21. için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MİSAFİRİNİZ VAR RİZE MERKEZ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MİSAFİRİNİZ VAR
‘’Misafiriniz Var’’ projesi kapsamında bir öğrencimizin daha evine misafir olduk.

NEVİN ALBAYRAK
GELECEĞİN TEKNOLOJİSİ: ROBOTİK KODLAMA GELECEĞİN TEKNOLOJİSİ: ROBOTİK KODLAMA
Şevket Yardımcı İlkokulu Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, Young Guru Academy tarafından başlatılan Bilim Seferberliği kapsamında Rol Model Öğretmenler Programı eğitimlerine katılmaktadır. Bu kapsamda aldığı eğitimler ile okulumuzda Twin Bilim Setleri ile robotik kodlama çalışmaları yürütmektedir.

Cevahir KAYA
MİSAFİRİNİZ VAR MİSAFİRİNİZ VAR
Ev ziyaretlerimiz devam ediyor

Nursema Atagün,Pınar Gül ve Meryem Demircioğlu
OKUL ÖNCESİ YIL SONU ŞENLİKLERİNDE ÖĞRENCİLERİMİZ DOYASIYA EĞLENDİ OKUL ÖNCESİ YIL SONU ŞENLİKLERİNDE ÖĞRENCİLERİMİZ DOYASIYA EĞLENDİ
Temel Eğitimde 10 Bin Okul Projesi kapsamında düzenlenen "Okul Öncesi Yıl Sonu Şenlikleri"nin açılışı Müdürümüz Engin EMEN tarafından yapıldı.

Adem TÜRK
STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM) STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM)
STEMLE 21.yüzyıl eTwining Projemizde; Fen, Mühendislik, Teknoloji, Matematik gibi dört önemli disiplini bütünleştirerek gerçekçi, iş birliğine dayalı, düşünme ve problem çözme gibi öğrenme deneyimi kazandırmak istiyoruz.

Yeşim Telci
ETWİNNİNG ETWİNNİNG "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" PROJESİNDE SONA GELDİK
Ali Saruhan Anaokulu öğretmenlerinden Rukiye Sert ve öğrencileri ile birlikte dahil olduğu "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" eTwinning projesi sona ermiştir. Projede Türkiye, Polonya ve Azerbaycandan 12 ortak okul bulunuyor.

Rukiye Sert
MASTER OF SCIENCE EXPERIMENT ADLI E-TWINING PROJESİ İLE GELECEĞİN BİLİM İNSANLARI YETİŞİYOR MASTER OF SCIENCE EXPERIMENT ADLI E-TWINING PROJESİ İLE GELECEĞİN BİLİM İNSANLARI YETİŞİYOR
Türkiye'nin farklı illerinden 8 Fen Bilimleri öğretmeni 1 Matematik öğretmeni ile Ocak ayında faaliyetlerine başlayan projemiz Haziran ayı itibariyle etkinliklerini tamamladı.

Serdar Yazıcı
GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK
Öğrencilerimiz çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir.

Merve Okumuş
KOA KIDS WORLD İLE ETWINING  PROJELERİNE DEVAM EDİYORUZ KOA KIDS WORLD İLE ETWINING PROJELERİNE DEVAM EDİYORUZ
2019 Yılı Eylül ayında hayata geçirilen yurt içi ve yurt dışı ortaklarıyla devam eden eTwinning projesi , 2021 yılında KOA KİDS WORLD adıyla çalışmalarına devam ediyor.

Canan Aşık AVLUK
FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA) FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA)
Son yıllarda öne çıkan eğitim yaklaşımlarından biri olan Ters Yüz Öğrenme modeli ile öğrencinin 21. yüzyıl becerilerini kazandığı ve öğrenmenin üst düzeyde gerçekleştiği bilinmektedir. Ters yüz öğrenme modelinde ev ile okulun rolleri arasında bir değişme söz konusudur. Salgın dolayısıyla eğitim alanında meydana gelen değişmeler sonucunda, uzaktan eğitimin daha bir önem kazandığı günümüzde ters yüz öğrenme eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmanın önemli bir yoludur. Bu projede öğretmenler, uzaktan eğitim sürecini yönlendiren bir rehber konumunda olacak, öğrencilere Web 2.00 araçlarını kullanma becerileri ile donanacak, z kuşağı öğrencileri ile aynı dilde bir eğitim verme imkanı bulacaklardır. Ayrıca uzaktan eğitimin dezavantajlarını ters yüz ederek öğrenciler adına avantaja dönüştüreceklerdir.

