Fotoğraf | Başlık |
---|---|
E-TWINNING: NO WASTE FOR TOMORROW İngilizce Öğretmenimiz Muazzez Tikbaşın kurumumuzda “No Waste For Tomorrow (Yarın için Sıfır Atık)" ismi ile yürüttüğü eTwinning projesinde etkinliklere devam edildi. MUAZZEZ TİKBAŞ |
|
GÜLBAHAR HATUN MTAL ÖĞRENCİLERİ "ART JOURNEY IN RECYCLİNG" ETWİNNİNG PROJESİYLE GERİDÖNÜŞÜM FARKINDALIĞI KAZANIYOR Gülbahar Hatun Mtal öğrencileri "Art Journey In Recycling" eTwinning projesiyle geridönüşümün doğaya faydaları konusunda farkındalık kazanıyorlar. atıkları kullanarak yeniden kullanabilir eşyalar üretiyorlar aynı zamanda proje çalışmalarını anlatan afiş kitap ayracı tasarlayarak toplumsal farkındalık oluşturuyorlar. Derya ATAY |
|
ORGANİK HABER Okulumuzda başlatmış olduğumuz organik üretim ve tüketim bilinçlendirme faaliyetleri kapsamında Rize İl Tarım ve Orman Müdürlüğünden yetkilileri konu hakkında öğretmen ve öğrencilerimizi bilgilendirmeleri için okulumuza davet ettik. Veliköy Uzun Mustafa Kopuz İlkokulu Öğretmenleri |
|
ARDEŞEN MTAL (LETS RECYCLE THE WORLD! ) ETWİNNİNG PROJESİYLE AVRUPA KALİTE ETİKETİ ALDI LETS RECYCLE THE WORLD! eTwinning projesi kapsamında geridönüşüm farkındalığı kazanarak Avrupa kalite etiketi almaya hak kazandı. Derya ATAY |
|
KOMPOST YAPIYORUZ Sıfır atık kapsamında bitkisel atıkları ele aldık. Doğal gübre oluşumunda bitkisel atıkların etkisini konuştuk. Gözlem yapabileceğimiz bir materyal oluşturduk. Serap Çelik |
|
GÜLBAHAR HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ATIK MALZEMLERLE ZEKA OYUNLARI Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölüm öğrencileri atık malzemeleri yeniden değerlendirerek zeka oyunları tasarladı. Derya ATAY |
|
ARDEŞEN MTAL (LETS RECYCLE THE WORLD! ) ETWİNNİNG PROJESİYLE ULUSAL KALİTE ETİKETİ ALDI LETS RECYCLE THE WORLD! eTwinning projesi kapsamında geridönüşüm farkındalığı kazanarak ulusal kalite etiketi almaya hak kazandı. Derya ATAY |
|
ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (LETS RECYCLE THE WORLD! ) Ardeşen mtal öğrencilerinin dahil olduğu LETS RECYCLE THE WORLD! etwinning projesiyle yeniden değerlendirilebilecek atıkların çeşitli süreçlerden geçirilerek tekrar üretim sürecine dahil edilmesi hedeflenmektedir. Derya ATAY |
|
DOĞAYI KORUMA-ÇEVRE BİLİNCİ DEĞERLER EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİ ESMA ÖZMEN |
|
ARDEŞEN MTAL ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜM ÖĞRENCİLERİ ATIKLARLA OLUŞTURDUKLARI OYUNCAKLARI ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNE SERGİLEDİ Ardeşen MTAL 10/C (Çocuk Gelişimi Bölümü) sınıfı öğrencileri Oyun Oyuncak Atölyesi dersi kazanımlarına yönelik Atık Malzemelerle oluşturdukları oyuncakları Anasınıfı öğrencilerinin oynaması için, uygulamalı eğitimle sergilediler Derya ATAY |
|
GERİ DÖNÜŞÜM VE SIFIR ATIK Öğrencilerimize çevre bilincini kazandırmak amacıyla geri dönüşüm ve sıfır atık konusunda program yapıldı. Marife ÖZAY |
|
ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Sıfır atık kapsamında başlattığımız Atma Dönüştür Tasarımını Konuştur projemizi tamamladık. Sibel Kaya |
|
