Fotoğraf | Başlık |
---|---|
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ 3 Yaş Minik Kalpler Sınıfımız Dilimizi zenginlikleri projesi kapsamında önce etkileşimli olarak Bir Yumağın Macerası kitabını okudu. Sonrasında çocuklar evden getirdikleri ip yumaklarıyla anne ve babalarının rehberliğinde kendi oyuncaklarını tasarladılar. Eda Nur YAZICI |
|
BİLİM VE TEKNOLOJİ HAFTASI ZENGİN ETKİNLİKLERLE KUTLANDI Bilim ve teknoloji haftası kapsamında okulumuz bilişim alanı öğrencilerinin hazırlamış olduğu projeler sergilendi. BAHAR DÜNDAR ÖKSÜZ, HATİCE ÜMRAN BEKAR, ADEM ŞEN, ADİL BEKAR |
|
ÇİÇEKLERİN DÜNYASI ETWİNNİNG PROJE ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR Okulumuz 2/Asınıfı öğrencilerinin yürüttüğü çiçeklerin dünyası eTwinning proje ekibi yeni yıl takvimlerini kendileri tasarladı. Name Kaya |
|
GÜLBAHAR HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ATIK MALZEMLERLE ZEKA OYUNLARI Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölüm öğrencileri atık malzemeleri yeniden değerlendirerek zeka oyunları tasarladı. Derya ATAY |
|
ATATÜRK ORTAOKULU KİTAP TANITIMI Gruplar halinde okuduğumuz kitapları görseller, materyaller ve kostümlerle tanıttık. Zeynep Emiralioğlu |
|
SÜMERDE YEŞİL DÖNÜŞÜM Sümer Öğrenci ve Öğretmenleri, Okul Serasında Bitki ve Sebze Yetiştirdi Emre Halisdemir |
|
SORUMLULUK VE ÖZDENETİM (ÇEDES) OKULUMUZDA ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA KIZILAY HAFTASI ETKİNLİKLERİ DÜZENLENDİ BETÜL YILMAZ |
|
TUTUM,YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASINDA MİNİKLERİMİZ KUMBARA TASARLADI Birikim kültürü ufak yaşlardan itibaren her öğrencimize kazandırmak istediğimiz değerlerimiz arasında geliyor. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR Haydi hep birlikte boşluğu dolduralım. Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencileri bugün boşluğu doldurabilmek adına çok keyifli ve faydalı bir etkinlik gerçekleştirdi. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM) STEMLE 21.yüzyıl eTwining Projemizde; Fen, Mühendislik, Teknoloji, Matematik gibi dört önemli disiplini bütünleştirerek gerçekçi, iş birliğine dayalı, düşünme ve problem çözme gibi öğrenme deneyimi kazandırmak istiyoruz. Yeşim Telci |
|
DIGIKIDS of DIGILIFE ETWINNING PROJE EKİBİ KENDİ KİTAP AYRAÇLARINI TASARLIYOR 2 ülke 11 okul öğrencisi küçük eTwinner web 2.0 aracı Canva ile kitap ayraçlarını tasarladı. Name Kaya |
|
OUR TOURISM POSTERS 8-A sınıfı ile 7. Ünitemizin sonuna geldik. Ünitemizin konusu ‘’Tourism’’ (Turizm) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik. Zeynep OĞUZ |
|
OKULDA 100. GÜNDE 100 YAŞINDA OLURSAK... Ormanlı İlkokulu 3A sınıfının yürüttüğü ve Ekim ayı itibari ile başlayan Sağlık Avcıları Sahada adlı eTwinning projesi sona yaklaşıyor. Merve Okumuş |
|
ETWINNING PROJEMİZE HEYECANLA BAŞLADIK Atma Dönüştür, Tasarımını Konuştur projesi başladı. Sibel Kaya |
|
YAMANTÜRK ORTAOKULUNDA SERAMİK EĞİTİMİ DEVAM EDİYOR Yamantürk ortaokulunda tasarım beceri atölyesinde öğrencilerin yoğun katılımıyla birlikte seramik kili ile unutulmaya yüz tutan seramik sanatı yaşatılmaya çalışılıyor. Atölyede keyifli bir ortamda hünerlerini sergileyen öğrencilerin yüzlerindeki mutlulukları görülmeye değer. AYHAN AVCI |
|
EL EMEĞİ KRAVATLARIMIZ 5-A sınıfı ile İngilizce dersinde 1. ünitemize başladık. Zeynep Demir |
|
EKOTİME KATIL ŞEHRİNİ İNŞAA ET ETWINNING PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ Proje etkinlikleri kapsamında öğrencilerimizle 5 aylık süreçte aktif olarak çalışılmıştır. Fadime ENGİNER |
|
Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE Z TAKIMI DİJİTAL EĞİTİMDE eTwinning projesi kapsamında yapılan etkinliklerimiz sayesinde öğrencilerimiz bu zorlu süreci biraz daha eğlenceli ve eğitici geçirmelerini sağlarken Dijital eğitimde gelişmelerine katkı sağladık. AYŞEGÜL AYAS |
