Temassız Çocuklar Mesafesiz Oyunlar

Temassız Çocuklar Mesafesiz Oyunlar

Pandemi döneminde uzaktan eğitimle iletişim halinde olduğumuz öğrencilerimizle uzaktan da olsa oynamayı bırakmamak, oynayarak öğrenmeyi, gelişmeyi, bedenen ve zihnen yavaşlamamayı, inovasyon yönümüzü geliştirmeyi, üretmeyi ve tüm bunları yaparken de web2 araçlarını kullanarak değişimine tanık olduğumuz yeni çağımıza hazır hale gelerek işbirliği, araştırma, sorumluluk bilincinin yerleşmeyi sağlamayı amaçlayan bir projedir.


Proje Ortakları:
Bahar Agun (RİZE - İSTİKLAL İLKOKULU)
AYÇA ÜSTÜN (KONYA - KARATAY TOKİ MUSTAFA ÇETİN İLKOKULU)
BANU SERİN (KONYA - MİMAR SİNAN İLKOKULU)
SENEM ÇAYIRCI ( - KIRKIŞLA GÜNEY KORA ORTAOKULU)
FATMA DURMUŞ (MERSİN - )
AYSEL AVCI (AYDIN - 100. YIL ATATÜRK İLKOKULU)
ŞADIMAN GÖRDÜK ( - UYGUR ÖZAY İLKOKULU)
HASAN İKİZ (KOCAELİ - DERİNCE CUMHURİYET İLKOKULU)
AYŞE İKİZ (KOCAELİ - KÖRFEZ MİMAR SİNAN İLKOKULU)
YILDIZ KAŞ (ANKARA - RUHANİYE İRFAN YURTSEVEN İLKOKULU)
ISABELLA MARINI (İTALYA - ICS VIA TIBURTINA ANTICA)
MİRELA (ROMANYA - SECONDART SCHOOL NO:4)
ORNELA ABANIA ( - DEMOCRACY PRIMARY SCHOLL)

  • HEDEFLER
  • *Oyunla kalıcı öğrenmeyi sağlamak.
    *Oyunlarla öğrencilerin üreticilik, araştırma, planlama, uygulama ve ürün ortaya koyabilmelerini desteklemek.
    *Farklı Web2 araçlarını kullanabilir hale gelmek.
    *Oyunlar tasarlayarak inovatif bireyler olabilmek.
    *Ortaya koyduğu ortak ürünlerde evde yalnız olmadığını hissettirip başarı duygusunu pekiştirmek.

  • ÇALIŞMA SÜRECİ
  • Eylül: Kurucu öğretmenlerin gönüllü velilerine tasarlanan projenin "isim belirleme" anketi uygulanır. Proje başvurusu yapılır.

    Ekim: Ortak okulların katılması, tanışılması, ilk webbinar, proje poster ve logolarının hazırlanması, öğrenci ön anketleri, afiş, logo seçimi anketi. Kelime bulutu, intro, projenin sosyal medyada yaygınlaştırma(blog) ve iletişim çalışmalarının başlaması. Öğretmenin kendi seçtiği bu aya ait belirli gün ve haftalardan biri hakkında etkinlik ve bulmaca hazırlanması. web2 araçları

    Kasım: Akıl ve zeka oyunları ile uzaktan eğitimle öğretmenin seçtiği bir konunun öğretilmesi, hikaye yazılması, web2 araçları

    Aralık: Bilgisayar oyunları ile öğretmenin seçtiği bir konunun öğretilmesi, akrostij çalışması, öğrenci webbinarının düzenlenmesi, web2 araçları

    Ocak: Final ortak ürünü ile karışık ülke takımlarıyla çalışmaların yapılması,web2 araçları, öğretmen-öğrenci-veli anketi, son webbinar, kapanış

  • BEKLENEN SONUÇLAR
  • *Kalıcı öğrenme gerçekleşir.
    *Oynayarak öğrenme, üretme, eğlenme gerçeklerşir.
    *Evde yalnız olmadığını hissederek sosyal motivasyonu gerçekleşir.
    *Takım halinde çalışabilir.
    *21.yy becerilerine uyum sağlayabilir hale gelir.

YORUMLAR

  • Henüz yorum yazılmadı