KULLANDIK için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
BEN ARAŞTIRDIM SINIF PROJESİ BEN ARAŞTIRDIM SINIF PROJESİ
5 Yaş F sınıfı çocukları seçtikleri meslek ile ilgili araştırma yapıp sınıf arkadaşlarına sunum yaparak meslekleri tanıdılar.

Emine TOPÇU SAYGI
DEĞERLER MANAVI DEĞERLER MANAVI
Öğrencilerimize dürüstlük ve yardımseverlik değerini kazandırmak amacıyla öğrencilerimizle birlikte değerler manavı oluşturduk.

Ramazan BAĞLI
İÇ DONANIM DIŞ DONANIM İÇ DONANIM DIŞ DONANIM
Öğrencilerin derse etkin katılımını sağlamak ve dersimizi daha eğlenceli hale getirmek için wordwall da oyunlar hazırladık.

Abdullah TOSUN
UZAKTAN EĞİTİMDEN SONRA UZAKTAN YÖNETİM SÜREKLİ İLETİŞİM UZAKTAN EĞİTİMDEN SONRA UZAKTAN YÖNETİM SÜREKLİ İLETİŞİM
Kızılay Şükrü Nurten Topçuoğlu Özel Eğitim Uygulama Merkezi okul yönetim sürecinde mekan bağımsızlığını ve öğretmen veli iletişiminde sürekliliği sağlayacak bir uygulamaya imza attı. Telefon, tablet ve bilgisayarlardan erişim sağlanacak bir program yardımı ile velilerin çocukları hakkında anlık ve günlük bilgi edinebilmesi sağlanmaya çalışılıyor.

Feyyaz ŞENTÜRK
SAĞLIK AVCILARI SAHADA (S.A.S) PROJESİ SONA ERDİ SAĞLIK AVCILARI SAHADA (S.A.S) PROJESİ SONA ERDİ
Rize Kalkandere Ormanlı İlkokulu 3. Sınıf öğretmeni Merve OKUMUŞ ve Adana Cumhuriyet İlkokulu 2. Sınıf öğretmeni Cennet ERCİK kuruculuğunda  yürütülen Sağlık Avcıları Sahada e Twinning projesi sona erdi.

Merve Okumuş
OUR TOURISM POSTERS OUR TOURISM POSTERS
8-A sınıfı ile 7. Ünitemizin sonuna geldik. Ünitemizin konusu ‘’Tourism’’ (Turizm) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik.

Zeynep OĞUZ
KAHOOT İLE ÖLÇME DEĞERLENDİRME KAHOOT İLE ÖLÇME DEĞERLENDİRME
Bilgisayar İşletmenliği kursu 3.modül sonunda kahoot uygulamasını kullanarak ölçme değerlendirme yaptık.

Muhammed Abdullah CENGİZ
OUR MOVIE POSTERS! OUR MOVIE POSTERS!
5-A sınıfı ile 6. Ünitemizin sonuna gelmek üzereyiz. Ünitemizin konusu ‘’Movies’’ (Filmler) idi. Konularımızı işledikten sonra kitabımızdaki bir etkinliği yapmaya karar verdik.

Zeynep Oğuz
ÖMER HALAÇ İŞİTME ENGELLİLER İLKOKULU PROJELERİ ÖMER HALAÇ İŞİTME ENGELLİLER İLKOKULU PROJELERİ
Kukla arkadaşım sınıfımda eTwinning projesi çalışmaları

Yeşim Telci
KUKLA ARKADAŞIM SINIFIMDA ETWINNING PROJESİ SERGİMİZ KUKLA ARKADAŞIM SINIFIMDA ETWINNING PROJESİ SERGİMİZ
Kukla Arkadaşım Sınıfımda eTwining Projesi kapsamında yaptığımız kuklaları sergiledik.

