| Fotoğraf | Başlık |
|---|---|
![]() |
Eğitim; Toplumun İnşa Süreci Eğitim bireyin kendisini gerçekleştireceği yeterlilikleri kazanacağı yaşantılardan oluşan bir süreçtir. Kendisini gerçekleştirmek ne demektir, nasıl gerçekleşir, eğitim bu gerçekleştirme sürecine nasıl katkı sağlar? |
![]() |
İlim ve İrfan Bir gün hikmet ehli bir zat, talebesiyle birlikte tarihi bir camide namazını kılıp camiden çıkarken cami avlusundaki kabirlere bakıp yanındaki öğrencisine: “Bakın, bu kabirdekiler bize bir şeyler söylüyor.” der. |
![]() |
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri Çağımızda her alanda baş döndüren bir hızla devam eden gelişmeler beraberinde yeni kavramları, yeterlilikleri, ihtiyaçları zorunlu hale getirmektedir. Meydana gelen bu gelişmelerin gerek takip edilmesi gerekse bu gelişmelerin öznesi olunması her zamankinden çok daha fazla önem taşımaktadır. |
![]() |
Öğretmen Olmak “Dünyanın en büyük mesuliyetine sahip insan muallimdir.” der Nurettin Topçu Maarif Davamız adlı eserinde. Devamında der ki; “Muallim sadece bir memur değildir, belki genç ruhları kendilerine mahsus manadan bir örs üzerinde döverek işleyen bir demircidir.” |
![]() |
İnanmak ve Sevmek İnanmak, gerçek ve şahsi tanıyış; sevmekse gerçek yaşayıştır. İnanmayan bilmez, taklit eder. O ışığını başka kürelerden alan bir kör kandildir. |
![]() |
Unutulmayan Öğretmen Olmak Öğretmenlik; geçmişten geleceğe giden yolda gerçekleştirilen, evrensel nitelikler taşıyan, özel bir mesleğin adıdır. |
![]() |
Türkiye Yüzyılı: Eğitimde Medeniyet Değerlerine Bağlı Güçlü Nesiller İnsan felsefesinin bütünleşik noktasını oluşturan eğitim; zamanın ruhuna uygun değerler bütünü, birikimi ve tecrübeleri ışığında, gelecek nesilleri yarınlara ulaştırmayı amaç edinen dinamik bir süreçtir. |






