
Merve OKUMUŞ
- Tarih: 5.12.2020Okunma: 595
Okuldan Benzer Haberler
-
Merve Okumuş 460 KUKLALAR KONUŞUYOR!
-
Merve Okumuş 710 OKULDA 100. GÜNDE 100 YAŞINDA OLURSAK...
-
Nurcan HİMMETOĞLU 440 GÜVENLİ İNTERNET KULLAN - BENDEN İÇE DOĞA
-
Nurcan HİMMETOĞLU 610 KİTAPLARIN ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİSİ KONULU WEBİNARIMIZ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 602 “BENDEN İÇE DOĞA” ETWINNING PROJESİ OCAK AYI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 412 “BENDEN İÇE DOĞA” ETWINNING PROJESİ ARALIK AYI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
-
Merve Okumuş 427 SAĞLIK İÇİN "BESLENME"
-
Merve Okumuş 470 SAĞLIK AVCILARI SAHADA UZMAN DAVETLERİMİZ
-
Nurcan HİMMETOĞLU 401 “10 PARMAĞIMDA 10 MARİFET KASIM AYI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADI”
-
Nurcan HİMMETOĞLU 583 "BENDEN İÇE DOĞA" KASIM AYI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADI
Z KUŞAĞI ÇOCUKLARINA WEB 2.0 ARAÇLARIYLA DİJİTAL ÖDEVLER
Yeni nesile yeni nesil ödevler...

Pandemi sürecinde uzaktan eğitim öğretmen ve öğrencilerimize teknolojiyi kullanmanın ve dijital okuryazarlık becerilerini kazanmanın önemini bir kez daha hatırlattı.
Bu bağlamda Kalkandere Ormanlı İlkokulunda 2/A sınıf öğretmeni Merve OKUMUŞ yürütücülüğünde Journey from Traditional Homework to Digital Homework with Web 2.0 Tools( Geleneksel Ödevlerden Dijital Ödevlere Web 2.0 Araçlarıyla Yolculuk) adlı proje yürütülmektedir.
Bu proje ile amacımız Z kuşağı olarak adlandırılan öğrencilerimize 21. Yüzyıl becerilerini kazandırmak, teknolojiyi doğru kullanmak ve dijital okuryazarlık alanında geliştirmektir.Klasik ev ödevlerinin yeni nesil öğrencilerimiz için çekiciliğini yitirdiği bu dönemde bu projeyle amacımız web 2.0 araçlarını öğrenmek ardından öğrencilerimize çeşitli ev ödevleri ile ve çalışmalarla öğretmektir.
Etiketler: