Emine BARIŞ
- Tarih: 4.05.2020Okunma: 445
Okuldan Benzer Haberler
-
Emine BARIŞ 192 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 36 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 106 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 75 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 410 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 879 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 843 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 369 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 445 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
-
Emine BARIŞ 496 HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI
E TWINNING KHARİ BULBUL VE ÇİÇEK ÇALIŞMASI
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,pandemi döneminde evde öğrencileriyle ,Azerbaycan ,Ukrayna ve Türkiye Ortaklı projeleri SMART KIDS Kapsamında Azerbaycan da bulunan Khari bulbul çiçeğini çizme ve Çeşitli çiçek resimleri yapma ve tanıma çalışması yapıldı.
SMART KIDS etwinning projesi kapsamında mayıs ayı çalışmalarından olan Khari bulbul çiçeği çizme ve çeşitli çiçek resimleri (gül,lale, menekşe,orkide, papatya,sümbül,ayçiçeği...) katlama,kesme-yapıştırma,resmini çizme, gibi çeşitli yöntemlerle evde öğrenciler tarafından ailelerin desteği ile yapıldı.Öğretmen tarafından learningapps ile hazırlanan çiçek ve sayı eşleme oyunu da evde öğrenciler tarafından çiçekleri tanıma etkinliği olarak yapıldı.Öğrencilerin çiçekleri tanıması , sözel olaral ifade etme ve farkındalık kazanması hedeflerimiz arasındadır.
Etiketler: