Pandemi Diaries (Pandemi Günlükleri)
Projemizde çocuklar pandemi günlerinde evde verimli zaman geçirmek adına bir takım etkinlikler yaparak bizlere sunacaklar.
In our project, children will present them to us ...
Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et
Projemizde problem durumu olarak doÄŸanın korunması ve geri dönüÅŸüm konuları seçilmiÅŸtir. Projemizde Türkçe, Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler, Hayat Bilgisi, Görsel ...
Mystery Food
Two countries will play a game. while playing this game , students will try to guess mystery food which is described by other country. Food will be described by their characteristics such as taste,colour and ...
Mystery Animal
The mystery animal game consists of making a skype call,describing mystery animal and asking yes/no questions.
students will try to guess other country's mysterious animal.
After the game,we wi ...
Evler Bilimle Åženleniyor
Fen eÄŸitimi, çocuÄŸun çevresindeki çekici ve ÅŸaşırtıcı zenginliÄŸin eÄŸitimidir. ÇocuÄŸun yediÄŸi besinin, içtiÄŸi suyun, soluduÄŸu havanın, vücudunun, beslediÄ ...
BÄ°R DÃœNYA MESELE -A WORLD OF PROBLEMS
Projemiz tüm dünyayı ilgilendiren sürdürülebilir kalkınma için küresel amaçlara yönelik öÄŸrencilerde farkındalık yaratmak, tasarımlar yapmalarını ...
Z Takımı Dijital Eğitimde
Z kuÅŸağı diye tabir ettiÄŸimiz gençliÄŸimiz zamanının çoÄŸunluÄŸunu dijital ortamda geçiriyor. Çağımızın gereÄŸi olan eÄŸlence anlayışını bu ortamlarda bulması sebeb ...
SAFETY IS MY PRIORITY
In everyday life, security is of great importance for human life. People have a better quality of life by obeying the safety rules of life on the internet, at school, in traffic. In our project, collaborativ ...
Teknolojinin Yeni Lideri Z Kuşağı Gençleri
21. yüzyılın çocukları Z KuÅŸağı, Covid-19'un neden olduÄŸu pandemi döneminde dijital bilgi ve becerilerini artırıyor. Proje boyunca gençlerimiz araÅŸtırma yapacak, Å ...
Clean Danube Clean Black Sea
Bir zamanlar dünyanın en verimli su kaynaklarından biri olan , 30 yılda Avrupa'nın yarısı için çöplük haline gelen ve Orta Avrupa'dan Karadeniz'e akan Tun ...
Medya Tik
Medya okuryazarlığı; yaygın kabul gören tanımıyla, çeÅŸitli türden (görsel, iÅŸitsel, basılı, vb.) medya mesajlarına eriÅŸebilme, eriÅŸilen medyaları eleÅŸtirel bakış a&cced ...
STEMatematik ve Masal
Projemiz okul öncesi öÄŸretmen ve öÄŸrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eÄŸitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eÄŸitim mode ...
Her Güne Bir Ritim (A Rhythm Everyday)
Projemizde; öÄŸrencilerin müzik ve ritim becerilerini destekleyerek, yaratıcılık ve hayal güçlerini arttırmayı, beden koordinasyonunu saÄŸlamalarını, dikkat, konsantrasyon ve mat ...
Her Hikaye Bir STEAM-Every Story One STEAM
Projemiz de ÖÄŸrencilerin,Hikayeler ile hem dil geliÅŸimleri desteklenecek hemde matematik, fen, teknoloji,mühendislik ve sanat dalının birleÅŸimiyle bakış açılarında geniÅŸlemeler ola ...
Temassız Çocuklar Mesafesiz Oyunlar
Pandemi döneminde uzaktan eÄŸitimle iletiÅŸim halinde olduÄŸumuz öÄŸrencilerimizle uzaktan da olsa oynamayı bırakmamak, oynayarak öÄŸrenmeyi, geliÅŸmeyi, bedenen ve zihnen yavaÅŸlamamayı, i ...
GeleceÄŸe Dokunan Eller
Projemiz 10-14 yaÅŸ öÄŸrenci grubunu kapsayacaktır. Uzaktan eÄŸitim yoluyla öÄŸrencilere mesleki, toplumsal ve sosyal farkındalık kazandırmak amaçlanmaktadır. Projemizin 21. yy becerile ...
Fikir Atölyesi
Her çocuk özeldir ve içinde kapağının açılmasının beklediÄŸi bir hazine saklar. EÄŸer çocukların içinde sakladığı hazinenin kapağını açabilirsek he ...
Türk Masalları Uyanıyor
Masallar çocukların seviyesine inip, onlar ile baÄŸ kurmamızı kolaylaÅŸtıran, eÄŸlendiren, eÄŸlendirirken düÅŸündüren, farklı dünyaları gezmemizi saÄŸlayan yegane unsurdur. G ...
Dijital Kitaptan Hayale
Projenin temel amacı, dijitalleşen dünyada ,çocukların verimli vakit geçirmelerini destekleyerek , dijital ortamlarda gönderilen kitapların ebeveynleri ile beraber etkileşimli kitap okunmasını sağla ...