ATMIYORUZ DOĞAYA GERİ VERİYORUZ. Benden İçe Doğa e Twinning projemizin Şubat ayı etkinliklerine "ATMIYORUZ DOĞAYA GERİ VERİYORUZ" diyerek başladık. "Sosonun Kompost Kitabı" hikayesini okuyarak başladığımız etkinlik sürecini kompostla tamamlayarak yaparak yaşayarak öğrenme ortamı oluşturduk. Kitabımız sayesinde çöp sandığımız evsel atıkların doğamız ve toprakta yaşayan canlılar için önemini kavramış olduk. Bizler de doğamızı korumak, sahip çıkmak adına bir hafta boyunca evimizde biriktirdiğimiz çeşitli evsel atıkları okula getirerek kompost yaptık. Bu sayede doğanın bizlere verdiklerini ona geri vererek bu dönüşüme katkı sağlayabileceğimizi öğrendik. ESRA SİPAHİOĞLU |
|
OKULUMUZDA SIFIR ATIK SEFERBERLİĞİ Sıfır Atık Projesi kapsamında toplanan atıklarımızı Rize Belediyesine teslim ettik. MELİKE ŞENGÜL |
|
6 PROJEMİZ ERZURUM BÖLGE FİNALLERİNDE Haberal Vakfı Yaşar ve Medine Haberal Ortaokulu olarak Erzurumda Okulumuzu, İlçemizi ve İlimizi 6 Proje ile temsil ediyoruz. Yavuz ERTENLİ |
|
EKOTİMLERİMİZİN GERİ DÖNÜŞÜM KUTULARI Ekotime Katıl Şehrini İnşa Et projemizde, öğrencilerimiz doğayı korumak için çalışıyor. Seher Sayın |
|
HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ kurucusu olduğu Her Hikaye Bir STEAM projesi , Mart ayı ortak Hikaye ve Plan uygulamalarını , öğrencileriyle yüz yüze gerçekleştirdi. Emine BARIŞ |
|
ÇAY DA AVRUPA KALİTE ETİKETİ Çay ilkokulu Anasınıfı öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri yürüttükleri 2 eTwinning projesinden Avrupa kalite etiketi alarak başarmanın haklı gururunu yaşadılar. Emine BARIŞ |
|
ETWINNING PROJELERİYLE GELEN KALİTE ETİKETLERİMİ 2019-2020 eğitim yılında yürüttüğümüz 3 projedende ulusal ve avrupa kalite etiketi aldık Derya ATAY |
|
OKULUM TEMİZ Okulları birlikte açacağız . Ekrem ÇEPNİ |
|
ÇAY' DA ETWİNNİNG KALİTE ETİKETİ Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılında,velilerin desteği ve öğrencilerin aktif katılımı ile yürüttüğü 3 projesinden Ulusal Kalite Etiketi aldı. Emine BARIŞ |
|
ETWİNNİNG PROJE ÖDÜLLERİ Vakıflar İlkokulu ana sınıfı F şubesi öğrenci ve velileriyle yürütülen 3 projeden de 3 kalite etiketi geldi: Sıfır Atıkla Kodluyorum, Smart Kids ve Minik Ellerle Sanata Dokun projeleri Derya ATAY |
|
Çayeli Merkez Anaokulu 5 Yaş B şubesi öğretmeni Cansu KESKİN, öğrencileri ile birlikte "Doğaya Atma, Çöpe At" e-Twinning projesini uyguladılar. Daha yaşanılası bir dünya için doğayı koruma bilinciyle dolu nesiller yetiştirmek oldukça önemlidir. Bu önem doğrultusunda okulumuzda proje için çalışmalar gerçekleştirilmiştir. BİNNUR KILIÇ |
|
SIFIR ATIKLA KODLUYORUM -9 MAYIS E-TWINNING GÜNÜ Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,Sıfır Atıkla Kodluyorum etwinning projesi kapsamında 9 Mayıs etwinning gününe özel ,etwinning logosuna ulaşma Kodlama çalışmasını evde öğrencileriyle yaptı. Emine BARIŞ |
|
9 MAYIS E-TWINNING GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ E twinning kapsamında Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında 9 Mayıs e-Twinning günü etkinliği için labirent kodlama çalışması yaptı. e-Twinning 'in 11. yılına özel Kodlama projemiz çerçevesinde labirent kodlama yapıldı Derya ATAY |
