| Fotoğraf | Başlık |
|---|---|
![]() |
Eğitim; Toplumun İnşa Süreci Eğitim bireyin kendisini gerçekleştireceği yeterlilikleri kazanacağı yaşantılardan oluşan bir süreçtir. Kendisini gerçekleştirmek ne demektir, nasıl gerçekleşir, eğitim bu gerçekleştirme sürecine nasıl katkı sağlar? |
![]() |
Gönül Coğrafyamızın Gönüllü Elçileri Milletler dünya sahnesinde yol alırken yoldaki işaretlerini maddi ve manevi değerlerden seçerek hedeflerine ulaşırlar. Tarih yolculuğuna çıkan her ulus bu değerlerle yoğrulur, kendini bulur; millet olma yolunda hızla ilerler. |
![]() |
Avrupa ve İrsi Narsisizm Muhtemeldir ki dünyanın en şanslı şehirleri başlıklı bir sıralamada Roma, Paris, Madrid gibi nice şehirler kendilerine tepe pozisyonlarda yer bulur. Londra, Milan, Venedik ve Barcelona’nın da onlardan aşağı kalır yanı yok hani. |
![]() |
Akif ve Yeni Asımlara Orta Asya bozkırlarından coşkun bir nehir misali çağlar ötesinden günümüze gelen asil milletimiz İslamiyet’le şereflendikten sonra hızına hız, gücüne güç katmış geçtiği maveralarda insanlığa asr-ı saadetini yaşatmıştır. |
![]() |
Seyyah Uzunca bir vakittir ilm’ün nefs ’in çatısı altında ilim işçilerince, çokça yöntemle insan ve ruhu üzerine incelemeler, araştırmalar ve detaylı deneyler yapılır. |
![]() |
Öğretmen Olmak “Dünyanın en büyük mesuliyetine sahip insan muallimdir.” der Nurettin Topçu Maarif Davamız adlı eserinde. Devamında der ki; “Muallim sadece bir memur değildir, belki genç ruhları kendilerine mahsus manadan bir örs üzerinde döverek işleyen bir demircidir.” |
![]() |
Türkiye Yüzyılı: Eğitimde Medeniyet Değerlerine Bağlı Güçlü Nesiller İnsan felsefesinin bütünleşik noktasını oluşturan eğitim; zamanın ruhuna uygun değerler bütünü, birikimi ve tecrübeleri ışığında, gelecek nesilleri yarınlara ulaştırmayı amaç edinen dinamik bir süreçtir. |






