijital Eylem Planında SELFIE aracının ülkelerde uygulanması eylemine yer verilmiştir.AB´ye üye ve aday ülkeler,okulların dijital kapasitelerini geliştirmek amacıyla,SELFIE öz - değerlendirme aracının bir milyon öğretmen, eğitmen ve öğrenciye ulaşmasını sağlayarak hem genel hem de meslek okullarının dijital hazır olma durumlarını desteklemektedir. |