|
DOĞAMIZ İÇİN TİŞÖRT TASARLADIK. Öğrencilerimiz doğamız için ellerindeki malzemeleri kullanarak yeni bir tişört tasarladılar. Fadime KARAASLAN |
|
GERİ DÖNÜŞÜM ALANLARI OLUŞTURMA Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et Projesi kapsamında öğrencilerimiz evlerindeki atık malzemeleri kullanarak geri dönüşüm kutuları tasarladılar. Ayşenur BAYRAKTAR |
|
TİŞÖRT TASARIM ETKİNLİĞİMİZ Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et Projesi kapsamında fidan dikiminde giymek için tişörtlerimizi tasarladık. Ayşenur BAYRAKTAR |
|
ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri, yürütmekte oldukları Her Hikaye Bir STEAM, eTwinning projesinin 4.Planını yüzyüze eğitim sürecinde tamamladılar Emine BARIŞ |
|
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ PERİSKOP TASARLIYOR Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri öğretmeni Büşra BUL koordinatörlüğünde kendi periskoplarını tasarladılar. RECEP ŞAMLIOĞLU |
|
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU "UZAKTAN EĞİTİMDE OKULUM BENİMLE "TASARIMLARIMIZ Evdeki Fen(a) İşler eTwinning proje takımımız, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak okulumuzu tasarladır. Derya KAYA USTA |
|
TASARIM BECERİ ATÖLYEMİZ DE AHŞAP ARABA YAPIM ETKİNLİĞİ 1A sınıfı öğrencilerimiz ahşap atölyemizde ahşap araba yapımı etkinliği gerçekleştirdiler. Merve DENİZ |
|
GECE GÜNDÜZ NASIL OLUŞUR? Bu sorunun cevabını somutlaştırmak adına artık materyallerden çocuklarla birlikte kostümler tasarladık, sanat etkinliği gerçekleştirdik. Neslihan KARAL |
|
DOĞADAN YARARLANDIK, KUKLA TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğadan yararlanarak kuklalar tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak kostümler tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
EVİMİZDEKİ KİTAP KÖŞEMİZ Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Uzaktan Eğitim Çocuklar Kitaplarla Yakın Temas " eTwinning projesi kapsamında evlerimizde keyifle kitap okuyacağımız kitap köşemizi tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ VE E-SÖZLÜĞÜ TASARIMI Yöresel Atasözlerinin Belirlenmesi, Modellenmesi, Karekodlu Yöresel Atasözleri Sözlüğü ve E-sözlüğü Tasarımı etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz yöresel atasözlerimiz öğrencilerimize modellendirilerek karekodlu yöresel atasözlerim sözlüğü ve e-sözlüğü oluşturuldu. Abdullah TOSUN |
|
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu. Abdullah TOSUN |
|
SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ile birlikte artsteps web 2.0 aracı üzerinde sanal sergimizi hazırladık. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğrenmiş olduğumuz oyunlardan bir diğeri Skippity zeka oyunu oldu. Abdullah TOSUN |
|
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar. Abdullah TOSUN |
|
J.O.C.A. TAKIMININ TEKNOLOJİ BİZİMLE ETKİNLİKLERİ... Kalkandere Çayırlı Ortaokulu J.O.C.A. eTwinning projesi etkinlikleri kapsamında çeşitli web-2 araçlarını kullanarak Hindistan-Tac Mahal temalı etkinliklerine devam ediyorlar. ZEYNEP HELLAÇ AKSU |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ Projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirmeyi amaçladığımız zeka oyunlarından ilk seçtiğimiz zeka oyunu "REVERSİ" oldu. Abdullah TOSUN |
|
ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR. Rize Kalkandere Çayırlı Ortaokulu 7-A sınıfı, eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında 10-25 Ekim kodlama haftasına katıldı. Zeynep Hellaç Aksu |
|
KENDİ OYUNUMU YAPIYORUM Covid-19 sebebiyle uzaktan eğitime devam ettiğimiz süreçte öğrencilerimiz geri dönüşüm malzemeleri kullanarak kendi oyunlarını tasarladılar. Abdullah TOSUN |
