KAYNAŞTIRMA PROJEMİZDE SONA GELİNDİ
KAYNAŞTIRMA PROJEMİZDE SONA GELİNDİ
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLİK GEZİSİNDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLİK GEZİSİNDE
ÖĞRETMEN KİTAP HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ
ÖĞRETMEN KİTAP HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CİVELEK 6366
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1746
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE

"Çocuklar, Gençlik ve Eğitim Üzerine", Walter Benjamin’in farklı zamanlarda kaleme aldığı denemelerden oluşan bir seçkidir. İçinde yer alan 19 denemeye bakıldığında ismini yeterince hak edemediği görülecektir. Bu kitabı okunur kılan Banjamin’in ele aldığı konuya bakış acısı ve zekâsını gösteren cümle yapısıdır.


Ömer ESKİ 1159
11. Sayı
BİRLİKTE YÖNETELİM
BİRLİKTE YÖNETELİM

Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.


Erman ŞAHİN 1192
11. Sayı
HUZUR’LU HAYAT
HUZUR’LU HAYAT

Evliya Çelebi çok istediği seyahate çıkacağında güne bu kadar heyecanlı uyanmış mıydı acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin şafak saydığı gibi gün saymıştı Aynzeliha. Ne yıllar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne düğününe günler kalmış iki nişanlının duygularına benzerdi bu heyecan.


Erengül ŞEKER 1395
11. Sayı
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ

Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1704
11. Sayı
AİGAİ ANTİK KENTİ
AİGAİ ANTİK KENTİ

Aigai Antik Kenti, Manisa’nın Yunusemre ilçesinin Yunt Dağı bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakınında bulunmaktadır. Osmancalı İlkokulu eğitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklısı ziyaretçiyi ağırlamaktadır.


Bilge ÇARDAK 1006
11. Sayı
MERYEM EL-İCLİYYE
MERYEM EL-İCLİYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.


Serdar YAZICI 2422
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CİVELEK 6366
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1746
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE

"Çocuklar, Gençlik ve Eğitim Üzerine", Walter Benjamin’in farklı zamanlarda kaleme aldığı denemelerden oluşan bir seçkidir. İçinde yer alan 19 denemeye bakıldığında ismini yeterince hak edemediği görülecektir. Bu kitabı okunur kılan Banjamin’in ele aldığı konuya bakış acısı ve zekâsını gösteren cümle yapısıdır.


Ömer ESKİ 1159
11. Sayı
BİRLİKTE YÖNETELİM
BİRLİKTE YÖNETELİM

Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.


Erman ŞAHİN 1192
ALÜMİNYUM FOLYODA KABARTMA YAZI

Sevilay DALBASTI KİBAROĞLU     24.10.2019

PEÇETEDEN SANAT

Recep Terzi     10.10.2019

NOKTALAMA İŞARETLERİYLE KEK SÜSLEME

Mine Özkurt     19.02.2020

Legolarla okuma yazma öğreniyorum

Elif Durukan     12.12.2022

BEREKETLİ VATAN TOPRAĞI

MEVLÜT BEKMEZCİÜ     23.02.2020

ZIDDINI BUL

Berat KADIOĞLU     14.10.2019

SON ETKİNLİKLER