Fotoğraf | Başlık |
---|---|
ATATÜRK ORTAOKULU KİTAP TANITIMI Gruplar halinde okuduğumuz kitapları görseller, materyaller ve kostümlerle tanıttık. Zeynep Emiralioğlu |
|
SÜMERDE YEŞİL DÖNÜŞÜM Sümer Öğrenci ve Öğretmenleri, Okul Serasında Bitki ve Sebze Yetiştirdi Emre Halisdemir |
|
TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR Haydi hep birlikte boşluğu dolduralım. Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencileri bugün boşluğu doldurabilmek adına çok keyifli ve faydalı bir etkinlik gerçekleştirdi. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
STEMLE 21. YÜZYIL ETWINNING PROJESİ ( 21.CENTURRY WITH STEM) STEMLE 21.yüzyıl eTwining Projemizde; Fen, Mühendislik, Teknoloji, Matematik gibi dört önemli disiplini bütünleştirerek gerçekçi, iş birliğine dayalı, düşünme ve problem çözme gibi öğrenme deneyimi kazandırmak istiyoruz. Yeşim Telci |
|
DIGIKIDS of DIGILIFE ETWINNING PROJE EKİBİ KENDİ KİTAP AYRAÇLARINI TASARLIYOR 2 ülke 11 okul öğrencisi küçük eTwinner web 2.0 aracı Canva ile kitap ayraçlarını tasarladı. Name Kaya |
|
YAMANTÜRK ORTAOKULUNDA SERAMİK EĞİTİMİ DEVAM EDİYOR Yamantürk ortaokulunda tasarım beceri atölyesinde öğrencilerin yoğun katılımıyla birlikte seramik kili ile unutulmaya yüz tutan seramik sanatı yaşatılmaya çalışılıyor. Atölyede keyifli bir ortamda hünerlerini sergileyen öğrencilerin yüzlerindeki mutlulukları görülmeye değer. AYHAN AVCI |
|
DOĞAMIZ İÇİN TİŞÖRT TASARLADIK. Öğrencilerimiz doğamız için ellerindeki malzemeleri kullanarak yeni bir tişört tasarladılar. Fadime KARAASLAN |
|
TİŞÖRT TASARIM ETKİNLİĞİMİZ Ekotime Katıl Şehrini İnşaa Et Projesi kapsamında fidan dikiminde giymek için tişörtlerimizi tasarladık. Ayşenur BAYRAKTAR |
|
GECE GÜNDÜZ NASIL OLUŞUR? Bu sorunun cevabını somutlaştırmak adına artık materyallerden çocuklarla birlikte kostümler tasarladık, sanat etkinliği gerçekleştirdik. Neslihan KARAL |
|
DOĞADAN YARARLANDIK, KUKLA TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğadan yararlanarak kuklalar tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak kostümler tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
EVİMİZDEKİ KİTAP KÖŞEMİZ Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Uzaktan Eğitim Çocuklar Kitaplarla Yakın Temas " eTwinning projesi kapsamında evlerimizde keyifle kitap okuyacağımız kitap köşemizi tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ile birlikte artsteps web 2.0 aracı üzerinde sanal sergimizi hazırladık. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ Projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirmeyi amaçladığımız zeka oyunlarından ilk seçtiğimiz zeka oyunu "REVERSİ" oldu. Abdullah TOSUN |
|
OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı veli okuma grubumuzla online kitap sohbetlerimiz devam ediyor. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı. Emine BARIŞ |
|
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ TASARIM KARTLARIMIZ... Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı olarak 8 Mart Dünya Kadınlar günü için rengarenk kartlar tasarladık. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
