EMİNE BARIŞ
- Tarih: 15.02.2020Okunma: 738
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 12 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 193 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 36 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 107 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 76 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 412 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 879 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 844 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 369 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 446 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
E-TWİNNİNG SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,PERDE MANDALLARI İLE KODLUYORUM
Rize Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış ,e-twinning projesi Sıfır Atıkla Kodluyorum Şubat ayı ikinci kodlama çalışması perde mandalları ile kodluyorum çalışmasını Çalışkan Arılar öğrencileriyle yaptı.
Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi,çalışma süreci doğrultusunda,Şubat ayı ikinci kodlama materyalleri atık materyaller ile hazırlanarak,Çalışkan Karıncalar öğrencilerinin kodlamayı etkileşimli bir şekilde keşfetmeleri sağlandı.Emine Barış,Proje kurucuları Ceylan Alkan ve Şerife Güzin Etyemez'e teşekkürlerini iletiyor.Mart ayı kodlama etkinliklerini öğrenciler büyük bir heyecenla bekliyor.
Etiketler: