IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE

Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlami olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamina gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birlesiminden türemistir. Felsefe düsünürlerine filozof (philosophos) adi verilir.


Özgür SEVIMLI 1946
11. Sayı
AGAÇLASAN ÇOCUK
AGAÇLASAN ÇOCUK

Çocuk, agaca sarildi
Agaç, çocuga sarildi
Agaç dallarini uzatti
Çocugu kucakladi


Sibel ÇAGLAYAN BILEK 1107
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
BIRLIKTE YÖNETELIM
BIRLIKTE YÖNETELIM

Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.


Erman SAHIN 1198
11. Sayı
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI

Vaktiyle söyle bir söz okumustum: “Küçük insanlar KISILERI, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FIKIRLERI konusur”. Daha sonra düsündügümde kendi içimde de basit duygu, his ve düsüncelerimin kisilerle özellikle onlarin kusurlariyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düsüncelerimin fikirlerle mesgul oldugunu gördüm.


Bahri HAN 1305
11. Sayı
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM

Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.


Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2476
11. Sayı
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI

Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlasilabilmesi için ögrenilmeye baslanilan yabanci dil, günümüzde artik bir ayricalik olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttigi gibi daha iyi bir is bulmak ve dünya ile iletisim kurmak için bir gereksinim haline gelmistir.


Dr. Ögretim Üyesi Volkan MUTLU 1578
11. Sayı
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)

Toplumun en küçük parçasi olmasina ragmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapisi. Çocuklarimiza her ne kadar iyiyi, güzeli ögretmeye çalissak da ailede gördügünü duydugunu yasamaz mi çocuklar?


Emine ÇOLAK BAYNAZOGLU 1838
11. Sayı
BIRLIKTE YÖNETELIM
BIRLIKTE YÖNETELIM

Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.


Erman SAHIN 1198
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2476
11. Sayı
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM

Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar


Emine BARIS 3616
MERDIVEN

Semiha KADIOGLU     20.10.2019

KÜLTÜREL DEGERLERIMIZE SAHIP ÇIKIYORUM

Ahmet PABUCCI     04.11.2019

ZIPLAYARAK SAYIYORUM

SÜKRÜ BAYYIGIT     14.02.2020

KENDIMIZI SINAYALIM

Abdullah TOSUN     28.10.2019

SOSYAL BILGILER TABUSU

Elif TÜNCER YASAR     15.11.2019

SON ETKİNLİKLER