HAYVAN EVİ TASARLADIK E-twinning kapsamında Okul Öncesi Eğitimde Stem Etkinlikleri Projesine yönelik çalışmamız HAYVAN EVİ tasarımı yapıldı.tasarımlar Keşfet Yarat Geliştir işlem basamaklarına uygun uygulandı Derya ATAY |
|
BİLİŞİMLE ÜRETTİK MEB tarafından uygulanan Bilişimle Üretim Projesi ve ilimiz genelinde uyguladığımız KodlaRize Projesi kapsamında, Tinkercad platformu ile 5. Sınıflarımızla 3D tasarladığımız modelleri 3 boyutlu yazıcıdan bastık ve ilk ürünlerimizi aldık. Emine Ekşioğlu |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR 5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar. Ebru SADIKOĞLU |
|
3 BOYUTLU ÇİZİM VE UYGULAMALAR Pazar MTAL Sivil Havacılık Alanı 11-S öğrencileri ile beraber 3 boyutlu ortamda, 3B karakterler kullanılarak oyun tasarlamayı ve programlamayı kolay hale getiren Microsoft tarafından geliştirilmiş görsel bir programlama dili olan Kodu ile kendi oyun evrenimizi tasarladık ve karakterlere komutlar verip kendi oyun senaryolarımızı kurguladık. Programlama ve algoritma mantığını kullanarak, görsel animasyonlar ve üç boyutlu tasarım yaptık Burak TURGUT |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
KİTAP AYRACI TASARLAMA ETKİNLİĞİMİZ... Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı Bibliyofiller kitapla büyüyen nesiller grubu olarak kitap sohbetlerimizin üçüncüsünü Rize Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezinde gerçekleştirdik. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
MİNİK YÜREKLERDEN DEV KAMPANYA MESUT KARAOĞLU İLKOKULU Ahmet TUTAN |
|
KENDİ CEP TELEFONLARIMIZI TASARLADIK! 8. sınıf öğrencilerimizle kendi telefonumuzu kendimiz tasarladık. Zeynep Demir |
|
SAATLERE HAYAT VERDİK Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak 5. Sınıflarda ingilizce dersimizde saatler konumuzla ilgili olarak öğrencilerimiz birbirinden güzel farklı farklı şekillerde saatler tasarladılar. ESRA AKTAŞ |
|
ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR) 7.sınıf öğrencilerimizle çevre dostu bez çantalar tasarladık ve alışverişlerimizde kullandık. |
|
TEKNOLOJİYİ SINAVLARLA BULUŞTURDUK. Son zamanlarda gündemde olan gözetmensiz sınavlardaki geçerlilik sorununu çözme amacıyla teknolojik imkanların desteğiyle zaman ve mekan sınırı olmayan sınavlar tasarladık, uyguladık ve bu uygulama verilerini bilimsel bir makaleye dönüştürdük. |
|
KUŞLAR İÇİN YUVA YAPTIK Okulumuz 3-A Sınıfı Öğretmeni Edip COŞGUN ve beraberindeki öğrenciler kuşlar için yuva tasarladılar. |
|
SAATLER Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR, matematik dersinde saatler konusu ile ilgili öğrencilerine karton tabaktan saat yaptırdılar. |
|
ÜLKEMİ TANIYORUM 2.sınıf öğretmeni Hümeyra KAYA ve öğrencileri, Hayat Bilgisi dersi içerisinde yer alan “Ülkemizde Hayat” temasındaki kazanımlara ulaşmak için tasarladıkları etkinlik ve oyunlarla eğlenceli ve etkili bir öğrenme ortamı oluşturdular. |
|
YERLİ VE MİLLİ Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ ve Ayşenur BAYRAKTAR tarafından hayat bilgisi dersi kapsamındaki acil durumlarda aranacak numaralar konusu ile ilgili tasarladıkları telefonlarla pratik yapma. |
|
MISS ve MISSES ANBARLIK ROBOT GÜZELLİK YARIŞMASI Anbarlık İlkokulu 2-A ve 2-B sınıfı öğrencilerinden geometrik şekilleri kullanarak bir robot tasarlamaları ve robotlarına bir isim vermeleri istendi. |