YEGANE E-DERGÄ°

Yegane e-Dergi

PULÄ° EDEBÄ°YAT E-DERGÄ°

Puli edebiyat e-Dergi
Rüzgarbozan

Hasan Sağır İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerimizin öykülerinden oluşan bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın onuncu kitabıdır.


Şıvgın

Elmalı Ortaokulu ve Taşlıdere Gazi Ortaokulu öğrencilerinin öykülerinden oluşan kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığının altıncı kitabıdır.


2. Sayı
Fedakârlık ve Bencillik
Fedakârlık ve Bencillik

Fedakârlık, herhangi bir karşılık beklemeksizin insanlar ve diğer canlılar için bir şeyler yapmak olarak tanımlanır. Malından veya rahatından feragat etmek, bazen de risk alarak bunu yapmaktır fedakârlık


Âdem Sazkaya 35
2. Sayı
Krizden Fırsat Yaratmak: Kuantum Liderlik
Krizden Fırsat Yaratmak: Kuantum Liderlik

Kuantum liderlik, liderlerin karar verme ve yönlendirme rolünü ele almaktadır (Ertürk, 2022). Örgüt üyelerinin potansiyelini ortaya çıkarmalarına ve kolektif zekâyı kullanmalarına olanak tanır (Erçetin, 2000). Kuantum Paradigması, değişimin bir fırsat olarak değerlendirilmesini savunur


Mirza Şakir ÇELİK 27
2. Sayı
Neden Konuşamıyoruz?
Neden Konuşamıyoruz?

Fatih Terim’in 2009 yılında yaptığı ve artık ikonikleşmiş olan ‘What can I do sometimes?’ (Bazen ben ne yapabilirim?) açıklaması İngilizce ile olan imtihanımızın özetidir diyebilirim.


Hasan Kara 30
2. Sayı
Hazan Güneşi
Hazan Güneşi

Yorgun bir sonbahar günü... Havada asılı bir özlem kokusu, eskiye dair... Şehrin keşmekeşinden kaçıp kendimle baş başa kalmak, kurumuş yaprakların hışırtıları ve kuş cıvıltıları eşliğinde iç dünyamda aşina olduğum keşiflere çıkmak için uzaklaşıyorum şehirden.


Abdullah BaÅŸ 37
11. Sayı
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)

Toplumun en küçük parçası olmasına rağmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapısı. Çocuklarımıza her ne kadar iyiyi, güzeli öğretmeye çalışsak da ailede gördüğünü duyduğunu yaşamaz mı çocuklar?


Emine ÇOLAK BAYNAZOĞLU 6088
11. Sayı
DÄ°JÄ°TAL AYNALARLA BAÅžIMIZ BELADA HOCAM
DÄ°JÄ°TAL AYNALARLA BAÅžIMIZ BELADA HOCAM

Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.


Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 2650
11. Sayı
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ

Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 12837
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.


Enes SÃœKÃœT 3936
BEKLE BÄ°ZÄ° UZAY

GÄ°ZEM AVCI     11.11.2019

BÄ°LÄ°M Ä°NSANI MADALYONLARIMIZ

Elif TÃœNCER YAÅžAR     23.02.2020

KUKLA Ä°LE MASAL ANLATIYORUZ

Ä°lyas DEMÄ°R     07.11.2019

DUYGU-OYUN

Evren BektaÅŸoÄŸlu     20.02.2020

MERDÄ°VEN

Semiha KADIOÄžLU     20.10.2019

GEOMETRÄ°YE DOKUN

Kader SERDAR     20.02.2020

SON ETKÄ°NLÄ°KLER