KALP için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
ÇEDES PROJESİ NİSAN AYI ETKİNLİKLERİ ÇEDES PROJESİ NİSAN AYI ETKİNLİKLERİ
SEVGİ- DOSTLUK -VEFA

Şeyda Yılmazer
ÖĞRENCİLERİMİZLE ÖĞRENCİLERİMİZLE "GELENEKSEL" İFTARIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİK
Her yıl öğrencilerimiz için düzenlediğimiz "geleneksel" iftarımızı gerçekleştirdik.

FINDIKLI TOBB ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ AİLESİ
10 KASIM ATATÜRK'Ü ANMA PROGRAMI 10 KASIM ATATÜRK'Ü ANMA PROGRAMI
Her milletin bir kahramanı vardır. Bizim ülkemizin de kahramanı ve lideri Mustafa Kemal'dir. Ülkemizin kurulmasında öncülük yapmakla kalmamış ayrıca ülkemizin bugünkü altyapısını da oluşturmuştur.

Nurullah Kıran
GÜLBETTİN KİMDİR? GÜLBETTİN KİMDİR?
O, kendini feda eden bir kahraman!

Mikail MOLLAMAHMUTOĞLU
DİKKAT KARŞINIZA TAHTA ARABALI BİR ÇÖZÜM ÖĞRENCİSİ ÇIKABİLİR DİKKAT KARŞINIZA TAHTA ARABALI BİR ÇÖZÜM ÖĞRENCİSİ ÇIKABİLİR
Ana sınıfı düzeyinde gerçekleştirdiğimiz ve Seda ŞENGÜL öğretmenimizin mimarlığında ortaya çıkan etkinliğimizde öğrencilerimizin kendi eserleri olan tahta arabalar hem tasarım alanında yarıştı, hem de bitiş çizgisine ulaşabilmek için hız sınırlarını biraz aştı.

RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU
ORİGAMİDEN RENKLİ KALPLERİMİZ ORİGAMİDEN RENKLİ KALPLERİMİZ
5-A sınıfı öğrencilerimizle 3. ünitemizi bitirdik.

Zeynep Demir
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ "ŞEHİTLER ANISINA"
“Allah yolunda öldürülenlere ‘ölüler’ demeyiniz. Bilâkis onlar diridirler, lâkin siz anlayamazsınız.” (Bakara, 154) , buyuruyor yüce Allah (c.c)

RECEP ŞAMLIOĞLU
NEDİR Kİ ÖĞRETMEN? NEDİR Kİ ÖĞRETMEN?
Öğretmenlik kavramı üzerine bir deneme .

HAVVA NUR YETGİN
LET'S CLIMB ENGLISH LADDER  SLIDE PROJEMİZ TAKIM ÇALIŞMASI LET'S CLIMB ENGLISH LADDER SLIDE PROJEMİZ TAKIM ÇALIŞMASI
Rize Kalkandere Çayırlı İlkokulu Minikleri ve Amasya Merkez Fındıklı ilkokulu minikleri birlikte online etkinlik gerçekleştirdiler.

Zeynep Hellaç Aksu
LGS ÖNCESİ MOTİVASYON BULUŞMASI LGS ÖNCESİ MOTİVASYON BULUŞMASI
2016 yılında kurulan okulumuzun ilk mezunları olacak 8. sınıf öğrencilerimizle LGS sınavı öncesi anlamlı bir buluşma gerçekleştirdik.

HIZIR SEFERİNOĞLU
PAZAR FEN LİSESİ TİYATRO EKİBİNDEN: “TÖRE” PAZAR FEN LİSESİ TİYATRO EKİBİNDEN: “TÖRE”
İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlemiş olduğu “Tiyatro Şenliği”ne okulumuz tiyatro ekibi Turgut Özakman’ın yazmış olduğu “Töre” oyunu ile katıldı.

