SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 2258
LİDERLERİN HİKÂYESİ
Bir bebek minik avuçlarında güzel ve mutlu bir hikâye taşıyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayı avuçlarımda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittiğini anlatır geriye kalanlara.
Ferit İNCEL 1203
DİL ÖĞRETİMİ VE AİLE İLİŞKİSİ
Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlaşılabilmesi için öğrenilmeye başlanılan yabancı dil, günümüzde artık bir ayrıcalık olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttiği gibi daha iyi bir iş bulmak ve dünya ile iletişim kurmak için bir gereksinim haline gelmiştir.
Dr. Öğretim Üyesi Volkan MUTLU 1734
MERYEM EL-İCLİYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.
Serdar YAZICI 2900
BİRLİKTE YÖNETELİM
Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.
Erman ŞAHİN 1243
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
Toplumun en küçük parçası olmasına rağmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapısı. Çocuklarımıza her ne kadar iyiyi, güzeli öğretmeye çalışsak da ailede gördüğünü duyduğunu yaşamaz mı çocuklar?
Emine ÇOLAK BAYNAZOĞLU 1955
AİGAİ ANTİK KENTİ
Aigai Antik Kenti, Manisa’nın Yunusemre ilçesinin Yunt Dağı bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakınında bulunmaktadır. Osmancalı İlkokulu eğitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklısı ziyaretçiyi ağırlamaktadır.
Bilge ÇARDAK 1139
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1389
PROBLEM KÜPLERİM
Bahar Çelik 12.11.2019
KÜLTÜREL DEĞERLERİMİZE SAHİP ÇIKIYORUM
Ahmet PABUCCİ 04.11.2019
EĞLENCELİ KÜMELER OYUNU
Şaziye altunbaş 07.11.2019
MAKE MY FRIENDS TALK!
KÜBRA KOLAYLI BİRİNCİ 12.11.2019
KUKLA İLE MASAL ANLATIYORUZ
İlyas DEMİR 07.11.2019
DOĞA FİLOZOFLARI MANGAL YAPMAYA KARAR VERİRSE!
Emin ŞEN 18.11.2019
-
Erdem Dergisi 11.Sayı
RİZE SOSYAL BİLİMLER LİSESİ -
Eğitimde Dijital Dönüşüm Çalıştay Raporu
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Pusula Dergisi Mayıs 2020
ÇAYELİ AHMET HAMDİ İSHAKOĞLU MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ -
15 Temmuz Çocuk Gazetesi Özel Sayısı
ÇAYIRLI İLKOKULU -
Mürekkep - 15 Temmuz Özel Sayı
ALİ RIZA YILMAZ ORTAOKULU
-
Kelam 3. Sayı
ŞEHİT ONUR KILIÇ KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 9. Sayı
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
FİDE | Sanat, Kültür ve Eğitim Bülteni 4. Sayı
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 6. Sayı
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Erdem Dergisi 12.Sayı
RİZE SOSYAL BİLİMLER LİSESİ