Emine ÇİL
İMKB YARINLARA OKUYORUM 2021 İMKB YARINLARA OKUYORUM 2021
Okulumuz Müdür yardımcısı Belkıs DELİHASAN ve İngilizce öğretmeni Zeynep ÖZKARA KONUR'un başlatmış olduğu İMKBYARINLARAOKUYORUM2021 etkinliği ile uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerimizi kitap okuma alışkanlıklarını artırmak amaçlanmıştır.

Sırrı Atalay KARAMAN
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULUNDAN YENİ ETWİNNİNG PROJESİ KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULUNDAN YENİ ETWİNNİNG PROJESİ
Rize Küçükçayır Ortaokulu ile Ömer Halaç İşitme Engelliler okulunun öncülüğünde kurulmuş olan eTwinning projesine Türkiyenin 7 farklı bölgesinden 10 Türk öğretmen ve 6 Avrupa ülkesinden 8 öğretmen dahil olmuştur.

Derya KAYA USTA
EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ EVDEKİ FEN(A) İŞLER ETWINNING PROJEMİZ
Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir.

Elvan SEKBAN BİLGİN
EVLER BİLİMLE ŞENLENİYOR ETWINNING PROJEMİZ EVLER BİLİMLE ŞENLENİYOR ETWINNING PROJEMİZ
Öğrencilerimizin yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla tasarlanan projemiz farklı illerden öğretmenlerimizin katkılarıyla yürütülmektedir.

Elvan SEKBAN BİLGİN
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU  EVDEKİ FEN(A) İŞLER E TWİNNİNG PROJESİNİ KURDU KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULU EVDEKİ FEN(A) İŞLER E TWİNNİNG PROJESİNİ KURDU
Evdeki Fen(a) İşler eTwinning Projesi Küçükçayır Ortaokulu Fen Bilimleri öğretmeni Derya KAYA USTA ve Hasan Sağır İmam Hatip Ortaokulu Fen Bilimleri öğretmeni Elvan SEKBAN BİLGİN tarafından kurulmuştur. Projemize Rize ilinden katılan diğer kurumlar arasında ise Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezi fen bilimleri öğretmeni kıymetli Serdar YAZICI, Ömer Halaç İşitme Engelliler Ortaokulu fen bilimleri Öğretmeni kıymetli Duygu GÜMÜŞ, Pazar Fuat Ergenç Ortaokulu değerli Fen bilimleri öğretmeni Pınar MAŞEROĞLU yer almaktadır.

Derya KAYA USTA
Z KUŞAĞI ÇOCUKLARINA WEB 2.0 ARAÇLARIYLA  DİJİTAL ÖDEVLER  Z KUŞAĞI ÇOCUKLARINA WEB 2.0 ARAÇLARIYLA  DİJİTAL ÖDEVLER 
Yeni nesile yeni nesil ödevler...

Merve OKUMUŞ
KOA PARADİGMALAR BAŞLADI KOA PARADİGMALAR BAŞLADI
Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde eTwinning projesi olan yabancı ortaklı KOA PARADİGMALAR projesine başladılar .

Canan AŞIK AVLUK
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ
Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ  SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE
Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır.

Abdullah TOSUN
ROBOTICS IQ ETWINNING PROJEMİZİN ÇALIŞMALARI ROBOTICS IQ ETWINNING PROJEMİZİN ÇALIŞMALARI
Okulumuz öğretmenlerinde Pınar ÖZTÜRK 4 yaş öğrenci grubuyla ROBOTICS IQ eTwinning projesini gerçekleştirdiler.

BİNNUR KILIÇ
OKUMA SAATİ OKUMA SAATİ
Günde iki kere okuma saati yapıyoruz.