Kamil GÖRMÜŞ
ELAZIĞ İÇİN DOKUYORUZ, KALPLERE DOKUNUYORUZ ELAZIĞ İÇİN DOKUYORUZ, KALPLERE DOKUNUYORUZ
Çayırlı ilkokulu anasınıfı olarak Sanat ile İç İçe Eğlence Etwinning projemiz kapsamında her ay belirli olan etkinlik çalışmalarını gerçekleştiriyoruz.

Esma Çalhan
ESNAFIMIZA BİR SÜNNET VE BİR HADİS ÖĞRETTİK ESNAFIMIZA BİR SÜNNET VE BİR HADİS ÖĞRETTİK
Mevlid-i Nebi Haftası münasebetiyle her yıl gerçekleştirilen esnaf ziyaretimiz bu yıl da yine Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenimiz Songül AKTAŞ rehberliğinde gerçekleştirildi.

Songül AKTAŞ
KALP DİSEKSİYONU KALP DİSEKSİYONU
Yaparak yaşayarak öğrenmeye devam ediyoruz.

Ercan TEMİZ
KESTANE ŞENLİĞİ KESTANE ŞENLİĞİ
Hamidiye Çözüm Koleji Anaokulu Meraklı Minikler ve Minik Kalpler sınıflarının ortaklaşa düzenlediği kestane şenliği renkli görüntüler oluşturdu.

Emine SARAÇ
 MİNİK KALPLERİN BÜYÜK DÜNYALARLA BULUŞMASI MİNİK KALPLERİN BÜYÜK DÜNYALARLA BULUŞMASI
2. Rize Kitap Fuarı'nı ziyaret ettik.

Mustafa DURAN
RİZE SPORUN AHMET MESUT YILMAZ İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNE SÜRPRİZİ RİZE SPORUN AHMET MESUT YILMAZ İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNE SÜRPRİZİ
-Sporla Büyüyorum-

FARKLI YERDE EĞİTİM, FARKLI YÖNDEN GELİŞİM FARKLI YERDE EĞİTİM, FARKLI YÖNDEN GELİŞİM
Rize Merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak öğrencilerimizin ara tatili etkili bir şekilde geçirmesi için Rize Müzesi'ne ziyaret düzenledik ve öğrencilerimiz sosyal bilgiler dersinin kazanımlarından olan ilk çağ uygarlıkları hakkında bilgi aldılar.

Esra AKTAŞ
MASAL TERAPİSTİ SEMRA ÖZDEMİROĞLU OKULUMUZDA MASAL TERAPİSTİ SEMRA ÖZDEMİROĞLU OKULUMUZDA
Masal Terapisti Semra ÖZDEMİROĞLU, Hamidiye Çözüm Koleji Anaokulu Okul Öncesi Minik Kalpler ve Meraklı Minikler sınıfı öğrencileri İle buluşarak masallar anlattı.

EMİNE SARAÇ
DOĞAYI SEVİYORUZ HAYVANLARI KORUYORUZ DOĞAYI SEVİYORUZ HAYVANLARI KORUYORUZ
Bizler Rize Merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6-A sınıfı olarak hayvanları ve doğayı çok seviyoruz. Bu nedenle biz de bir katkıda bulunmak istedik. Uluslararası bir kuruluş olan doğal yaşamı koruma vakfından nesli tükenmekte olan bir hayvan olan penguen evlat edindik.

ESRA AKTAŞ
DÜNYAYI PAYLAŞTIĞIMIZ DOSTLARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN :) DÜNYAYI PAYLAŞTIĞIMIZ DOSTLARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN :)
4 Ekim Hayvanlar Günü

Mustafa DURAN
ÇIRPTIM, ÇIRPTIM KARIŞTIRDIM! ÇIRPTIM, ÇIRPTIM KARIŞTIRDIM!
Okulda sana kek yaptım...