|
İLKOKUL SINIFLARIMIZDA 19 MAYIS ETKİNLİKLERİ 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı sebebi ile öğrencilerimiz tarafından çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Bu etkinlikleri bir başlık altında toplayarak paylaşmak istedik. Hasan ÖZTÜRK |
|
BANDIRMA VAPURU 1D sınıfı öğrencileri hayat bilgisi dersinde milli bayramlarımızı öğrendiler ve bu kapsam da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı konulu Bandırma Vapuru maketleri tasarladılar. Duygu ALTUN KAYA |
|
OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı veli okuma grubumuzla online kitap sohbetlerimiz devam ediyor. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
SAATLERİ ÖĞRENDİK Kurtuluş İlkokulu 1-B sınıfı öğrencileri sınıf öğretmenleri Mehtap ERSOY öncülüğünde evde saat tasarladılar. Mehtap ERSOY |
|
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı. Emine BARIŞ |
|
ATIK MALZEMELERDEN ULAŞIM ARAÇLARI SERGİSİ Doğuş Çay İlkokulu, 2-B sınıfı, öğretmenleri Emine Karali yönetiminde bir sergi hazırladı. SÜLEYMAN YILMAZ |
|
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ TASARIM KARTLARIMIZ... Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı olarak 8 Mart Dünya Kadınlar günü için rengarenk kartlar tasarladık. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
HAYVAN EVİ TASARLADIK E-twinning kapsamında Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri Projesine yönelik çalışmamız HAYVAN EVİ tasarımı yapıldı.tasarımlar Keşfet Yarat Geliştir işlem basamaklarına uygun uygulandı Derya ATAY |
|
BİLİŞİMLE ÜRETTİK MEB tarafından uygulanan Bilişimle Üretim Projesi ve ilimiz genelinde uyguladığımız KodlaRize Projesi kapsamında, Tinkercad platformu ile 5. Sınıflarımızla 3D tasarladığımız modelleri 3 boyutlu yazıcıdan bastık ve ilk ürünlerimizi aldık. Emine Ekşioğlu |
|
MIKNATIS İLE ARABA SÜRÜYORUM Mıknatısın çekim kuvvetini kullanarak oluşturulan düzenekte arabaların hareket etmesi sağlandı Yasemin KOÇAN YANGIN |
|
ÇİKOLATA YAPIM ÇALIŞMAMIZ Anasınıfı ve ilkokul öğrencilerimiz yaparak-yaşayarak öğrenme kapsamında işin uzmanlarından çikolata yapımının aşamalarını, kullanılan malzemeleri, sağlıklı ve sağlıksız çikolataların ayrımının yapılma yollarını öğrenerek kendi çikolatalarını tasarladı ve ailelerine de hediye olarak götürdü. Aytekin BEKTAŞ |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR 5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar. Ebru SADIKOĞLU |
|
3 BOYUTLU ÇİZİM VE UYGULAMALAR Pazar MTAL Sivil Havacılık Alanı 11-S öğrencileri ile beraber 3 boyutlu ortamda, 3B karakterler kullanılarak oyun tasarlamayı ve programlamayı kolay hale getiren Microsoft tarafından geliştirilmiş görsel bir programlama dili olan Kodu ile kendi oyun evrenimizi tasarladık ve karakterlere komutlar verip kendi oyun senaryolarımızı kurguladık. Programlama ve algoritma mantığını kullanarak, görsel animasyonlar ve üç boyutlu tasarım yaptık Burak TURGUT |
|
MİNİKLERLE MAKER ÇALIŞMASI Meraklı minikler sınıfı #RobotikKodlama dersinde St. Thomas "Yumuşak Devre" etkinliği yaptılar. Emine SARAÇ |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
KİTAP AYRACI TASARLAMA ETKİNLİĞİMİZ... Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı Bibliyofiller kitapla büyüyen nesiller grubu olarak kitap sohbetlerimizin üçüncüsünü Rize Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezinde gerçekleştirdik. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
SIFIR ATIK EĞİTİM PROJESİ .. Mustafa DURAN |
|
MİNİK YÜREKLERDEN DEV KAMPANYA MESUT KARAOĞLU İLKOKULU Ahmet TUTAN |
|
KENDİ CEP TELEFONLARIMIZI TASARLADIK! 8. sınıf öğrencilerimizle kendi telefonumuzu kendimiz tasarladık. Zeynep Demir |
|