Yeşim Telci
ALPHA PROJESİNDE SONA YAKLAŞILDI ALPHA PROJESİNDE SONA YAKLAŞILDI
Nevşehir Atatürk İlkokulu Anasınıfı öğretmeni Fatma Birgül Benlikaş ve Denizli Alandız İlkokulu Anasınıfı öğretmeni Esra Bilgin önderliğinde Türkiye, Polonya, İtalya, Bulgaristan ve Sırbistan’dan 14 okul, Rize Ali Saruhan Anaokulu okulöncesi öğretmeni Rukiye Sert’in de katılımıyla gerçekleştirilen ALPHA adlı eTwinning projesi uygulandı.

Rukiye Sert
3 BOYUTLU BAYRAM ÇİKOLATASI TASARIM ETKİNLİĞİMİZ 3 BOYUTLU BAYRAM ÇİKOLATASI TASARIM ETKİNLİĞİMİZ
6. Sınıf bilişim teknolojileri ve yazılım dersimizde blok tabanlı kodlama etkinliklerimize 1 hafta ara vererek dinlenme etkinliği olarak 3 boyutlu tasarımlar yaptık.

Muhammed Abdullah CENGİZ
EŞSİZ KONUMUYLA KIZ KALESİ EŞSİZ KONUMUYLA KIZ KALESİ
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla son durağımız Mersinde bulunan Kız Kalesi!

Zeynep Demir
3 BOYUTLU İSME ÖZEL BARDAK TASARIMI 3 BOYUTLU İSME ÖZEL BARDAK TASARIMI
Üç boyutlu tasarım ortamında kendi ihtiyacına yönelik bir nesne tasarlar. Farklı geometrik şekilleri birleştirerek yeni bir ürün tasarlar.

Muhammed Abdullah CENGİZ
J.O.C.A TAKIMIMLA DOĞA HARİKASI YEDİGÖLLERDEYİZ! J.O.C.A TAKIMIMLA DOĞA HARİKASI YEDİGÖLLERDEYİZ!
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla Yedigöller Milli Parkındayız.

Zeynep Demir
J.O.C.A. TAKIMIMLA ANTİK ROMA HARİKASI KOLEZYUM'DAYIZ! J.O.C.A. TAKIMIMLA ANTİK ROMA HARİKASI KOLEZYUM'DAYIZ!
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla Roma harikası Kolezyum'dayız.

Zeynep Demir
FUAT ERGENÇ ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ EVDE DENEYLER YAPIYOR FUAT ERGENÇ ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ EVDE DENEYLER YAPIYOR
Pandemi döneminde uzaktan eğitim sürecine dahil olan öğrencilerimiz Fen bilimleri dersi kapsamında evde deneyler yapıyor.

PINAR MAŞEROĞLU
J.O.C.A TAKIMININ 2. DURAĞI ANITKABİR J.O.C.A TAKIMININ 2. DURAĞI ANITKABİR
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A projesi ekibimle 2. durağımız Anıtkabir.

Zeynep Demir
ETWINNING PROJEMİZ LET'S CLIMB ENGLISH LADDER AND SLIDE ETKİNLİKLERİMİZ ETWINNING PROJEMİZ LET'S CLIMB ENGLISH LADDER AND SLIDE ETKİNLİKLERİMİZ
Kalkandere Çayırlı İlkokulu, eTwinning projemiz Let's Climb English Ladder Slide ! etkinliklerine devam ediyor.

ZEYNEP HELLAÇ AKSU
MAKASLI KEŞANDAN MASKE ÜRETTİK MAKASLI KEŞANDAN MASKE ÜRETTİK
Yöremizin geleneksel kumaşlarından makaslı keşanı maske üretiminde kullandık.

MUSTAFA METE
"GEZGİNİN TÜRKİYE REHBERİ" E-TWINNING PROJESİ ORTAK BIR E-KITAP OLUŞTURLARAK SONLANDIRILDI
Rize Hasan Kemal YARDIMCI Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi e-Twinning Kulübü olarak yürütmekte olduğumuz "Gezginin Türkiye Rehberi" adlı e-twinning projesi diğer illerimizden okullarımızın da katkılarıyla oluşturmuş olduğumuz e-kitapla birlikte tamamlanmıştır.

