Nar
Rize Sosyal Bilimler Lisesi öğrencilerinin öykülerinden oluşan kitap, Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın ilk kitabıdır.
Denizde Dalga
Rize Denizciler İlkokulu dördüncü sınıf öğrencilerimizin sınıf öğretmenleri Büşra Kolay Çepni'nin rehberliğinde yazdığı eserlerden oluşan bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın on beşinci kitabıdır.
Müşkülpesent
Doktorun yazmış olduğu raporu aldı ve teşhis alanına baktı: Her şeye ve herkese yetebilme hastalığı. İlk defa böyle bir hastalık ismi duyuyordu şaşırdı. Elinde raporuyla şaşkınlığını üzerinden atamadan doktorun sesi ile kendine geldi: Endişelenmeyiniz uzun bir tedavi süreci sizi bekliyor.
Volkan Civelek 612
Ben
Anlatamadım kendimi sana. Uygun kelimelerle düzgün cümleler kuramadım. İfade etmek istediklerimi doğru bir sıralama ile aktaramadım. Ne benim konuşamamamdı problem ne de senin dinleyememen. Ben itiraf etmekten korktum sen de duyacakların kadar duymak istemediklerinden
Oğuz Kaan Battal 75
Sanat, Güzellik ve Ruh, Byung-Chul Han’dan İlham Verici Bir Manifesto
Eğer size onlarca kitap yazmış bir yazarın sadece bir kitabını okuduktan sonra bile bazı düşüncelerimin kökten değiştiğini söyleseydim inanır mıydınız?
Dr. Abdullah Karali 52
İşbirlikli Çalışma Pedagojisi
Sosyal bir varlık olan insan, doğası gereği diğerleriyle birada bulunur ve topluluklar halinde yaşar. Yaşantı bireysel gibi görünse de ailede, okulda, iş yerinde, ulaşımda kısacası her alanda bu sosyallik devam eder.
Prof. Dr. Ahmet Tekbıyık 381
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 2676
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 14062
EĞİTİM VE YÖNETİM
Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 3737
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 12495
DERİNLİK ETKİSİ
Songül KELGÖKMEN 31.12.2019
CANLI DERSTE DRAMA MASAL NİNESİ-DEDESİ
Züleyha Bezci Üçüncü 1.02.2021
YERLİ MALI YİYELUM
Elif Sarı 13.12.2019
DOĞA FİLOZOFLARI MANGAL YAPMAYA KARAR VERİRSE!
Emin ŞEN 18.11.2019
KODLAYARAK İLERLİYORUM
Esma ÇALHAN 22.02.2020
NE, NEREDE?
Ayşe ÇELİKKAYA 3.03.2020