SAATLERE HAYAT VERDİK Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 5. Sınıflarda ingilizce dersimizde saatler konumuzla ilgili olarak öğrencilerimiz birbirinden güzel farklı farklı şekillerde saatler tasarladılar. ESRA AKTAŞ |
|
BİRLİKTE DAHA KOLAY .. Mustafa DURAN |
|
YEŞEREN AĞAÇ Şimdi Yeşillendi.. Mustafa DURAN |
|
YEŞEREN AĞAÇ 2/G sınıf öğretmeni Asiye KARAMAN çocuklara kitap okuma alışkanlığı kazandırıp onları kitap okumaya teşvik edecek bir etkinlik tasarladı. Mustafa DURAN |
|
ÖZGÜN MÜZİK ALETLERİMİZ RAFLARDA Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte Fen Bilimleri dersinde ses konusunda kendi müzik aletlerini tasarladılar. |
|
ŞİŞELERDEN BOWLİNG OYUNU TASARLADILAR TOBB İlkokulu 1-B Sınıfı öğrencileri 2023 Eğitim Vizyonu tasarım beceri atölyeleri kapsamında bowling oyunu tasarladılar. |
|
HAYALİMİZDEKİ EVLER Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte hayallerindeki evleri tasarladılar. |
|
ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR) 7.sınıf öğrencilerimizle çevre dostu bez çantalar tasarladık ve alışverişlerimizde kullandık. |
|
HAYAL ÖTESİ BİR ÖĞRETİM MATERYALİ Hayal kurmanın tavanı yoktur. |
|
TEKNOLOJİYİ SINAVLARLA BULUŞTURDUK. Son zamanlarda gündemde olan gözetmensiz sınavlardaki geçerlilik sorununu çözme amacıyla teknolojik imkanların desteğiyle zaman ve mekan sınırı olmayan sınavlar tasarladık, uyguladık ve bu uygulama verilerini bilimsel bir makaleye dönüştürdük. |
|
MAKİNE BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ KÜÇÜLTÜLMÜŞ BANDIRMA VAPURU TASARLADI Makine Bölümü öğrencilerimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ev Spor Bayramı nedeniyle tasarladığı Bandırma Vapuru çok ilgi gördü. |
|
KUŞLAR İÇİN YUVA YAPTIK Okulumuz 3-A Sınıfı Öğretmeni Edip COŞGUN ve beraberindeki öğrenciler kuşlar için yuva tasarladılar. |
|
KENDİ ÜRETTİĞİMİZ TAŞITLAR YOLLARDA Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte hayallerindeki ulaşım araçlarını tasarladılar. |
|
TEKNOLOJİK ÜRÜNLER TASARLIYORUZ Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte teknolojik ürünler tasarladılar. |
|
RADYO TV BÖLÜMÜ 3D ARABA TASARIMI Radyo TV bölümü 11. sınıf öğrencisi İlhan ARI, kendi uğraşlarıyla Nesne Canlandırma dersinde 3DS MAX programı ile Lamborghini tasarladı. |
|
SAATLER Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR, matematik dersinde saatler konusu ile ilgili öğrencilerine karton tabaktan saat yaptırdılar. |
|
EVRENE YOLCULUK Ambarlık ilkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, Hayat Bilgisi dersi kapsamında yer alan konuyu somutlaştırmak için bir materyal tasarladı. |
|
TELESKOBUM ŞEKİL, ÖNÜMDEN ÇEKİL Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ öğrencilerinin uzay merakını arttırmak için öğrencileriyle birlikte teleskop tasarladı. |
|
EĞİTİCİ OYUNCAK TASARLIYORUM Anbarlık İlkokulu Anasınıfı Öğretmeni Neslihan ZEYVELİ , öğrencileriyle birlikte tasarladığı oyun ve oyuncaklarla okul ortamını daha eğlenceli hale getiriyor. |
|
ÜLKEMİ TANIYORUM 2.sınıf öğretmeni Hümeyra KAYA ve öğrencileri, Hayat Bilgisi dersi içerisinde yer alan “Ülkemizde Hayat” temasındaki kazanımlara ulaşmak için tasarladıkları etkinlik ve oyunlarla eğlenceli ve etkili bir öğrenme ortamı oluşturdular. |
|
YERLİ VE MİLLİ Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR tarafından hayat bilgisi dersi kapsamındaki acil durumlarda aranacak numaralar konusu ile ilgili tasarladıkları telefonlarla pratik yapma. |
|
MISS ve MISSES ANBARLIK ROBOT GÜZELLİK YARIŞMASI Anbarlık İlkokulu 2-A ve 2-B sınıfı öğrencilerinden geometrik şekilleri kullanarak bir robot tasarlamaları ve robotlarına bir isim vermeleri istendi. |
|
ETKİNLİK DAVETİYEMİZİ ÖĞRENCİMİZ TASARLADI Okulumuzda yapılan sosyal kültürel etkinliklerin davetiyeleri okulumuz öğrencileri tarafından tasarlanmaktadır. |