Fotoğraf | Başlık |
---|---|
ÇEDES ARALIK AYI ETKİNLİKLERİMİZ Sevgi, Hoşgörü, İşbirliği ve sorumluluk temalarını minik öğrencilerimize çeşitli etkinliklerle bu temaları benimsemelerini amaçladık. Naciye GÜRSAL |
|
AİLE KATILIMI Çim Adam Naciye GÜRSAL |
|
ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA "SORUMLULUK VE ÖZDENETİM" TEMALI FAALİYETİMİZ Filistine yardım amacıyla, okul içinde kumbara etkinliği düzenledik. FİKRET ARMUTCU |
|
DEĞERLER EĞİTİMİ MART AYI ETKİNLİĞİMİZ: "YAŞLILARA KARŞI SORUMLULUKLARINI BİLİR. " Yaşlılar haftası (18-24 Mart) kapsamında dedemiz Mustafa Can çocuklarımıza dağıttığı şekerler ile mutlu etti. Gamze ÇERKEŞOĞLU |
|
SIRRIMI TUT GÜVENİLİR OL Her sınıf , Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Rehber Öğretmenleri tarafından kendilerine verilen sırrı başka sınıflara duyurmadan 1 (bir) ay boyunca saklayabilirse sorumluluklarını yerine getirmiş olacaklar ve ödüllendirilecekler. Veysi SEVİMLİKURT |
|
EBA’NIN YILDIZLARI Rize merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6-A sınıfı olarak COVID-19 salgını sebebiyle evde kalarak Milli Eğitim Bakanlığımızın EBA sistemini aktif bir şekilde kullanmaya devam ediyoruz. ESRA AKTAŞ |
|
ÖĞRETMENLERİMİZ EBA UZAKTAN EĞİTİM İÇİN EMEK VERİYOR Okulumuzda 16-27 Mart tarihleri arasındaki korona virüs nedeniyle yapılan tatilde öğrencilerimizin eba üzerinden ders görsel ve videoları, deneme sınavları ile uzaktan eğitimin gerçekleşmesi için ders müfredatları ve kazanımları yönünde öğretmenlerimiz şimdiden çalışmaya başladı. Öğrenci velilerimizden isteğimiz uzaktan eğitimin faydalı olabilmesi için öğrencilerimize sorumluluklarını hatırlatmaları ve telkinlerde bulunmalarıdır. Bu süreci en az zaiyatla ve en çok kazançla geçirmeliyiz. Öğretmenlerimize emekleri için teşekkür ederken, öğrencilerimize başarılar diliyoruz. CENGİZ AZMAN |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
AHMET MESUT YILMAZ İLKOKULUNDA 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI ÇOŞKUSU .. Mustafa DURAN |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ KURUM ZİYARETLERİNDE BULUNDU "Öğrenciler Kamu Kurum ve Kuruluşları Geziyor" Safiye KURT |