Gönülçelen
Rize Sosyal Bilimler Lisesi öğrencilerinin öykülerinden oluşan kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 eğitim öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın dördüncü kitabıdır.
Veda
Hüseyin Yardımcı İlkokulu 4. sınıf öğrencilerimizin yazdığı eserlerden oluşan kitap, Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın beşinci kitabıdır.
Ezgi ve Renk
Rize Türk Telekom Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerimizin yazdığı şiirlerden oluşan bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın on birinci kitabıdır.
Nar
Rize Sosyal Bilimler Lisesi öğrencilerinin öykülerinden oluşan kitap, Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın ilk kitabıdır.
LİDERLERİN HİKÂYESİ
Bir bebek minik avuçlarında güzel ve mutlu bir hikâye taşıyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayı avuçlarımda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittiğini anlatır geriye kalanlara.
Ferit İNCEL 1425
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1695
BU BAYRAM FARKLI BİR BAYRAM
Merhaba. Ben Zeynep beş yaşındayım. Anaokuluna gidiyorum. Bu yıl benim hayatım önceki yıllardan biraz farklı geçiyor. Eminim ki herkesin öyledir. Yanımda gördüğünüz kişi de Mert benim çok sevdiğim biricik abim. O da yedi yaşında. Abim bana yapamadığım her şeyde yardım ediyor.
Dilek ÖZCAN 1390
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 7236
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı
Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 1293
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 5239
DİJİTAL AYNALARLA BAŞIMIZ BELADA HOCAM
Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1955
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.
Enes SÜKÜT 2684
Kurabiye Yapıyoruz
Hüsna TERZİOĞLU 16.12.2019
HIZLI CEVAPLA, KAZAN
Berat KADIOĞLU 6.02.2020
BEN YAZARIM
ENES SÜKÜT 14.05.2020
TUTUYORUM TOPLUYORUM
Yeşim İNCE 22.10.2019
OKULDA 100.GÜNÜM
Merve Okumuş 17.02.2020
ÇEVİR - OKU
Mehmet Ali DABAK 27.10.2019