|
SIFIR ATIKLA KODLUYORUM 23 NİSAN COŞKUSU Çay İlkokulu Okul Öncesi öğretmeni Emine BARIŞ,Sıfır Atıkla Kodluyorum e twinning projesi kapsamında 23 Nisan coşkusunu,kutlamasını evde yapıyor. Emine BARIŞ |
|
EVSEL ATIKLAR VE GERİ DÖNÜŞÜM ETKİNLİKLERİMİZ e-Twinning kulübü olarak yürütmekte olduğumuz "Children of the same sea" adlı projemizde evde vakit geçirmekte olduğumuz bu günlerde evsel atıklar ve bunların geri dönüşümünü destekleyici etkinlikler yaptık. Vedat MAZGAL |
|
kürdanla kodluyorum Evde Kal sürecinde ,Sıfır Atıkla Kodluyorum e twinning projesinin Nisan ayı çalışmasını,Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış'ın desteği ile , ailelerin hazırladığı materyallerle, öğrenciler başarılı bir şekilde Kürdanlarla kodlama çalışmasını tamamladı. Emine BARIŞ |
|
HARFLERLE ORTAK ÜRÜN OLUŞTURMA ETKİNLİĞİ Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,e twinning projesi Sıfır Atıkla Kodluyorum proje ortaklarıyla evde öğrencileriyle proje ismini kodlayarak ortak ürün oluşturdular. Emine BARIŞ |
|
KÜRDANLARLA KODLAMA ÇALIŞMASI E twinning kapsamında Sıfır Atıkla Kodluyorum projesine yönelik bu ayki çalışmamız KÜRDANLARLA KODLAMA çalışması evde öğrencilerimiz etwinning projelerine devem ederek uzaktan eğitimi bol kazanım elde ederek geçiriyorlar Derya ATAY |
|
SIFIR ATIKLA KODLUYORUM ETWINNING PROJESİ E twinning kapsamında Sıfır Atıkla Kodluyorum projesine yönelik bu ay ki çalışmamız artık evalarla proje ismimizin harflerini kodladık Projemizin ortak ürünü olarak artık evalarla harf kodlamasını verilen kodlara uygun kareleri evalarla kapatarak kodlama çalışması tamamlandı Derya ATAY |
|
SIFIR ATIK SEMİNERİ Atıkların geri dönüşüm ve geri kazanım süreci içinde değerlendirilmeden bertarafı hem maddesel hem de enerji olarak ciddi kaynak kayıpları yaşanmasına neden olmaktadır. Dünya üzerindeki nüfus ve yaşam standartları artarken tüketimde de kaçınılmaz şekilde bir artış yaşanmakta ve bu durum doğal kaynaklarımız üzerindeki baskıyı artırarak dünyanın dengesini bozmakta, sınırlı kaynaklarımız artan ihtiyaçlara yetişememektedir. Bu durum göz önüne alındığında, doğal kaynakların verimli kullanılmasının önemi daha da ortaya çıkmaktadır. Bu nedenledir ki son yıllarda tüm dünyada sıfır atık uygulama çalışmaları hem bireysel hem kurumsal hem de belediye genelinde yaygınlaşmaktadır. Mahmut Dertli |
|
ETWİNNİNG PROJESİ SIFIR ATIKLA KODLUYORUM -RENKLİ ŞİŞE KAPAKLARI İLE KODLUYORUM Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ rehberliğinde,Sıfır Atıkla Kodluyorum e twinning projesi ,Mart ayı ikinci çalışması Renkli şişe kapakları ile kodlama çalışması yapıldı. Emine BARIŞ |
|
ŞİŞE KAPAKLARI İLE KODLUYORUM Çay İlkokulu ,Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ rehberliğinde ,Sıfır Atıkla Kodluyorum etwinning projesi Mart ayı ilk çalışması şişe kapakları ile kodlama çalışması, öğrenciler tarafından eğlenerek uygulandı. Emine BARIŞ |
|
ÇÖP KOVASI OLMAYAN OKUL UYGULAMASI ÇAYELİ ANADOLU LİSESİ NDE Sıfır Atık Projesi kapsamında Çayeli Anadolu Lisesi olarak 3 yıldır yürütmekte olduğumuz Geri Dönüşüm, 1 yıldır yürüttüğümüz Sıfır Atık projesi kapsamında yeni bir uygulama başlattık. CENGİZ AZMAN |