DÜNYA ÇOCUK GÜNÜ ETKİNLİKLERİ DÜNYA ÇOCUK GÜNÜ ETKİNLİKLERİ
1 Ekim Dünya Çocuk Günü Etkinlikleri kapsamında Kaptanoğlu İlkokuluna ziyaret gerçekleştirldi

VECİHİ GÜNTEPE
DÜNYA KALP GÜNÜ VE SAĞLIKLI YAŞAM YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİKLERİ DÜNYA KALP GÜNÜ VE SAĞLIKLI YAŞAM YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİKLERİ
Dünya Kalp Günü kapsamında Hemşin Toplum Sağlığı Merkezi öncülüğünde öğrencilerimizle faaliyetlere katıldık.

Hasan UĞUZDEĞER
MİNİK KALPLER KARİYER AVCILIĞINDA ÇAYKUR GENEL MÜDÜRÜ YUSUF ZİYA ALİM İLE ROPÖRTAJ MİNİK KALPLER KARİYER AVCILIĞINDA ÇAYKUR GENEL MÜDÜRÜ YUSUF ZİYA ALİM İLE ROPÖRTAJ
Rize İmam Hatip Ortaokulu Öğrencileri  “Kariyer Avcılığı” Projesi kapsamında Çaykur Genel Müdürü Sayın Yusuf Ziya Alim’i ziyaret etti.

Zeki KUVEL
BİR KALP DE SENDEN OLSUN PROJEMİZ BİR KALP DE SENDEN OLSUN PROJEMİZ
Yardımlaşma ve sosyal sorumluluk projemiz.

EN İYİ ARKADAŞIM İKİ KALP ATIŞIM EN İYİ ARKADAŞIM İKİ KALP ATIŞIM
"En İyi Arkadaşım İki Kalp Atışım Projesi" ile birlikte okulumuzda hayvan besliyoruz.

SOSYAL DUYARLILIK VE KARDEŞLİK DUYGUMUZU GELİŞTİRİYORUZ SOSYAL DUYARLILIK VE KARDEŞLİK DUYGUMUZU GELİŞTİRİYORUZ
Rize TOBB Fen Lisesi öğrenci meclisi tarafından “ Soğuk Havalardan Sıcak Kalplere” ismi verilen Doğu ve Güneydoğu Anadolu’daki köy ilk ve ortaokullarına giyim, kırtasiye, ders araç ve gereci yardım projesi uygulanmaktadır.

MİNİK YARDIM GÖNÜLLÜLERİ, KALPLERE DOKUNDULAR MİNİK YARDIM GÖNÜLLÜLERİ, KALPLERE DOKUNDULAR
Minik yardım gönüllüleri topladıkları temel gıda maddelerini sınıflarında kolileyip Ramazan Paketi yaptılar ve ihtiyaç sahiplerine minik elleriyle ulaştırarak bu mübarek ayda kalplere dokundular.

BİR OYUNCAK DA SEN GETİR PROJESİ MİNİK KALPLERE DOKUNDU BİR OYUNCAK DA SEN GETİR PROJESİ MİNİK KALPLERE DOKUNDU
Okulumuz Meslek Dersleri Zümresi olarak rehberlik yapılan başta Öğretmenimiz Merve KÖSE'nin yürüttüğü projede, öğrencilerin sorumluluk, sosyal yardımlaşma ve paylaşma bilincinin ön plana çıkarılması amaçlanmıştır.

MİNİK KALPLER KARİYER AVCILIĞINDA MİNİK KALPLER KARİYER AVCILIĞINDA
Rize İmam Hatip Ortaokulu Öğrencileri "Kariyer Avcılığı" Projesi kapsamında Rize Çaykur Genel Müdürü Sayın Yusuf Ziya Alim'i ziyaret etti. Ziyaret sırasında öğrencilerle samimi bir görüşme ortamı oluştu.

HAMİ OKUL İLE BİRLİKTE HASTANE ZİYARETİ YAPTIK. HAMİ OKUL İLE BİRLİKTE HASTANE ZİYARETİ YAPTIK.
2023 Eğitim Vizyonu ve Hami Okul kapsamında, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Haftasında Rize Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Çocuk Servisinde Çocuk Hastalar ziyaret edildi.