IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
EGITIM VE YÖNETIM
EGITIM VE YÖNETIM

Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.


Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
11. Sayı
HUZUR’LU HAYAT
HUZUR’LU HAYAT

Evliya Çelebi çok istedigi seyahate çikacaginda güne bu kadar heyecanli uyanmis miydi acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin safak saydigi gibi gün saymisti Aynzeliha. Ne yillar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne dügününe günler kalmis iki nisanlinin duygularina benzerdi bu heyecan.


Erengül SEKER 1406
11. Sayı
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM

Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.


Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
11. Sayı
AGAÇLASAN ÇOCUK
AGAÇLASAN ÇOCUK

Çocuk, agaca sarildi
Agaç, çocuga sarildi
Agaç dallarini uzatti
Çocugu kucakladi


Sibel ÇAGLAYAN BILEK 1107
11. Sayı
BU BAYRAM FARKLI BIR BAYRAM
BU BAYRAM FARKLI BIR BAYRAM

Merhaba. Ben Zeynep bes yasindayim. Anaokuluna gidiyorum. Bu yil benim hayatim önceki yillardan biraz farkli geçiyor. Eminim ki herkesin öyledir. Yanimda gördügünüz kisi de Mert benim çok sevdigim biricik abim. O da yedi yasinda. Abim bana yapamadigim her seyde yardim ediyor.


Dilek ÖZCAN 1160
11. Sayı
BIRLIKTE YÖNETELIM
BIRLIKTE YÖNETELIM

Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.


Erman SAHIN 1198
11. Sayı
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM

Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar


Emine BARIS 3616
11. Sayı
AIGAI ANTIK KENTI
AIGAI ANTIK KENTI

Aigai Antik Kenti, Manisa’nin Yunusemre ilçesinin Yunt Dagi bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakininda bulunmaktadir. Osmancali Ilkokulu egitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklisi ziyaretçiyi agirlamaktadir.


Bilge ÇARDAK 1013
11. Sayı
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE
ÇOCUKLAR IÇIN FELSEFE

Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlami olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamina gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birlesiminden türemistir. Felsefe düsünürlerine filozof (philosophos) adi verilir.


Özgür SEVIMLI 1946
11. Sayı
BIRLIKTE YÖNETELIM
BIRLIKTE YÖNETELIM

Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.


Erman SAHIN 1198
11. Sayı
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM

Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar


Emine BARIS 3616
NE, NEREDE?

Ayse ÇELIKKAYA     3.03.2020

NOKTALAMA ISARETLERIYLE KEK SÜSLEME

Mine Özkurt     19.02.2020

ATA SÖZÜ, ÇOKTUR SÖZÜ

Mahmut Ali HACIFAZLIOGLU     19.12.2019

OKULDA 100.GÜNÜM

Merve Okumus     17.02.2020

RENKLI ÜLKE TÜRKIYEM

Ercan KOÇAN     15.12.2019

KIL TABLET

Alper Kaya     25.11.2019

SON ETKİNLİKLER