|
ÇÖP KUTUSU OLMAYAN OKUL "ÇÖP KUTUSU OLMAYAN OKUL" Hüseyin ŞAHİN |
|
"DOĞADAN DOĞALA, YUMURTALAR SOFRADA" Rize Çözüm Koleji olarak “Sıfır Atık Projesi” kapsamında; atıkların çevreye ve canlılara verdiği zararları, atık oluşum sebeplerinin gözden geçirilerek atık oluşumunun minimize edilmesi, zarar oluşturacak davranışların düzeltilmesine dair gerekli bilgilendirmeler yapılarak, öğrencilerimizle birlikte örnek çalışmalar gerçekleştirildi. ALİ HAŞİMOĞLU |
|
ŞİŞE KAPAKLARIYLA KODLAMA E-twinning kapsamında Sıfır Atıkla Kodluyorum projesine yönelik Kodlama çalışması yapıldı. Derya ATAY |
|
eTwinning PROJEMİZ ŞUBAT ETKİNLİĞİ 3. Sınıf Öğretmenimiz Ahmet BAŞ ve öğrencilerimizin ortak olarak yürüttüğü çok uluslu eTwinning projemiz "Doğaya Dost Dokunuşlar" projemizin Şubat ayı etkinliklerini tamamladık ve okulumuz adına Twinspace'e yükledik. Aytekin BEKTAŞ |
|
E twinning RENKLİ ŞİŞE KAPAKLARIYLA KODLAMA E twinning kapsamında Sıfır Atıkla Kodluyorum projesine yönelik bu ayki çalışmamız RENKLİ ŞİŞE KAPAKLARIYLA KODLAMA çalışmasıyla atık malzeme olan şişe kapaklarını renklendirerek uygulandı. Derya ATAY |
|
E TWİNNİNG PROJE SUNUMUZ İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar KOÇAK,Şube Müdürü Selçuk TORPİL ve koordinatörü Özge BEYAZ,Çay İlkokulu, Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ 'ı sınıfında ziyaret etti. EMİNE BARIŞ |
|
e Twinning PROJELERİ ORTAK NOKTASI RİÇEV Rize Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri , e-Twinning Projeleri MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN Şubat ayı Atık Materyallerle Oyuncak Yapımı Atölye Çalışması,SIFIR ATIKLA KODLUYORUM ,Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri projelerinin ortak noktası olan GERİ DÖNÜŞÜM ÜRÜNLERİNİ yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak amacı ile Vakıflar İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Derya ATAY ve öğrencileriyle RİÇEV'e gezi yapıldı. EMİNE BARIŞ |
|
eTwinning PROJE SERGİMİZ eTwinning projelerimizi tanıtmak amaçlı sınıfımızı İl Milli Eğitim Müdürümüz Yaşar KOÇAK ve Şube Müdürümüz Seçuk TORPİL ziyaret ederek uyguladığımız üç proje hakkında bilgi aldılar. Derya ATAY |
|
KOLYEMİ KODLUYORUM ATÖLYE ÇALIŞMASI Etwinning kapsamında SIFIR ATIKLA KODLUYORUM projesinin bu ay ki çalışması "Kolyemi Kodluyorum" atölye çalışmasında çocuklar hem sayı hem renk hemde kodu kullanarak kolye oluşturdular Derya ATAY |
|
ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK Minik Ellerle Sanata Dokun Sıfır Atıkla Kodluyorum ve Okul Öncesi STEM Etkinlikleri projelerinin ortak amacı olan atık ürünleri geri dönüşüm süreçlerini daha yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak için Çay İlkokulu anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleriyle birlikte düzenlendi Derya ATAY |
|
E-TWİNNİNG SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,PERDE MANDALLARI İLE KODLUYORUM Rize Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,e-twinning projesi Sıfır Atıkla Kodluyorum Şubat ayı ikinci kodlama çalışması perde mandalları ile kodluyorum çalışmasını Çalışkan Arılar öğrencileriyle yaptı. EMİNE BARIŞ |