SERPİL YILDIZ MAHMUTOĞLU
UZAY VE EVREN UZAY VE EVREN
Uzay ve evren hakkında neler biliyorsunuz?

Arzu İKİBAŞ
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği
Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır.

Mahmut Dertli
ROBOTİK KODLAMA ROBOTİK KODLAMA
Merak et, araştır, tasarla, başar ve üret. 4.Sınıf öğrencilerimiz ile Robotik Kodlama dersinde bu hafta Makeblock Inventor Electronic Kitini kullandık.

EMİNE SARAÇ
ÜLKEMİZİN MUTLAK KONUMUNU ÖĞRENDİK ÜLKEMİZİN MUTLAK KONUMUNU ÖĞRENDİK
6.sınıf Sosyal Bilgiler dersinde ''konum ile ilgili kavramları kullanarak kıtaların okyanusların ve ülkemizin konumu tanımlar'' kazanımına uygun hem eğlenceli hem de eğitici bir etkinlik yaptık.

Elif TÜNCER YAŞAR
KUKLALARIMIZLA DİYALOG ZAMANI KUKLALARIMIZLA DİYALOG ZAMANI
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı, İngilizce dersinde kuklalarıyla diyalog kurarak öğrendiklerini pekiştiriyor.

Zeynep HELLAÇ AKSU
PARK SENSÖRÜ UYGULAMASI YAPTIK PARK SENSÖRÜ UYGULAMASI YAPTIK
Öğrencilerimiz Arduino kullanarak park sensörü çalışması yaptılar.

Hasan ÖZTÜRK
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ KONUSUNDA İSTASYON TEKNİĞİNİ KULLANDIK BİLİNÇLİ TÜKETİCİ KONUSUNDA İSTASYON TEKNİĞİNİ KULLANDIK
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte 2023 hedeflerimiz doğrultusunda eğitimde etkili öğrenme tekniklerinden birisi olan "İSTASYON" tekniğini güncel ders konularıyla ilişkilendirdi.

ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR) ECO-FRIENDLY BAGS (ÇEVRE DOSTU ÇANTALAR)
7.sınıf öğrencilerimizle çevre dostu bez çantalar tasarladık ve alışverişlerimizde kullandık.

TESLA VE EDİSONA BİZ DE RAKİBİZ! TESLA VE EDİSONA BİZ DE RAKİBİZ!
Bilim insanlarından aldığımız ışıkla elektrik devresi kurduk.

TRAFİK BİLİNCİ TRAFİK BİLİNCİ
Okulumuz Anbarlık İlkokulu öğretmenleri Ayşenur BAYRAKTAR ve Burcu ÜNLÜ tarafından sınıflarında trafik bilinci oluşturmak için Trafik Bilinci Projesi başlatıldı.

TRAFİKTE YAYA ÖNCELİĞİ BİLİNCİNİN OLUŞTURULMASI TRAFİKTE YAYA ÖNCELİĞİ BİLİNCİNİN OLUŞTURULMASI
Öğrencilerimize, Trafik Polisi ve Jandarma Trafik görevlilerinin kullandıkları uygulamaya yönelik görevli kıyafetleri giydirilerek “durgeç” tabelaları verilerek nasıl kullanacakları eğitimi verilmiştir.

RİZE BİLSEMİ ZİYARET ETTİK RİZE BİLSEMİ ZİYARET ETTİK
Mesleki çalışmalar kapsamında öğretmenlerimiz okul dışı öğrenme ortamlarını kullandık. bu anlamda Rize bilsem i ziyaret ederek etkinliklere katıldık.

CENGİZ AZMAN
DEĞERLER EĞİTİMİ DUVAR SAATİ DEĞERLER EĞİTİMİ DUVAR SAATİ
Değerler eğitimi ile ilgili belirlenen bazı kavramları bir duvar saati ile öğrencilerin en çok kullandıkları alana yerleştirerek daha çok hatırlanmasını sağladık.

SELİM ÖZCİHAN