IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE

Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlami olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamina gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birlesiminden türemistir. Felsefe düsünürlerine filozof (philosophos) adi verilir.


Özgür SEVIMLI 1944
11. Sayı
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI

Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1719
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
LIDERLERIN HIKÂYESI
LIDERLERIN HIKÂYESI

Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.


Ferit INCEL 1129
11. Sayı
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)

Toplumun en küçük parçasi olmasina ragmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapisi. Çocuklarimiza her ne kadar iyiyi, güzeli ögretmeye çalissak da ailede gördügünü duydugunu yasamaz mi çocuklar?


Emine ÇOLAK BAYNAZOGLU 1838
11. Sayı
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI

Vaktiyle söyle bir söz okumustum: “Küçük insanlar KISILERI, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FIKIRLERI konusur”. Daha sonra düsündügümde kendi içimde de basit duygu, his ve düsüncelerimin kisilerle özellikle onlarin kusurlariyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düsüncelerimin fikirlerle mesgul oldugunu gördüm.


Bahri HAN 1305
11. Sayı
AGAÇLASAN ÇOCUK
AGAÇLASAN ÇOCUK

Çocuk, agaca sarildi
Agaç, çocuga sarildi
Agaç dallarini uzatti
Çocugu kucakladi


Sibel ÇAGLAYAN BILEK 1106
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1774
11. Sayı
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE

Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlami olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamina gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birlesiminden türemistir. Felsefe düsünürlerine filozof (philosophos) adi verilir.


Özgür SEVIMLI 1944
11. Sayı
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI

Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1719
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
LIDERLERIN HIKÂYESI
LIDERLERIN HIKÂYESI

Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.


Ferit INCEL 1129
OKULDA 100.GÜNÜM

Merve Okumus     17.02.2020

KODLAYARAK ILERLIYORUM

Esma ÇALHAN     22.02.2020

SEK SEK SAYMA

BAHAR ÇELIK     7.02.2020

I have....... Who has..... ?

Banu ÇON     16.01.2020

GEOGEBRA ILE MATEMATIK

ENES SÜKÜT     1.03.2020

SON ETKİNLİKLER