Özlem ABAY
RAMAZAN BULUŞMALARIMIZ SÜRÜYOR RAMAZAN BULUŞMALARIMIZ SÜRÜYOR
Sanal ortam üzerinden öğrencilerin istifade edeceği programlar düzenlemeye devam ediyoruz.

HIZIR SEFERİNOĞLU
"ÇÖZÜM OKUYOR"
“Kitaplar bilginin, erdemin, kalkınmanın ve daha nice yüksek değerlerin sembolüdür.” Öğrencilerimize değer katmak, onların kitap okuma kültürüne katkıda bulunmak amacıyla her akşam saat 20.00 – 21.00 arası ailece kitap okuyoruz.

ALİ HAŞİMOĞLU
ENGLISH LESSONS WITH WEB 2.0 TOOLS ENGLISH LESSONS WITH WEB 2.0 TOOLS
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak interaktif bir ders işledik.

ESRA AKTAŞ
PAZAR TOPLUM SAĞLIĞI MERKEZİ TARAFINDAN ÖĞRENCİLERİMİZE DİYABET SEMİNERİ PAZAR TOPLUM SAĞLIĞI MERKEZİ TARAFINDAN ÖĞRENCİLERİMİZE DİYABET SEMİNERİ
21.02.2020 Cuma günü Pazar Toplum Sağlığı Merkezi Görevlileri tarafından okulumuz çok amaçlı salonunda 5 ve 6. sınıf öğrencilerine Diyabet ve Sağlıklı Beslenme Konulu seminer verildi.

MUSTAFA KAPTAN
SURİYELİ AİLEMİZE MİSAFİR OLDUK. SURİYELİ AİLEMİZE MİSAFİR OLDUK.
İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün başlatmış olduğu #misafirinizvar projesi, Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu’nda 21.02.2020 tarihinde de tüm hızıyla devam ediyor.

Metin TERZİOĞLU
LEGO EDUCATION V3 ÖĞRENMEYE BAŞLADIK LEGO EDUCATION V3 ÖĞRENMEYE BAŞLADIK
Okulumuz Bilişim Teknoloji ve Yazılım dersi Destekleme ve Yetiştirme Kursunda ortaokul öğrencilerimiz Lego Educatıon V3 öğrenmeye başladılar.Rbot Kitinin legoları birleştirecekler ve sonra görsel bloklarla kodlama yapacaklar.

Hazal Merve VARLI
TÜBİTAK BİLİŞİM SÖYLEŞİLERİ TÜBİTAK BİLİŞİM SÖYLEŞİLERİ
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri kapsamında "21. Yüzyıl Becerileri Çoktan Seçmeli Maddelerle Ölçülebilir Mi?" başlıklı söyleşi gerçekleştirildi.

Ercan TEMİZ
Harika 8 Kitap Okuma Etkinliği Harika 8 Kitap Okuma Etkinliği
Necip Fazıl Kısakürek İmam Hatip Ortaokulu ailesi olarak her gün saat 20.30-21.00 arasında zamanı durduruyor, kitap okuyoruz. Kitap okumaya başlayan öğrencilerimizin velileri, birbirlerine "Biz başladık." mesajını atarak öğrencileri okuma saatine teşvik e

DOĞA YÜRÜYÜŞÜ VE ÇEVREYİ TANIMA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ VE ÇEVREYİ TANIMA
Çayeli Kaptanoğlu İlkokulu personeli seminer çalışmaları kapsamında 21.06.2019 tarihinde Çayeli Ağaran Şelalesi ve civarına doğa yürüyüşü ve yetişen bitkileri inceleme gezisi yaptı.

DOĞA YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİĞİ DOĞA YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİĞİ
21.06.2019 tarihinde okulumuzca doğa yürüyüşü etkinliği düzenlendi.Okul idaresi ve öğretmenler katıldı.Etkinlik Çayeli Aşıklar güzergahında yapıldı

ÇMTAL ÇAYELİ ORYANTİRİNG ETKİNLİĞİ ÇMTAL ÇAYELİ ORYANTİRİNG ETKİNLİĞİ
Mesleki çalışma planı doğrultusunda okulumuz oryantiring etkinliği yapılmıştır.

Halim PEHLİVAN