Fotoğraf | Başlık |
---|---|
TUTUM,YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASINDA MİNİKLERİMİZ KUMBARA TASARLADI Birikim kültürü ufak yaşlardan itibaren her öğrencimize kazandırmak istediğimiz değerlerimiz arasında geliyor. RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU |
|
PASSWORD OF FREE WINGS PROJESİ BAŞLADI Şevket Yardımcı İlkokulu 2-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA ve öğrencileri, çoklu zeka kuramının derslere entegrasyonunu sağlayacak olan Password of Free Wings adlı eTwinning projesine katıldılar. Cevahir KAYA |
|
OTİZM FARKINDALIĞI OLUŞTURMAK İÇİN 3 BOYUTLU TASARIM ETKİNLİĞİMİZ Öğrencilerin kendi yapbozlarını tasarlamaları ve bu etkinliği gerçekleştirirken Otizm farkındalığı oluşturmaları amaçlanmıştır. Muhammed Abdullah CENGİZ |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ PROJE KAPANIŞ WEBİNARI Ağustos ayında başlamış olduğumuz Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Etwinning projemizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Abdullah TOSUN |
|
DOĞAL MALZEMELERDEN KOSTÜMLER TASARLADIK Çayırlı İlkokulu Minik Yıldızlar anasınıfı öğrencileri olarak yürütmekte oduğumuz "Nature Loves Art" eTwinning projesi kapsamında doğal malzemeler kullanarak kostümler tasarladık. Esma Çalhan Yıldız |
|
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu. Abdullah TOSUN |
|
ETWİNNİNG-STEMatematik ve Masal-Tohum Ambarı Tasarlıyorum Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri,Aralık ayı tohum ambarı tasarlama planını canlı dersler ve ailelerin desteği ile eğlenceli ve başarılı bir şekilde tamamladı. Emine BARIŞ |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SKİPPİTY ZEKA OYUNU Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş etwinning projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğrenmiş olduğumuz oyunlardan bir diğeri Skippity zeka oyunu oldu. Abdullah TOSUN |
|
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar. Abdullah TOSUN |
|
MANGALA TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimizle mangala turnuvası düzenlendi. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında nim zeka oyunun aşamalarını tamamlayarak nim zeka oyunu turnuvası gerçekleştirildi. Abdullah TOSUN |
|
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında web 2.0 araçlarını etkin kullanmaya devam ediyoruz. Abdullah TOSUN |
|
GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında hazırlamış olduğumuz plan doğrultusunda öğrenciler tarafından zeka oyunlarının araştırılmasını, sunumlar hazırlayarak sunumların gerçekleştirilmesini, öğrenilmiş zeka oyunlarının tasarlanmasını ve tasarlanan oyunlar ile aile üyelerinden biriyle oynayarak ona da oyunun öğretilmesini yani öğrencilerin öğrenmiş oldukları bilgileri başkaları ile paylaşmalarını sağlıyoruz. Abdullah TOSUN |
|
ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ekibi öğrencilerimiz arasında kura usulü belirlenen takımlar arasında online reversi ve mangala turnuvası düzenlendi. Abdullah TOSUN |
|
FELSEFE GÜNÜ YAZAR-ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN BULUŞMASI Tobb İlkokulu sınıf öğretmeni Meryem Eğrioğlu ve Masalperest Yayınevi işbirliği ile ülkemizin çeşitli illerinden 25 öğretmenin öğrencileri ile yazar Serhan Kürşat Kansu ile biraraya geldi. Meryem EĞRİOĞLU |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA İLK OYUNUMUZ REVERSİ Projemiz kapsamında yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirmeyi amaçladığımız zeka oyunlarından ilk seçtiğimiz zeka oyunu "REVERSİ" oldu. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA "REVERSİ ZEKA OYUNU" Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz zeka oyunlarının yaparak yaşayarak öğretimine başladık. Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır. Abdullah TOSUN |
|
KİTAP SOHBETİMİZİ RENKLENDİRDİK. Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı bibliyofilleri olarak kitap sohbetlerimize farklı etkinliklerle devam ediyoruz. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK Minik Ellerle Sanata Dokun Sıfır Atıkla Kodluyorum ve Okul Öncesi STEM Etkinlikleri projelerinin ortak amacı olan atık ürünleri geri dönüşüm süreçlerini daha yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak için Çay İlkokulu anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleriyle birlikte düzenlendi Derya ATAY |
|
3 BOYUTLU ÇİZİM VE UYGULAMALAR Pazar MTAL Sivil Havacılık Alanı 11-S öğrencileri ile beraber 3 boyutlu ortamda, 3B karakterler kullanılarak oyun tasarlamayı ve programlamayı kolay hale getiren Microsoft tarafından geliştirilmiş görsel bir programlama dili olan Kodu ile kendi oyun evrenimizi tasarladık ve karakterlere komutlar verip kendi oyun senaryolarımızı kurguladık. Programlama ve algoritma mantığını kullanarak, görsel animasyonlar ve üç boyutlu tasarım yaptık Burak TURGUT |
|
KİTAP AYRACI TASARLAMA ETKİNLİĞİMİZ... Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı Bibliyofiller kitapla büyüyen nesiller grubu olarak kitap sohbetlerimizin üçüncüsünü Rize Fatma Nuri Erkan Bilim Sanat Merkezinde gerçekleştirdik. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
3 BOYUTLU ÜRÜN TASARLIYORUZ. Öğrencilerimiz Robotik Kodlama kulübünde üç boyutlu ürünler tasarlıyorlar. Emine SARAÇ |
|
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE OYUN TASARIMI WEB 2.0 araçları ile dersimizi zenginleştirip, eğlenceli ders yaparak kalıcı öğrenmeyi sağlıyoruz. Wep2 araçları |
|
ARDUİNO ROBOTİK KODLAMA EĞİTİMLERİMİZ BAŞLADI Öğrencilere kodlamayı sevdirmek, hayallerini tasarlamak ve tasarımlarını kodlamayla birleştirmek amacıyla arduino robotik kodlama eğitimlerine başladık. Abdullah TOSUN |
|
OYUNLARLA İNGİLİZCE İngilizce dersi öğretmenimiz Yasemin AKSAKAL, ders kazanımlarından yola çıkarak öğrencilerin bireysel eksiklerini tespit edip öğrencilere rehberlik yaparak konu ile alakalı kendi oyunlarını tasarlamalarına ve oyun kurallarını oluşturmalarına yardımcı oluyor. Yasemin AKSAKAL |
|
KÜÇÜK DOSTLARIMIZI UNUTMAYALIM! Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, Hayat Bilgisi dersi kapsamında çocuklardan hayvanlar için bir yem kabı tasarlamalarını istedi. |
|
MISS ve MISSES ANBARLIK ROBOT GÜZELLİK YARIŞMASI Anbarlık İlkokulu 2-A ve 2-B sınıfı öğrencilerinden geometrik şekilleri kullanarak bir robot tasarlamaları ve robotlarına bir isim vermeleri istendi. |