|
E-TWİNNİNG SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,KOLYEMİ KODLAYARAK TASARLIYORUM Çay İlkokulu,Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,e-twinning projesi Sıfır Atıkla Kodluyorum ,Şubat ayı ilk çalışması Kolyemi Kodlayarak tasarlıyorum etkinliğini Çalışkan Arılar öğrencileriyle yaptı. EMİNE BARIŞ |
|
SIFIR ATIKLA KODLUYORUM ETWINNING PROJESİ Sıfır Atıkla Kodluyorum ETWINNING Projesi kapsamında öğrencilerimiz perde mandallarıyla kodlama çalışması yaptılar Derya ATAY |
|
eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı. EMİNE BARIŞ |
|
SIFIR ATIKLA KODLUYORUM ETWINNING PROJESİ Sıfır Atıkla Kodluyorum eTwinning Projesi kapsamında öğrenciler Şekil Sayı Kodlama çalışması yaptılar Derya ATAY |
|
GERİ DÖNÜŞÜME KATKI SAĞLADIK Öğrencilerimiz Kullanılmayan Plastik atıkları getirerek Plastik Saksı yapılması Sinem KURT |
|
STEM KULÜBÜ ETKİNLİKLERİNI STEM SINIFIMIZDA YAPIYORUZ Okulumuzda kurduğumuz Stem Çocuk Kulübü Çalışmalarını haftada 4 gün her kademe öğrencilerin yoğun katılımı ile uygulamaya başladık. Meryem Eğrioğlu |
|
SIFIR ATIK PROJESİ Sıfır atık, geleceğe değer kattık. VECİHİ GÜNTEPE |
|
SIFIR ATIK PROJESİ Sıfır Atık Projesi çerçevesinde mutfağımızdan çıkan atıkları ayrıştırarak tavuklarımıza ve çevrede ineği bulunan komşularımıza veriyoruz. |
|
EVDEKİ ATIKLAR, GERİ DÖNÜŞÜME Sıfır atık projesi kapsamında evdeki atıklar ayrıştırılarak geri dönüşüme kazandırılıyor. |
|
ELEKTRONİK ATIKLARIMIZ ÇÖPE GİTMESİN Elektronik Atıklarımız Toplanarak Düzenli Olarak Geri Dönüşüme Verilmektedir. |
|
GERİ DÖNÜŞÜM ÇALIŞMALARI Öğrencilerimizle birlikte çevre temizliği yapıldı ve toplanan atıklar geri dönüşüm için ayrıldı. |
|
SIFIR ATIKLA GELİYORUZ Okulumuz öğrencileri, öğretmenleri ve velileri Sıfır Atık Projesi kapsamında geri dönüşüme kazandırmak amacıyla atıklar topladı. |
|
Okulumuzda Sıfır Atık Projesi Okulumuzda Sıfır Atık Projesi kapsamında elektronik atıkların geri dönüşüme kazandırılması projesine katıldık . Bu sayede öğrencilerimiz hem çevreye karşı bilinçli, hem de sorumluluk sahibi olabilecekler. Proje sayesinde çalışmayan bilgisayar ve elektroni |
|
KUŞLARA BİR DAMLA UMUT Dünya genelinde 20 ülke ve tüm Türkiye de 30 bin öğrenci ile yürütülen KUŞLARA BİR DAMLA UMUT adlı proje kapsamında 2D sınıfı olarak bizler de destek verdik. |
|
GERİ DÖNÜŞÜM İÇİN ÇEVRE TEMİZLİĞİ Sıfır Atık Projesi kapsamındaki çalışmalarımız devam ediyor. |
|
ÇEVRE TEMİZLİĞİ ETKİNLİĞİMİZ Öğrencilerimize çevre koruma bilincini geliştirmek için okul bahçesi ve çevresinde temzilik yapıldı.Etkinlik öncesinde öğrencilerimize çevre temizliği ve atıklar hakkında bilgilendirme yapıldı. |
|
SIFIR ATIK PROJESİ KAPSAMINDA ATIK KUTULARIMIZI TEMİN ETTİK Sıfır Atık Projesi kapsamında atık kutularımızı temin edip öğrencilerimizi bilgilendirdik. |
|
2-C SINIFINDAN ÇEVRE BİLİNCİNİ GELİŞTİRME ETKİNLİĞİ Rize Belediyesi Plan Proje, Park Bahçeler, Makine İkmal ve Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanları tarafından okulumuzda çevre bilincini artırmak adına öğrencilere sunum yapıldı. |