Fotoğraf | Başlık |
---|---|
PROJEMİZİN YUNAN EKİBİNDEN OKULUMUZA GELEN SÜRPRİZ KARTLAR Okulumuz 2/A sınıfı öğrencilerinin yürüttüğü CineMagic eTwinning projesi kapsamında Serres 4. İlköğretim Okulu öğrencilerinden okulumuza kartlar gönderildi. Within the scope of the CineMagic eTwinning project carried out by the 2/A class students of our school, cards were sent to our school from the students of Serres 4th Primary School. Name Kaya |
|
RİZE İSTİKLAL İLKOKULU I LEARN THROUGH ART ETWINNING PROJESİ İstiklal İlkokulu 4-E sınıfı öğrencileri yeni bir projeye başladı. Proje süresince sanat ağırlıklı çalışmalar yaparak hem öğrenip hem eğlenecekler. FİLİZ GEDİK ERSOY |
|
ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (PANİK YAPMA İLKYARDIM YAP) Ardeşen MTAL öğrencileri, Dont panic give first aid !projesiyle her ay yapılan çalışmalarla veli ve öğrencilere ilkyardım konusunda farkındalık kazandırılıyor. Derya ATAY |
|
CODE LEARN ENJOY PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA kuruculuğunda öğrencilere temel düzey kodlama becerileri kazandırma amaçlı Code Learn Enjoy adlı eTwinning projesi başladı. Cevahir KAYA |
|
GELENEKSEL ÖDEVLERDEN DİJİTAL ÖDEVLERE YOLCULUK Öğrencilerimiz çeşitli web 2.0 araçlarını kullanarak pandemi sürecindeki dezavantajları avantaja çevirmiştir. Merve Okumuş |
|
FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA) Son yıllarda öne çıkan eğitim yaklaşımlarından biri olan Ters Yüz Öğrenme modeli ile öğrencinin 21. yüzyıl becerilerini kazandığı ve öğrenmenin üst düzeyde gerçekleştiği bilinmektedir. Ters yüz öğrenme modelinde ev ile okulun rolleri arasında bir değişme söz konusudur. Salgın dolayısıyla eğitim alanında meydana gelen değişmeler sonucunda, uzaktan eğitimin daha bir önem kazandığı günümüzde ters yüz öğrenme eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmanın önemli bir yoludur. Bu projede öğretmenler, uzaktan eğitim sürecini yönlendiren bir rehber konumunda olacak, öğrencilere Web 2.00 araçlarını kullanma becerileri ile donanacak, z kuşağı öğrencileri ile aynı dilde bir eğitim verme imkanı bulacaklardır. Ayrıca uzaktan eğitimin dezavantajlarını ters yüz ederek öğrenciler adına avantaja dönüştüreceklerdir. Emine ÇİL |
|
JIGSAW PUZZLE ETKİNLİĞİMİZ Can You Say? isimli eTwinning projemizin 5. ayındayız. Zeynep Demir |
|
QUİZİZZ KARMA OKUL TAKIMLARI TURNUVAMIZ Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ve öğrencilerimizden karma karma okul takımları yapılarak quizizz web 2.0 aracı üzerinden karma okul takımları turnuvamızı gerçekleştirdik. Abdullah TOSUN |
|
GÜVENLİ İNTERNET KULLANMA WEBİNARI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımıza ve projemizde yer alan öğrencilerimize Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda görevli Sayın Aydın ÇATAK hocamız tarafından güvenli internet kullanma eğitimi verildi. Abdullah TOSUN |
|
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu. Abdullah TOSUN |
|
5.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ İNGİLİZCE DERSİNDE EVLERİNİ VE ODALARINI TANITTI Listening,learning ve speaking aşamalarının İngilizce öğretiminde önemli bir yerinin olduğu herkesin takdiridir. Hamidiye Çözüm Koleji olarak öğrencilerimizin mutlaka bir yabancı dili konuşabilmesi için çaba gösteriyor ve etkinliklerimizi öğrencilerimizin sosyal hayatta yabancı dili akıcı bir şekilde kullanabilmeleri adına planlıyoruz. RECEP ŞAMLIOĞLU |
|
SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ile birlikte artsteps web 2.0 aracı üzerinde sanal sergimizi hazırladık. Abdullah TOSUN |
|
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar. Abdullah TOSUN |
|
MANGALA TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimizle mangala turnuvası düzenlendi. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında nim zeka oyunun aşamalarını tamamlayarak nim zeka oyunu turnuvası gerçekleştirildi. Abdullah TOSUN |
|
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında web 2.0 araçlarını etkin kullanmaya devam ediyoruz. Abdullah TOSUN |
|
GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında hazırlamış olduğumuz plan doğrultusunda öğrenciler tarafından zeka oyunlarının araştırılmasını, sunumlar hazırlayarak sunumların gerçekleştirilmesini, öğrenilmiş zeka oyunlarının tasarlanmasını ve tasarlanan oyunlar ile aile üyelerinden biriyle oynayarak ona da oyunun öğretilmesini yani öğrencilerin öğrenmiş oldukları bilgileri başkaları ile paylaşmalarını sağlıyoruz. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ekibi öğrencilerimiz arasında kura usulü belirlenen takımlar arasında online reversi ve mangala turnuvası düzenlendi. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA "REVERSİ ZEKA OYUNU" Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz zeka oyunlarının yaparak yaşayarak öğretimine başladık. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır. Abdullah TOSUN |
|
UZAKTAN EĞİTİME HEYECANLI BİR GİRİŞ... Kalkandere Çayırlı İlkokulu 4.sınıflarımızla İngilizce dersi tamamlayıcı programımızı gerçekleştiriyoruz. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
E TWINNING KHARİ BULBUL VE ÇİÇEK ÇALIŞMASI Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,pandemi döneminde evde öğrencileriyle ,Azerbaycan ,Ukrayna ve Türkiye Ortaklı projeleri SMART KIDS Kapsamında Azerbaycan da bulunan Khari bulbul çiçeğini çizme ve Çeşitli çiçek resimleri yapma ve tanıma çalışması yapıldı. Emine BARIŞ |
|
E-TWINNING PROJESİ ÇİÇEK TANITIMI E twinning kapsamında SMART KİDS projesine yönelik evde kaldığımız sürece yaptığımız etkinlikler çiçeklerin resmi yapılarak tanıtıldı ayrıca AZERBAYCANA özgü olan KHARİBULBUL çiçeği resmedildi Derya ATAY |
|
ERASMUS+ PROGRAMIMIZIN 3. HAREKETLİLİĞİNİ BAŞARIYLA TAMAMLADIK Erasmus+ Programı kapsamında yürütmekte olduğumuz İnnovation and Mobile Learning projemizin LTT3 faliyetini Bulgaristan'da gerçekleştirdik. Aydın MERTAYAK |