![](images/avatar/0.jpg)
Emine BARIŞ
- Tarih: 4.05.2020Okunma: 498
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 56 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 64 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 243 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 85 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 176 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 135 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 487 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1055 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 993 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 418 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
E TWINNING KHARİ BULBUL VE ÇİÇEK ÇALIŞMASI
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,pandemi döneminde evde öğrencileriyle ,Azerbaycan ,Ukrayna ve Türkiye Ortaklı projeleri SMART KIDS Kapsamında Azerbaycan da bulunan Khari bulbul çiçeğini çizme ve Çeşitli çiçek resimleri yapma ve tanıma çalışması yapıldı.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/etkinlik_foto/dosya_202005132353202.jpg)
SMART KIDS etwinning projesi kapsamında mayıs ayı çalışmalarından olan Khari bulbul çiçeği çizme ve çeşitli çiçek resimleri (gül,lale, menekşe,orkide, papatya,sümbül,ayçiçeği...) katlama,kesme-yapıştırma,resmini çizme, gibi çeşitli yöntemlerle evde öğrenciler tarafından ailelerin desteği ile yapıldı.Öğretmen tarafından learningapps ile hazırlanan çiçek ve sayı eşleme oyunu da evde öğrenciler tarafından çiçekleri tanıma etkinliği olarak yapıldı.Öğrencilerin çiçekleri tanıması , sözel olaral ifade etme ve farkındalık kazanması hedeflerimiz arasındadır.
Etiketler: