Fotoğraf | Başlık |
---|---|
ŞAŞIRMAYA DUYARSIZLAŞMA Tecrübenin şaşırmayla imtihanı! Mikail MOLLAMAHMUTOĞLU |
|
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ OCAK AYI EYLEM PLANI KAPSAMINDA PROF.EBRU HASİBE TANJU ASLIŞEN KONFERANS SUNDU Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Polatlı Sosyal Bilimler MYO. Çocuk Bakımı ve Gençlik Hiz. Bölüm Başkanı Storigami Tescil Sahibi Prof.Dr. Ebru Hasibe Tanju Aslışen , Origami ve Hikaye Kardeşliği : STORİGAMİ faaliyetini , Fındıklı okul öncesi öğretmenlerine çevrimiçi konferans olarak bizlere 16 ocak salı saat 17:30 da sundu. Kendisine teşekkür ediyoruz. Nurcan ÖZKILIÇ ASLIŞEN |
|
"ETWINNING SCHOOL" BAYRAĞIMIZ OKULUMUZDA DALGALANMAYA BAŞLADI Avrupa Ülkelerindeki okullara yönelik oluşturulmuş bir platform olan eTwinning portalı üzerinden yaptığımız başvuru neticesinde elde ettiğimiz "eTwinning School" ünvanımızı düzenlenen tören ile Rize İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Engin EMENden teslim aldık. Bu ünvan ile okulumuz eTwinning değerlerini ve pedagojisini tanıtmada aktif rol oynayan, yerel topluluklar için birer referans noktası olan ve diğer okullar için bir model teşkil eden okul haline gelmiştir. Büşra Kolcu |
|
ELEŞTİRİ VE DÜZELTME Eleştiriden kasıt düzeltmedir. Mikail MOLLAMAHMUTOĞLU |
|
OKULUMUZDAN ERZURUMA TUBİTAK ÇIKARMASI Okulumuz 4 proje ile TUBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı tarafından bu yıl 15.si düzenlenen Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projesi Yarışması bölgesel proje değerlendirmelerine katıldı. Büşra Kolcu |
|
ÖNCE YAYA FARKINDALIK ÇALIŞMAMIZ Önce yaya farkındalığı için öğrencilerimizle birlikte araç ve yaya önceliği ve dikkat edilecekler konusunda bilgilendirme yaptık. GÜLAY GENÇ |
|
BİR KİTAP BİN DÜNYA Uygulamakta olduğum proje okul öncesi dönemdeki öğrencilere model olarak davranış kazandırmayı amaçlıyor.Kitap okumaya özendirme ve okuma farkındalığı geliştirebilmek için farklı kurum ve makamlarla iş birliği halinde ilerliyoruz. Öğrencilerimle birlikte yaptığımız ziyaretlerde öğrencilerim proje gönüllüsü olan makam sahiplerinden bir kitap okumalarını istiyor ve bu sayede bir çok farklı ortamda farklı kişilerden masal dinlemiş oluyorlar. BEYZA ÖZTÜRK |
|
DÖGEP Aralık Ayı Etkinliği Yapılandırmacı Eğitim Kuramı öğrencinin derse aktif katıldığı, öğrenmeyi öğrendiği, öğretmen rehberliğinde bilgiyi keşfettiği bir sınıf ortamı oluşturmayı hedeflemektedir. Okullarda bu etkili öğrenme ortamlarını hazırlamak da öğretmenlerin görevleri arasındadır. Öğretmenlerin dersin konusu, amaçları ve kazanımları doğrultusunda materyalleri kendilerinin hazırlamaları ya da hazır materyalleri kullanmaları öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin derse olan ilgisini çekmekte, akademik başarıyı arttırmakta ve kalıcı öğrenmeye katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda yapılan araştırmalara göre hazırlanan materyaller derslerde kullanıldığında aktif öğrenmeyi sağladığı, bireysel öğrenmeyi desteklediği, öğrencilerin derse bakış açısının olumlu yönde değiştirdiği, akademik başarıyı olumlu yönde etkilediği görülmektedir. Öğrencilerin okul ortamında çalışması ve hazırladıkları materyalleri derste sunmaları, öğrencilerin materyal hazırlama konusundaki sorumluluklarını ve motivasyonlarını arttırmaktadır. Mahmut Dertli |
|
DERSİMİZİ CAMİDE YAPTIK ‘’2023 Eğitim Vizyonu’nda ‘Ortaöğretim Teması’nda yer alan "Akademik Bilginin Beceriye Dönüşmesi Sağlanacak" şeklindeki 2. hedefin 3. eyleminde, "Doğal, tarihi ve kültürel mekanlar ile bilim-sanat merkezleri ve müzeler gibi okul dışı öğrenme ortamlarının, müfredatlarda yer alan kazanımlar doğrultusunda daha etkili kullanılması sağlanacaktır" denilmektedir. mahmut dertli |
|
HAREKETLİ RESİM ETKİNLİĞİ Etkinliğimizin amacı İngilizcedeki geniş zaman yapısını ve günlük rutinimiz olan eylemleri pekiştirmektir. ZEYNEP HELLAÇ AKSU |
|
HER AN ÖĞRENİYORUZ 'Evrendeki mükemmel düzen ile Allah'ın varlığı ve birliği arasında ilişki kurar' kazanımına yönelik öğrencilerimizle İkizdere'nin Manle şelalesinde etkinlik düzenledik. Mahmut Dertli |
|
BENİM KİTAP KUMBARAM Kitap okumak ve tutumlu olmak. |
|
DEVAMSIZLIK YAPMADAN OKUMAK SİZDEN ÖDÜLLENDİRMEK BİZDEN 2018-2019 eğitim öğretim yılı devamsızlığı azaltma eylem planı kapsamında 22 Mayıs tarihi itibariyle sıfır devamsızlık yapan 25(yirmibeş) öğrencilerimize iftar programı düzenledik. |
|
SELFIE PROJESİ Avrupa Komisyonu´nun Avrupa Birliğine üye ve aday ülkelerin eğitim öğretim sistemlerinin geliştirilmesi kapsamında Ocak 2018´de eğitimde teknoloji kullanımının ve dijital yetkinliklerin geliştirilmesi amacıyla Dijital Eylem Planında SELFIE aracının ülkelerde uygulanması eylemine yer verilmiştir.AB´ye üye ve aday ülkeler,okulların dijital kapasitelerini geliştirmek amacıyla,SELFIE öz - değerlendirme aracının bir milyon öğretmen, eğitmen ve öğrenciye ulaşmasını sağlayarak hem genel hem de meslek okullarının dijital hazır olma durumlarını desteklemektedir. |