Fotoğraf | Başlık |
---|---|
![]() |
Çocuk ve Ergenlerde Başarı Kaygısı: Anlamak ve Desteklemek Kaygı, korku ve endişe gibi duygular insanın doğuştan getirdiği ve çevresindeki tehlikelere karşı insanı uyaran sağlıklı bir mekanizmadır. Yaşamak; mutluluğu aramak, iyi hissetmek olduğu kadar, kayıplar, hayal kırıklıkları, ayrılıklar, vazgeçmelerle karşılaşma ve bunlarla baş etmeyi de içerir |
![]() |
Farkındalık Yaratan Bir Model Olarak İşbirlikçi Öğrenme İşbirlikçi Öğrenme: Tanım olarak: 2-6 kişiden oluşan heterojen grupların sınıf içinde ve sınıf dışında ortak bir hedefe yönelik, aktif olarak katıldıkları, araştırma, eleştirel düşünme, sorumluluk alma, arkadaşlık gibi farklı alan becerilerinin bir arada uygulanabildiği bir öğrenme modelidir. |
![]() |
Gençlik ve Samimiyet İslam dünyasının en önemli mutasavvıf şairleri ve düşünürlerinden, öğretileri ve şiirleri yüzyıllardır insanların kalplerine dokunmuş, ruhlarını beslemiş ve yönlendirmiş olan Mevlana “Dünle beraber gitti cancağızım, ne kadar söz varsa düne ait, şimdi yeni şeyler söylemek lazım.” |
![]() |
Mesleki Gelişimi Anlamak Öğretmenlikte kendini tanımak ve öğrenciyi tanımak makbuldür. Nasıl bir öğrenci ile karşı karşıyayız? Yapılan araştırmalarda; karşımızda duran çocukların, öğrencilerin, gençlerin; dijital yerliler, z-kuşağı, i-nesli (ben nesli) gibi niteliklerine vurgu yapılarak tanımlandığını görüyoruz |
![]() |
Güçlü Hafıza, İyi Öğretmen Günümüz eğitim sisteminde, öğretmenlerin sahip olması gereken bir dizi beceri ve özellik bulunmaktadır. Diksiyon, pedagojik yeterlilik, alan bilgisi, teknoloji kullanımı, empati, güçlü iletişim becerileri vb. unsurlar genellikle öne çıkar. |