| Fotoğraf | Başlık |
|---|---|
![]() |
Karakteristik Okullar Bir düşünün: her şehrin, her mahallenin şablon gibi aynı okullarla dolduğu bir dünyada yaşıyoruz. Bu okullar, kılıfından çıkan fabrikasyon ürünler gibi bireyler yetiştiriyor. Oysa gelecek, çeşitliliği ve farklılıkları kucaklayan bireylerin omuzlarında yükselecek. |
![]() |
Krizden Fırsat Yaratmak: Kuantum Liderlik Kuantum liderlik, liderlerin karar verme ve yönlendirme rolünü ele almaktadır (Ertürk, 2022). Örgüt üyelerinin potansiyelini ortaya çıkarmalarına ve kolektif zekâyı kullanmalarına olanak tanır (Erçetin, 2000). Kuantum Paradigması, değişimin bir fırsat olarak değerlendirilmesini savunur |
![]() |
Sanat, Güzellik ve Ruh, Byung-Chul Han’dan İlham Verici Bir Manifesto Eğer size onlarca kitap yazmış bir yazarın sadece bir kitabını okuduktan sonra bile bazı düşüncelerimin kökten değiştiğini söyleseydim inanır mıydınız? |
![]() |
Mesleki Gelişimi Anlamak Öğretmenlikte kendini tanımak ve öğrenciyi tanımak makbuldür. Nasıl bir öğrenci ile karşı karşıyayız? Yapılan araştırmalarda; karşımızda duran çocukların, öğrencilerin, gençlerin; dijital yerliler, z-kuşağı, i-nesli (ben nesli) gibi niteliklerine vurgu yapılarak tanımlandığını görüyoruz |
![]() |
Eğitimde Yapay Zekâ: Sadece Tehditler Yapay zekâ her alanda kendine büyük bir yer edinmiş görece yeni bir teknolojidir. Bugün, sağlık, ekonomi, ticaret, askeri, güvenlik ve robotik gibi alanlar başta olmak üzere hemen hemen her alanda etkin şekilde kullanılmaktadır. |
![]() |
Dijital Dünyada Eğitim Nasıl Şekillenecek? Eğitimin geleceği insanlığın ortak merak konusudur. Teknolojinin hızla gelişmesiyle ortaya çıkan dijitalizasyon; blockhain, holigram, nesnelerin interneti, bulut teknolojisi, arıtılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik gibi kavramları eğitim sistemlerinin içinde sıkça kullanılır hale getirmiştir. |





